donderdag 6 november 2014

byClaire omslag-poncho en handwarmers patroon nu te koop!


 
De byClaire omslag-poncho en handwarmers nu te koop in PDF!
Met een stap voor stap foto tutorial van hoe je de rondjes haakt, hoe je rondjes 'aan elkaar' haakt en hoe de rand rondom te haken is. Patroontekeningen, patroonbeschrijving en veel foto's.
 
Beide ontwerpen zijn gehaakt met het garen van Stylecraft  in 11 prachtige en bonte kleuren.
De poncho is gehaakt met dubbele draad en dat geeft de het een stoer en chunky uiterlijk.
Je hoeft hiervoor geen dubbele bollen wol te kopen maar gewoon van iedere kleur 1. In het patroon leg ik uit hoe je aan de slag gaat met de 'dubbele' draad.
 
Het patroon van de omslag-poncho is opgebouwd uit rondjes. Deze rondjes zijn tijdens het haken aan elkaar gehaakt. Hoe je dit doet wordt ook stap voor stap uitgelegd in het patroon. Ik ben echt gek op de rondjes en gehaakt in deze bonte tinten lijkt het wel een mozaïek!
 
De hand/polswarmers zijn gehaakt met enkele draad. En door de verticale strepen heel makkelijk te maken en in maat aan te passen voor groot en klein!

Veel plezier met deze originele byClaire patronen!

 
 


 

*Deze ontwerpen zijn tijdens de Krea Doe 'live' te zien in de stand van EchtStudio
**Deze patronen zijn nog niet te koop in de App Store (daarover hoop ik binnenkort meer te vertellen)


Alle byClaire patronen HIER online te bestellen.

7 opmerkingen:

  1. Such lovely colours, it's beautiful! And gorgeous pictures, too! Thanks for sharing :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi!! Behalve dat je een prachtig kleurig ontwerp hebt gemaakt vind ik ook het idee van een klein dicht te knopen capeje heel leuk. Dat lijkt me erg handig en volgens mij heb ik ze nog nergens gezien. Top origineel ontwerp dus :-))).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gisteren zag ik ze op de beurs en ik vond ze echt super mooi! Groetjes Marijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleuren! Very bright and happy! :-) helder en opgewekt :-)

    BeantwoordenVerwijderen