maandag 5 januari 2015

Happy New Year

 

Het nieuwe jaar is begonnen! we zijn inmiddels al een weekje op weg en de eerste schooldag van dit jaar zit er ook weer op.
We hebben een heerlijke vakantie gehad met veel dagen thuis, samen met vrienden en familie.

Ook lekker de tijd gehad om te haken, te bakken, te naaien en te knutselen.


De zomersjaal uit het boek Puur Haken van Maaike haakte ik in een zomerse gele kleur met een aardbei rode rand. En voor de Kerst naaide ik een bijpassende jurk. Een zomersjaal voor in de winter met een mooie bijpassende jurk.


 
 
We werden verrast met een Kerstkindje in de familie. Op eerste kerstdag werd ons nichtje geboren, een maandje te vroeg. Daarvoor haakte ik nog snel de slofjes uit ons boek Haken en kleur Feest.
 


Geïnspireerd door de sneeuw, haakte ik wat sneeuwvlokken....
Beetje sneeuw buiten, beetje sneeuw binnen.
 

 
 
Dag kerstballen, tot volgend jaar!!
Hoewel de gehaakte ballen niet mee gingen in de doos naar zolder. Die mogen nog even blijven en hang ik denk ik straks in een tak.
 

Het eerste project van dit jaar is inmiddels ook een feit. Een beetje folkloristisch haakwerk met rood, groen en zwart. Een kleuren combi die ik niet snel gebruik maar toch wel heel erg mooi vind.....



Het was een fijne vakantie....
En de eerste drukke werkdag is inmiddels achter de rug.
Er staat een heleboel leuks te gebeuren voor byClaire en Haken&Kleur dit jaar.

De start, begint morgen al.
Het bouwen van de byClaire website, nieuwe data voor de byClaire workshops staan gepland en zet ik snel op de site, er komt een boeklancering in het voorjaar voor het nieuwe boek van Haken&Kleur.
Maar ook voor byClaire gaat er het één en ander gelanceerd worden......

Mooie vooruitzichten in dit nieuwe jaar.....

Happy New Year !

25 opmerkingen:

  1. Super goed bezig! Ik wens je dit jaar veel geluk in alles wat je wilt gaan ondernemen!
    Lieve Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook een gelukkig nieuwjaar. 1 van je nieuwe byClaire lanceringen zag ik op Bol.com al voorbij komen, ik ben heel benieuwd.

    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou ja, inderdaad hahaaa, wat grappig!!

      Verwijderen
    2. Heb m maar gelijk gereserveerd, vliegt meestal weg, haha!!! Leuk, kijk er echt naar uit :)))

      Verwijderen
  3. Super leuk de dingen die je gemaakt hebt! Leuke sjaal en jurk ook! Fijn 2015! Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi allemaal, gelukkig nieuwjaar! Ik blijf met veel plezier je verrichtingen volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie, sfeervolle beelden!
    De beste wensen voor 2015 en heel veel creatief plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo, Claire! Gelukkig Nieuwjaar! hoeveel schoonheid in de eerste twee foto's!
    De fijne details van prachtige bloemen en sneeuwvlok in de beker, en fijne schaar ...
    wat schoonheid ... Bedankt voor het delen!
    Beste wensen voor u, uw familie en vrienden!
    Ik hoop dat je dromen uitkomen in 2015!
    en ik wens dat haar nichtje gelukkig in deze nieuwe wereld die verwelkomt!
    een dikke knuffel en veel kusjes uit Catalonië!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De beste wensen eveneens en wat een heerlijke blogpost weer...ik word helemaal vrolijk van al die kleuruitspattingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat maak jij toch een hoop mooie dingen! Ik wens jou een heel creatief 2015 toe met heel veel mooie vooruitzichten! Groetjes Marloes X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 2015 is veelbelovend zo te lezen! Leuk! Je sjaal is echt prachtig in die mooie frisse kleuren. Mooi stofje ook van de jurk. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijke plaatjes! Ik wens je een kleurrijk en creatief 2015!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Happy New Year Claire. I hope it's an awesome one for you!

    Take care

    Vanessa xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Proficiat met je nichtje - een kerstkindje, hoe leuk !!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Claire,

    Ik wens je een creatief en succesvol 2015.... je maakt me wel nieuwsgierig hoor, maar ik weet zeker dat
    m'n geduld beloond zal worden.

    Groetjes, Shirley :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Veel fijns voor 2015! Veel kleur, plezier, geluk, blijheid, haaksels en vooral gezondheid! 🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Claire, een heel mooi en creatief 2015 gewenst!
    Je hebt al een mooie start gemaakt zie ik. Ben benieuwd naar je 'folkloristische' haakwerk! :)
    Groetjes,

    Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een geweldige dingen heb je weer gemaakt! Echt genieten om jouw blogs te lezen!
    Voor jou ook een heerlijk, goed, gezond en creatief 2015!

    Groetjes Cindy
    woon-geluk.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen