dinsdag 27 januari 2015

Nieuw, de byClaire website

 
Na heel veel plezier hier mijn plekje op het web te hebben gehad en na jaren bloggen, is het nu tijd voor iets nieuws. Een nieuwe site met een nieuwe naam: Hakenenmeer is vanaf nu byClaire!
Dank je wel allemaal, trouwe volgers.....
 
Kom vanaf nu gezellig langs bij www.byclaire.eu met de nieuwste blogberichten, leuke patronen, inspiratie foto's nieuwe data voor workshops en meer..... Want het 'meer' effect blijft!
 
Alles op deze site blijft en deze site blijft ook nog gewoon bestaan alleen zal niet meer verder worden aagevult en bijgewerkt. Nieuwe patronen, gezellige blogberichten en informatie staat op de nieuwe site.... Ik zie je graag daar!!
 
 


http://www.byclaire.eu/
 
 



20 opmerkingen:

  1. Wat ziet dat er veelbelovend uit Claire een aanwinst. Ga het zeker volgen. Heb ik altijd al gedaan hoor maar dit is bijzonder. Gefeliciteerd
    Lieve groet
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! gefeliciteerd met je nieuwe site! Het ziet er prachtig uit!
    Groetjes Cindy
    woon-geluk.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gaaf, Claire! Gefeliciteerd met deze prachtige nieuwe site!

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik verhuis graag met je mee. De banner ziet er in ieder geval mooi uit.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er erg mooi uit! Kun je je ook abonneren op berichten of id?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor, vind je op de site. Dank je wel! Groetjes Claire

      Verwijderen
  6. Hoi Claire,

    Ik heb je nieuwe site gauw opgeslagen bij mijn favorieten. De site ziet er mooi uit hoor.
    Met veel plezier zal ik op je nieuwe site je blog gaan volgen.

    Groetjes, Shirley :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een mooie site. Ik ga je verder volgen zoals ik altijd deed. Heel veel succes Claire.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er mooi uit! Heel veel succes met deze nieuwe stap.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk!
    Ik verhuis met je mee hoor :-)
    Liefs Danielle
    ahappymess.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd Claire! Dat heb je goed gedaan, veel plezier met deze nieuwe stap!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hello, I love your crochet, it is beauty, I love this colors, I follow your blog, I have a blog about crochet with free patterns and free crochet diagrams, visit me , hugs from Brazil.
    Visite meu blog - Tita Carré - Crochet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nice post, things explained in details. Thank You.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Very great post. I simply stumbled upon your blog and wanted to say that I have really enjoyed browsing your weblog posts. After all I’ll be subscribing on your feed and I am hoping you write again very soon!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Pls check out my web site also and let me know what you think.Testorush RX Controler ejaculation Controler ejaculation Hey! It is like you read my mind! You seem to know so much about this, like you wrote the book in it or something. I think that you could do with some pics to drive the message home a bit, but other than that, this is good blog. A wonderful read. I will certainly be back.http://www.supplements4help.com/testorush-rx/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Saw Palmetto: It is strong even berry extract to produce vydox
    the best of testosterone and also very healthy for the fight against prostate expansions. Also against indicators and makes sexual dysfunction, and Gen. perfect.
    http://www.nationalhealthadvisor.com/vydox

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Congratulations for the new site. The new journey is starting with beautiful designs.

    Jacquelyn @http://teflstore.com/

    BeantwoordenVerwijderen