dinsdag 11 november 2014

Krea Doe


 
Vorige week was de Krea Doe. Saskia en ik zijn daar 2 dagen geweest om onze boeken te signeren.
En wat was het leuk!
Dank je wel allemaal voor jullie bezoekjes, jullie gezellige
praatjes en kennismakingen bij de stand van Wolplein en Forte uitgevers.
 
We hebben ervan genoten!!
 
Ook hebben we even kennis gemaakt met de 2 Duitse 'haakmannen' van myBoshi. En ze waren zo vriendelijk om even met ons op de foto te gaan ; )
 
Tijdens de Krea Doe kwam het eerste boek uit van de dames van Bonthuishouden 'Vrolijk handwerken'.
Echt een te gek boek! ik kan het jullie zeker aanraden...
Mooie projecten om te breien, haken en borduren, vol kleur en inspiratie.
 
 

 

Sas en ik in 'style' naar de Krea Doe,
in het blauw, groen gekleed, over de 'groene loper'!


En vanavond gaat kind 'in style' langs de deuren met haar gehaakte lampion!
Dank je wel allemaal voor jullie reacties op het
patroon hier op het blog en op facebook.

Super leuk om zo hier en daar een gehaakt exemplaar tegen
te komen, echt heel gaaf!

En wie weet komt er vanavond eentje bij mij aan de deur....
(dat zou toch geinig zijn?)

8 opmerkingen:

  1. Super leuke foto`s,..geniet ervan.

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke foto's weer. Ik stond 'zomaar' opeens voor jullie standje...en wist van schrik weinig uit te brengen ;). gelukkig wel jullie feestelijke tweede boek meegenomen. Jullie leven lijkt altijd wel een feestje denk ik soms! Zou er bijna jaloers op worden. Nog een gezellige avond! En hopelijk komen er veel gehaakte lampionen langs de deur....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk om nog wat kleurige foto's van jullie op de KreaDoe te zien. Jullie zagen er allebei prachtige uit met dat blauw-groen.
    Het is zo te zien echt de tijd van de creatieve duo's. Zo liep er op jullie dagen nog een haakduo (van de CAL 2014) rond. En een paar toffe nieuwe haakboeken zijn ook gemaakt door duo's. Vast veel gezelliger dan een haakboek in je eentje maken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad!! Is erg gezellig om het samen te doen. De dames van de CAL hebben we ook ontmoet, erg leuk was het!

      Verwijderen
  4. Jaaaa het was één en al gezelligheid op de KreaDoe. Wat een leuke mannen he, die van myboshi! En ik vond het super leuk om jullie ook even gezien en gesproken te hebben. Groetjes Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat vond ik het leuk om jullie te mogen ontmoeten en een persoonlijke noot te krijgen in jullie geweldige boeken! Ik geniet zo van jullie boeken en kleurrijke haakwerken! Sorry dat ik zooooo enthousiast was om jullie te ontmoeten. Ik geloof dat het jullie een beetje overviel...... Groetjes, Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb de lampion voor mijn dochter gehaakt, ze vond 'm veel mooier dan de zelf geknutselde lampion op school. En aan het eind van het Sint Maarten avontuur zei ze: "Mam, deze moeten we bewaren voor volgend jaar want daar wil ik nog een keertje mee lopen"

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk hè!! Tis ook nog eens 'milieu vriendelijk' 😉

      Verwijderen