vrijdag 16 januari 2015

GROOT NIEUWS: byClaire garen!!



Met het allergrootste plezier en trots presenteer ik jullie mijn

eigen byClaire garen!

 

Er is de afgelopen maanden heel hard gewerkt en ik ben blij

dat ik eindelijk hier het resultaat kan laten zien.
Het is een prachtige glanskatoen, geschikt voor naald 3 - 3,5, in maar liefs 48 schitterende kleuren;

 

met een prachtige pastelserie,


mooie bonte kleuren,


de prachtigste blauw-, groen- en paarstinten,

 
een serie in de kleuren roze, rood en oranje, zo mooi.....
 

en natuurlijk mogen ook de chique grijs,- bruin- en taupetinten niet ontbreken in de byClaire lijn.


 

Maar dat is nog niet alles.......

Naast dit garen komt er ook een boek uit met verschillende projecten. 
Je vindt er mooie ontwerpen voor jezelf, leuke items voor de knutselkamer, de woonkamer, de slaapkamer en voor de dochters, kleindochters, nichtjes en buurmeisjes.   

Over mijn boek 'Haakgeluk' binnenkort meer.

 
 
 
 
Het garen zal snel in de wolwinkels liggen. 
Heb je een winkel en wil je het byClaire garen verkopen? neem dan contact op met de leverancier: Brouwer groothandel. (Klik hier)
 

 
 
 

79 opmerkingen:

  1. Yeah! Van harte gefeliciteerd, dat is zeker groot nieuws! Heel veel succes ermee. Ik kijk er naar uit en onze hakende meisjes ook!
    Ik vertelde gisteren tijdens de 'haak-in' nog over het fijne garen dat ik bij je kocht in de webwinkel en op de Kerstmarkt in Goedereede.
    Het geeft me een fijn "Tilda-gevoel".
    Liefs, Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goh wat gaaf!!! Gefeliciteerd. Het is zo leuk om hier steeds weer te komen en dan te zien wat er allemaal weer gebeurd is!! Ben benieuwd naar het boek, je nwe site(?) en de wol!! groet Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat geweldig!! En wat een prachtige kleuren... De kaft van het boek kon je beter niet laten zien, want nu word ik nog nieuwsgieriger, wat een geweldige dingen staan alleen al op de kaft!!! Zie mijn to do lijstje gelijk omhoog schieten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wouw! Geweldige kleuren! En het boek ziet er ook super uit!
    Gefeliciteerd!

    Groetjes Cindy
    Woon-geluk.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw! Dat is geweldig, je eigen bolletjes katoen "lijn", in alle kleuren van de wereld! En ook nog een boek. Er is zeer hard gewerkt en gehaakt achter de schermen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zum Dahinschmelzen!!! Traumhaft schöne Farben... besonders auch die Pastelltöne!
    GLG,
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oohh Claire dit is zó mega gaaf !! En wat een prachtige kleuren....word zo blij van je foto's !! Kan niet wachten om een paar bolletjes Byclaire katoen te kopen ! En je boek ziet er ook Super uit !
    Hier mag je heel trots op zijn !! Geniet van je weekend Dikke kus XMir

    BeantwoordenVerwijderen
  8. The yarn is wonderful, great colors!!! Really. Congratulations!!! Jolana

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Claire, zeker heel leuk en wat een mooi garen!
    En nog een boek ook, zonder Saskia ?? Waar is het gekleurde duo gebleven .... Groetjes en succes .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi anoniem, dank je wel! en het gekleurde duo is er nog steeds hoor! Er komt in Maart weer een boek van Haken&Kleur uit. Nog kleurrijker en uitbundiger dan de eerste 2, geen zorgen....

      Verwijderen
  10. Prachtige kleuren en weer een kleurrijk boek. Gefeliciteerd en natuurlijk zal het een groot succes worden.

    Liefs Bernardette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nogmaals, geweldig, Claire! De garens zien er heel goed uit, zal zeker in de toekomst wat bij je gaan bestellen!

