maandag 22 december 2014

Fijne feestdagen - Merry Christmas


Het was een mooi jaar 2014.
Een jaar vol keuzes met grote veranderingen voor mij, voor ons privé en mijn werk.

Een jaar waar ik mijn eigen haak-app lanceerde, het tweede boek 'Feest' van Haken&Kleur uitkwam, ik stopte met werken op school en ik een eigen bedrijf ben begonnen. Een jaar waarin verschillende patronen uitgebracht werden onder byClaire, ik hele toffe en zeer gezellige workshops heb gegeven en veel lieve mensen heb ontmoet. Er waren dit jaar veel gezellige vakantie dagen in ons groene busje met man en kind, veel kopjes koffie en mooie bossen bloemen waar ik zo van geniet.
En ik denk dat dit jaar wel het jaar was waarin ik de meeste 'haakuren' ooit heb gemaakt......

En wat gaat het komende jaar brengen? Zo fijn altijd een nieuw fris jaar dat voor je ligt. Een jaar vol nieuwe mogelijkheden en kansen...

In ieder geval gaat er in 2015 weer een nieuw Haken&Kleur boek uitkomen, de derde! een heel fijn vooruitzicht.
Er staan ook nog een paar workshop's gepland en voor byClaire staat er een hoop te gebeuren in 2015. In het nieuwe jaar vertel ik daar alles over en ben ik hier weer terug, met een heleboel leuke nieuwe dingen.

Voor nu gaat hier de stekker er even uit en gaan we genieten van familie, vrienden en elkaar.

Ik wens jullie allemaal een kleurrijk, creatief en vrolijk maar vooral een heel gelukkig nieuwjaar toe!

Tot in 2015!
Liefs, Claire

17 opmerkingen:

  1. Hetzelfde voor jullie Claire! Ik kijk uit naar jullie 3e boek!! Op naar 2015 :D

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt als een super jaar..!! Fijne dagen en alvast een happy haak 2015! Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi jaar geweest voor je Claire!! Wat een ommezwaai en wat een creatieve uitdagingen! Op de creadoe heb ik jullie haken en feest gekocht, en ik geniet al jaren van je kleurrijke blog!! Fijne dagen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 2014 klinkt als een geweldig jaar voor jou Claire. Ik hoop dat 2015 net zo wordt! Ik wens jou en je gezin fijne kerstdagen toe en een mooi en gezond 2015!

    Liefs, Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben erg benieuwd naar JOUW nieuwe jaar!
    Heb genoten van 2014.
    Tot gauw......maar voor nu, hele fijne kerstvakantie toegewenst ☺.


    Lieve groet, Caroline.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een echte ommezwaai in 2014 ... Knap! En zo te lezen een succesvolle keuze.
    Hopelijk brengt het nieuwe jaar weer veel mooie momenten en veel creatieve uurtjes.
    Fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geniet van je welverdiende vrijheid deze weken........ik wens je heel veel mooie haakmomenten voor het aankomend jaar!
    Lieve Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel fijne Kerst! Even lekker uitrusten! Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik hoop dat volgend jaar ook een goed jaar zal zijn voor u. Beste wensen, Claire!
    Vrolijk Kerstfeest!
    En een knuffel van Catalonië!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk, Claire, dat je passie en droom zijn uitgekomen! Geniet ervan. Fijne dagen toegewenst!

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Claire, jullie ook hele fijne feestdagen gewenst! Ik zie uit naar al je nieuws voor 2015 en wie weet tot ziens ;-)! Lieve groet, Laura (Basic Lodge)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook voor jou hele fijne dagen en alle goeds voor 2015! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jij heel erg bedankt voor weer een jaarlang mooie, vrolijke en kleurige blogposts. En heel fijne feestdagen en een gelukkig 2015!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Claire,

    Ik wil jou en je gezin hele fijne feestdagen wensen! Ik heb genoten van je blogberichten en mooie foto's in 2015 en ik kijk weer uit naar je blogberichten in het nieuwe jaar.
    Ik ben ook benieuwd, want 2015 is het jaar van jullie 3e boek.... kan niet wachten!

    Groetjes, Shirley :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. I wish you lot's of love, happines, joy and many crochet ideas in all New Year :) . Big hugs and kisses from Poland. I'm in love with your crochet work and your colorful world :).

    BeantwoordenVerwijderen