maandag 12 januari 2015

My week....

 
De afgelopen week:
- begon ik maar weer eens aan een nieuw project... Ik was geïnspireerd door de prachtige blauw tinten, zo mooi!


- loop ik 3 x in de week hard over de hei, en dan moet ik soms gewoon even stoppen omdat het er zo mooi is!


- Kwam er van de week een pallet met dozen vol leuks binnen, wordt vervolgd!


- Gaf ik afgelopen zaterdag een workshop bij de Rits in, in Zwolle en wat was het leuk. Ik geniet er zelf ook enorm van want wat een gezellige uren zijn het toch.... lieve mensen, mooie projecten, gezellige gesprekken en bergen inspiratie!



- Haakte ik verder aan mijn folkloristische projectje.


- En probeerde ik een oude omslagdoek wat 'op te pimpen'. De kleuren van de omslagdoek zijn wat flets en ik probeer met ruitjes band en extra gehaakte bloemen er iets meer kleur in te brengen zodat ik hem weer met veel plezier kan gaan dragen.... wordt vervolgd!

Een fijne week!


21 opmerkingen:

  1. Wat heerlijke drukke week! Fijne foto's ook.
    Groetjes, Lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er allemaal super uit er allemaal super uit! En ben natuurlijk nieuwsgierig naar wat er in die dozen zit hihi Fijne week, liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige foto van de hei! Echt genieten! Ook je haakwerkjes zijn weer erg mooi! Vrolijke kleuren!
    Groetjes Cindy
    woon-geluk.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker bezig! En wat een stoere koffiemok!
    Groetjes, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig, druk weekje achter de rug. `k Ben benieuwd wat er in de dozen zit. Een mooie eigen mok heb je.
    Fijne week..

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hardlopen is zo heerlijk. Hier dan niet over de hei maar door de polder. En daar kan het ook zo mooi zijn. Wat een vrolijke kleurtjes weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja wat zit er nou in die dozen he haha! Ik kan ook erg genieten van de natuur geweldig die kleuren soms in de lucht ❤️

    Fijne dag! Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo hee, een pallet! Dat maakt inderdaad heel nieuwsgierig :-)....
    Schitterende foto's maakte je binnen en buiten!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Claire,

    Een leuke week en prachtige foto's weer... Het is ook zo leuk om jouw blog te volgen.
    Ik heb mezelf vandaag lekker verwend door 2 boeken bij bol.com te reserveren...... en wel: Haakgeluk en Haken & kleur buiten :)) Ik ben heel erg benieuwd en zal nog even geduld moeten hebben.
    Ik wens je een fijne, creatieve week.

    Groetjes, Shirley :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het was inderdaad héél erg leuk afgelopen zaterdag, Claire! Ik ben nog steeds aan het nagenieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een fijne week ! Ziet er allemaal heerlijk uit, mooi haakwerk in mooie kleuren 🌹 En wat spannend die enorme pallet met dozen...allemaal van die gave Claire mokken..? 😄😄😄 Workshop kom ik binnenkort fijn bij je doen, heb er echt zin in ! Zie steeds leuke foto's en lees al die enthousiaste reacties. 💕💕

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jij ook een fijne week! Ik ben net terug van een half uurtje hardlopen, voelt goed! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je maakt ons wel nieuwsgierig hoor met je palletwagen vol dozen,ha,ha,ha....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jeetje, wat een berg dozen. Ben wel nieuwsgierig wat er in zit.

    Grappig, hoe iedereen een verschillende smaak kan hebben, ik vind die 'fletse' omslagdoek al mooi zoals hij is. Ongetwijfeld zul jij er iets gezelligs van maken, maar ik zou hem met plezier dragen zoals hij is.

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een drukte en gezelligheid!!
    Hier ook druk met haakworkshops geven, wat is dat toch leuk! Anderen te inspireren en verslaafd te maken aan haken hihi :)
    Die folklore sjaal wordt super gaaf!!
    Groetjes Simone
    haakennaai.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie blauw tinten...wat voor garen is dat? Word helemaal enthousiast door je mooie foto's!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beste Claire, ik heb al heel veel plezier beleefd aan jouw boek "Haken en Kleur". Ik heb er al verschillende patroontjes uit gehaakt. Mijn haakwerkjes zijn te "bewonderen" op mijn blog http://neleaandehaak.blogspot.be/. Misschien wel eens leuk voor jou om te zien hoe een ander met jouw boek aan de slag gaat? Liefs, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo te lezen een gezellige en gevarieerde week. Op naar weer een geslaagde week.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik geniet altijd van je verhaal en mooie foto's: ik kijk altijd even snel naar je post. Het lukt niet altijd om een reactie achter te laten, maar bij deze een beetje goedgemaakt.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hey keep posting such good and meaningful articles.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Very informative, keep posting such good articles, it really helps to know about things.

    BeantwoordenVerwijderen