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd!!! Wat een prachtige kleuren en vooral de pastellen I Love Pastel!!!! Ben ook benieuwd naar je nieuwe boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, prachtig! Ik word er heel hebberig van!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte gefeliciteerd Claire! Het overtreft mijn verwachtingen! En ik kan nu al niet kiezen wat vind ik het mooiste, de pastel of de felle of toch de chique! En dan ook nog een boek! Wauw, ik word er heel hebberig van!;-) Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig, je hebt zo'n goed gevoel voor kleur, ik ga zeker een aantal kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat gaaf, je eigen garen! Heerlijk al die kleurtjes. En dan ook nog een haakboekje. Goed bezig zou ik zeggen.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superstoer!! Gefeliciteerd!! Ik kijk ernaar uit om wat aan te schaffen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ohh wat leuk zeg! Dat moet bijzonder zijn, je eigen garen. Van harte gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow Wow Wow, superleuk! En ik ben erg benieuwd naar je boek, gefeliciteerd 💐. Groetjes, Mariska

    ma-mariska.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow!!! Ik vind ze allemaal zo mooi... succes met alle nieuws wat er nog op je pad komt... leuk steeds deze verrassingen.... benieuwd naar je site!! Leuk om daar en je boek en naar het andere boek uit te kijken...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw wat gaaf! Veel succes met deze mooie uitbreiding!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Geweldig waar je mee bezig bent!!! Petje af dat je dit allemaal aandurft!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw Claire, wat gaaf! Het garen ziet er prachtig uit. En de cover van je boek ook. Veelbelovend. Ben heel benieuwd. Geniet ervan, het is je van harte gegund!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Superleuk je eigen katoen, weet nog van je cieb winkeltje, en wat een leuke kleuren.
    Ben benieuwd naar het vervolg.
    Grtz,
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  25. GEFELICITEERD!
    Super mooi! Prachtige kleuren.
    Leuk voor op mijn verlanglijstje in maart ;-) ...

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk zeg! Gefeliciteerd! Door jou ben ik ook 'gegrepen' door t haakvirus;) Ben benieuwd naar het boek! Groetjes, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige kleuren! Wat wil ik dit graag in het echt zien, voelen en ermee haken. Die pasteltinten wauw wat mooi! Hoop van harte dat ze op de handwerkbeurs in Zwolle te koop zullen zijn!! Please, zeg me dat het wel zo is! Maar best Claire, je maakt me blij. Kijk ernaar uit je bolletjes te kunnen kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Knap dat je dit aandurft, je mag heel trots zijn op jezelf. Kan niet wachten op je boek hoor. Ik word helemaal vrolijk van alle kleuren.
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wow!!!!! Wat een fantastisch project!!!! Zoooo bij jouw passend! Van harte gefeliciteerd!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wauw geweldig, ik ben benieuwd!! De kleuren die ik via het scherm zie beloven alvast wat! En ook leuk dat er een nieuw boek op komst is.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gefeliciteerd! Zo gaaf om je droom waar te kunnen maken!!!! Super.
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Claire, van harte gefeliciteerd!! Ik wist het al een heel tijdje, dit was een grote wens van je, echt supermooi!
    Binnenkort ga ik ze in het echt zien, want ze komen al heel snel mijn kant uit en dan gaan ze hier online!
    Ben echt super benieuwd, ook naar dat mooie boek, je mag terecht trots zijn met het resultaat! Succes!
    Groetjes Jenny van CreaMijn

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Gefeliciteerd Claire!! Wat mooi al die kleuren en ik ben natuurlijk ook nieuwsgierig naar je boek!! X Marijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wow, jouw eigen garen. Heel mooi en glanzend. Gefeliciteerd.
    En dan ook nog een mooie boek. Ik ben benieuwd naar je boek.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Was für schöne Farben ......!!!!!!!
    Kann man diese Wolle bestellen? Die pastelligen ..!!!!♡♡♡♡♡♡

    Liebe Grüße Heike

    BeantwoordenVerwijderen
  36. WOW!! So many pretty colours and it's all YOURS!!
    Lots of success with your yarn & book
    Nicky
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ze zijn echt prachtig. Achter de schermen in een zekere wolwinkel kon ik de kleurtjes al even live bewonderen en ik ben helemaal verliefd op de pastellen....prachtig. Kan niet wachten tot ze in de winkel liggen! Ik vind het een superleuke collectie

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wow, dit is super gaaf! Prachtige kleuren, een geweldig mooie collectie. Één klein probleempje: ze zijn allemaal zo mooi dat ik niet kan kiezen! :)
    Heel veel succes, ook met je boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Dat is idd GROOT nieuws! Gefeliciteerd Claire! Ik kijk er naar uit om ze in huis te halen.
    Tot ziens zaterdagmiddag 7 mrt, dan kom ik gezellig Samen met m'n vriendinnetje Loes van Diepen naar jouw workshop! Nu al zin in!
    Tot gauws bij Tante Betsie en veel succes met je nieuwe eigen lijn!
    You Go Girl!!
    Xx Joyce van de Kerkhof

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een groot nieuws inderdaad en wat een ontzettend mooie kleuren. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ziet er mooi uit Claire, gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ziet er super uit.
    Dit moet een ontzettende kick zijn voor je om uit te geven!
    ... maar nu moet ik dus NOG weer een project beginnen want ik zag al mooie dingen op de foto's ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Zo mooi!! En ook zo knap van je om dit op te zetten! Als je deze foto's ziet word ik gewoon helemaal hebberig. Maar ja, dat is natuurlijk ook net de bedoeling... gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Super, de kleurtjes nodigen uit om te gaan haken! Hopelijk worden die ook ergens in Belgie verdeeld! Proficiat.
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat super leuk!! Ben heel erg benieuwd! Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Prachtig Claire! Ik hoop dat ik snel mag bestellen ;-)! Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat ontzettend leuk zeg! Gefeliciteerd met je EIGEN garen, wat een goed gevoel zal dat zijn. Ik kom zelf zeer regelmatig bij Knotten in Delft, dus zal je garen daar binnenkort vast aantreffen. Succes!!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat een nieuws! Je eigen garen! Wie kan dat nog zeggen? Ik hoop ze ook snel in een Belgisch winkeltje te mogen voelen :)

    Groetjes
    Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Oh wow, wat mooi al die kleuren!!
    Was dat die pallet!?

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Gefeliciteerd Claire!!
    Die had ik niet zien aankomen. Wat een prachtige kleuren garen zeg, kan niet wachten om ze te gaan kopen en tot mijn grote plezier las ik in een van de opmerkingen dat Jenny ze gaat verkopen en laat dat nou mijn favoriete webwinkel met wol zijn :)
    Jouw boekje van Haakgeluk, heb ik vorige week al kunnen reserveren bij Bol.com en er komt dus ook nog een nieuwe site. Wat een ontzettend druk en positief begin van 2015... Ik wens je ontzettend veel geluk met de dingen die nog gaan komen!!!

    Groetjes, Shirley :)

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Many congratulations Claire! Such wonderful colours and the book looks great too.
    Well done and hope all goes well.
    Best wishes, Heike

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wow gaaf!! Ik ga dit zeker in de gaten houden!! De kleuren zijn het EINDE helemaal top!!
    Succes met alles verder!

    Groetjes, Priscilla

    diybypepris.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ohhh, wat gaaf!! En wat een heerlijke kleuren!! Ik ga het zeker uit proberen.
    Gefeliciteerd!!

    groetjes,
    Lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Amai! Daar mag je super trots op zijn.
    Wat een mooie kleurenpracht.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. OH gaaf!!!
    Ik ga alles in de gaten houden.
    Dikke proficiat met deze geweldige stap!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Krásné barvičky, to se bude háčkovat a plést.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Wat ontzettend gaaf zeg! Gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Congratulations Claire! Gorgeous colors in all that yarn. Love your work, your blog posts are so beautiful. I'm dreaming on an english version of your book. Love peace and crochet Gabriela

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Van harte gefeliciteerd! De kleuren zien er allemaal prachtig en uitnodigend uit - wat een rijk kleurenpalet! En de cover van je boek is ook weer geweldig. Weer iets om naar uit te zien op haakgebied. :-)
    Fijne avond nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Hi Claire!! First time on your blog .....what a beautiful and creative space!!! Love the colours!!! Book on english...maybe?? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wat een mooie kleuren Claire! Heb zojuist alle kleuren besteld: vanaf morgen verkrijgbaar bij VanJans in Woerden. Binnenkort de workshop plannen? Veel succes! Je zult het wel druk krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  62. *kwijl.. wat een prachtige kleuren.. ik wil ik wil ik wil!! En het boek ook!! Geweldig! En natuurlijk gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Prachtige kleuren heb je in het gamma. Ik hoop dat ze vlug verkrijgbaar zijn in België ook. Zo niet, vind ik ze wel online ;-)

    Groetjes
    Patricia x (pats-ditjes-en-datjes.blogspot.be)

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Oh my word! Just the most gorgeous, vibrant shades! Adore!

    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Hoi Claire,

    Ik heb vandaag via Creamijn jouw garen binnen gekregen.... ik moest het gewoon hebben en heb ook maar meteen alle kleuren besteld! Grote complimenten hoor, want het is prachtig garen en de kleuren zijn super!!!

    Groetjes, Shirley :)

    BeantwoordenVerwijderen
  66. among the many colorful yarns can only exclaim, "I'm in heaven"

    BeantwoordenVerwijderen
  67. I don’t know how should I give you thanks! I am totally stunned by your article. You saved my time. Thanks a million for sharing this article.

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Awesome work.Just wanted to drop a comment and say I am new to your blog and really like what I am reading.Thanks for the share

    BeantwoordenVerwijderen
  69. I certainly agree to some points that you have discussed on this post. I appreciate that you have shared some reliable tips on this review.

    BeantwoordenVerwijderen