donderdag 11 december 2014

Kerst in huis!

 
December, de maand van de gezellige dagen....
Tijd voor warme chocolademelk, tijd voor kaarsen, de kerstboom en sfeer in huis. Nou hou ik er altijd al van om ons huis gezellig te maken, maar deze maand nog meer!
 
De kerstboom staat, zoals ieder jaar in de erker. Kan dus nooit een hele grote boom zijn maar ik vond een fijn maatje die perfect paste, staat een beetje scheef maar dat vind ik altijd wel charmant....
 
En waar ik het een tijdje geleden nog had over onze 'roze-rode' versieringen in de boom, ben ik toch gezwicht voor de pastel tinten dit jaar. Ik kreeg van Sinterklaas mooie witte origami-achtige ballen en 'oude lichtjes' voor in de boom. We hadden daar al een lichtjes slinger van en dat geeft zulk mooi licht, net echt kaarsen. Ik haakte nog een paar roze, mintgroene sterren die mooi paste bij de groene en roze ballen die we al hadden. Kind en vriendinnetje versierde de boom en maakte er iets moois van!
Morgen komt er weer een lading hout voor de openhaard en dan zitten we er ook weer lekker warm bij.
Fijne tijd zo!
 











 

10 opmerkingen:

  1. ooooh, dat ziet er daar gezellig uit bij jullie! En zoveel lichtinval met die kleine raampjes bovenaan, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo gezellig. Ik krijg echt zin om ook mijn huis mooi te versieren. Helaas moet ik nog even wachten tot na het weekend. Leuk idee om de koekvormjes zo op te hangen.

    Fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk, Claire, wat een gezelligheid. Mag ik je vragen (het zal vast eens op je blog staan) met welk merk je het vaakst haakt? Ik gebruik zelf Phildar, dat vind ik heel fijn, maar jou creaties zijn van ook een mooi merk (of misschien wel hetzelfde?). Ik hoor het wel..

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gezellig! Mooie kleuren zo allemaal bij elkaar. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. allemaal zo gezellig! Ben ook helemaal weg van die kerstballen met vogeltjes.

    BeantwoordenVerwijderen