vrijdag 14 november 2014

byClaire

 

 

De afgelopen weken waren weken van grote beslissingen.... grote beslissingen voor byClaire.
 
Sinds ik gestopt ben met werken op school en nu echt een eigen 'bedrijf' ben begonnen is het ongelofelijk wat er in deze korte periode allemaal op mijn pad komt, welke deuren er open gaan en welke mogelijkheden er ineens zijn.
 
En bij al deze beslissingen gaan er grote dromen van mij werkelijkheid worden. Ik kan er nog niets over zeggen maar dat het SuPer sUPer SupeR gaat worden, kan ik wel zeggen!
En er moet nog even heel hard gewerkt worden en dan kan ik het jullie ook vertellen.
 
Hou jullie op de hoogte!!
  

 
Ter ontspanning van alle 'spannende momenten' die er de afgelopen weken waren haakte ik wat uit eigen boek en ging de natuur in met mijn camera. Van deze 2 'hobby's word ik vaak weer helemaal 'zen'.
 
Het bloemenslingertje uit het boek Feest haakte ik in gouddraad, en dat lijkt nu zowaar een heus 'kroonjuweel'. Het patroon van de gehaakte eitjes ga ik gebruiken voor het haken van een paar kerstballen. Wat wordt ik toch gelukkig van de kleurcombinatie roze, rood. Heerlijk!
 
Morgen nog een ontspannen dagje. Ik ga samen met 4 dames genieten van een welverdiende 'nazomer'. Lekker eten, samen haken, kletsen....  nog meer haken tussen de bollen wol in, in de winkel van EchtStudio.
Heb er hee
l veel zin in!!
  
 

 
 
 
 
Fijn weekend!!
 
 
-----------------------------------------------------------------------------------------
*byClaire patronen voor op de iPad hier te koop
*byClaire patronen in PDF hier te koop
*byClaire workshop, world of colors: Er zijn nog plaatsen
beschikbaar in Eindhoven. Meer info vind je hier.
-----------------------------------------------------------------------------------------

14 opmerkingen:

  1. Wat leuk spannend allemaal! Super dat jij je talenten zo kunt gebruiken. Ik volg het allemaal graag en geniet enorm van je haakwerk en foto's. Fijn weekend gewenst. Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie post! Idd mooi het roze/rood, 't wordt vast mooi. De natuur is ook prachtig, wat heb je de vogel mooi gefotografeerd! Geniet ervan!

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amazing pictures! Thank you very much for sharing :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik brand van nieuwsgierigheid, naar jouw nieuwe plannen. Ga je die samen met Saskia uitvoeren?
    Ik zag je bezig met de kerstbal op de beurs, deze kleurencombinatie is altijd mijn favoriet en komt in heel mijn huis terug. Er was hier eens een klasgenootje van mijn dochter en die vroeg; "vind je vader dat wel goed?" :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wacht met spanning af, ben heel benieuwd naar jouw nieuwe plannen! Ik blijf je volgen!
    Leuk idee, het bloemenslingertje in goud. Ik heb het boek in huis, dus ga het zeker eens met zilver proberen.

    Groetjes, Daphne (www.haak-en-maak.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om te lezen. Geweldige rok trouwens...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow Claire, spannend en heel erg leuk voor je.
    Ik ben zo benieuwd!
    Liefs, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Spannend hoor Claire... we wachten geduldig af, hoewel geduld niet mijn sterkste punt is ;)
    Fijn weekend alvast! Groetjes, Shirley :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat klinkt allemaal fantastisch! Super voor jou! Succes! En wat heb je weer prachtige foto's gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Claire nogmaals bedankt voor de ontzettend gezellige middag, het was super!...groet Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk om met gouddraad te werken Claire. Moet een soort 'glamour' gevoel geven :-). Ik heb vorig jaar een sjaal gemaakt met diverse kleuren wol en een zilverdraadje erdoor heen. Dat gaf ook een ontzettend leuk effect.

    Succes met alle uitdagingen!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I felt in love! Just feel home here! all the colours make me smile.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele gave kleuren! Van welk merk of waar heb je die mooie rok vandaan als ik mag vragen? Groetjes van een juffie

    BeantwoordenVerwijderen