zondag 30 november 2014

Appeltjes haken


 
Het 'gehaakte eitje', het patroontje uit boek 2 Haken&Kleur Feest, waar ik een tijdje geleden mee begonnen was, (zie hier) is af! En het is geen eitje maar een kerst-appeltje geworden. Hoewel ik pas echt ná 5 december het huis ga inrichten voor de Kerst, ben ik toch al een beetje bezig. Er moeten meer appeltjes komen, dus ik haak nog even door!
 
Het groene blaadje komt uit boek 1 Haken&Kleur, van het patroon van de blaadjes bij het ronde kussentje. Aan de bovenkant bevestigde ik een goud ijzerdraadje en nu kan ik het appeltje ophangen!
Reken maar dat deze in de boom komen te hangen!!
 








12 opmerkingen:

  1. I really like your photos!
    And that apple is really cute and will look good on the tree :)

    neenyslittleblog.blogspot.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such gorgeous pictures! And very cute apple. Thanks for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Crochet apple is really lovely! I think red and fuchsia combo is great.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super idee!! In deze kleuren zijn ze nog mooier dan de paaseieren. Je sjaal is geweldig.......die kleuren........zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. sehr schöne Farben
    Liebe Grüße, Manja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk appeltje. En de kleuren zijn echt helemaal Claire. En de sjaal die je vriendin heeft gebreid is zo super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Como é bom ver lindas imagens. I LOVE CROCHÊ!!! Beijo Claire.Valéria.(Brasil).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love the pictures, love the colors. And the apple is adorable!������

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het ziet er allemaal weer prachtig uit! Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie appeltjes! Je ziet er zelf ook weer heel mooi fleurig uit! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is zo superleuk! :-)
    Het appeltje komt op mijn to make lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen