vrijdag 31 oktober 2014

Herfst....


 
Omdat ik iedere keer denk.... straks kan het niet meer, dan regent het en is het te koud... zat ik deze week na school een paar keer op de hei met kind.

Nog zo lekker om zonder jas daar nog een uurtje in de zon te zitten.
Kids helemaal tevreden met boomstronken, takken en een hut. Ik helemaal tevreden met daar naar te kijken....

En dan s'avonds weer verder met een fijn haakwerkje en een warme kop thee.
De herfst op deze manier is lang zo slecht nog niet....
 
 
 






En helemaal passend bij de herfst.... tadaahhhhhh!!!!....
Mijn nieuwste byClaire ontwerpen.

Een omslagponcho met stoere handwarmers.

Ik ben zo ontzettend blij met deze patronen! 
En echt verliefd op de omslagponcho, een soort cape die je omslaat en nu nog perfect te dragen is op een spijkerjack en straks mooi op mijn winterjas zal staan.

En een paar handwarmers, daar heb ik gewoon nooit genoeg van. 
Ik draag ze graag, ideaal bij iedere jas, jack, vest of trui.
Klaar dus voor de kou!

Binnenkort zijn deze 2 byClaire ontwerpen te verkrijgen!
Via een stap voor stap patroon met patroontekening en tutorial kun je er zelf mee aan de slag. In kleuren zo bont en vrolijk als deze maar dit patroon in rustigere tinten wordt ook prachtig....
(met dank aan mijn lieve buuf van een paar huizen verderop, zo'n 'top-model'!)

Ik hou jullie hiervan op de hoogte!




En wie weet komen we elkaar binnenkort nog ergens tegen.

Op één van de byClaire workshop's zie hier 
(er zijn nog plekken voor de workshop in Eindhoven.)

Of op de Krea Doe volgende week in Utrecht:
Woensdag 5 november en zaterdag 8 november zijn Saskia en ik daar om ons nieuwe boek: Haken&Kleur Feest te signeren.  
Dus kom gezellig langs en wie weet hebben we tijd voor een gezellig haakpraatje! Woensdag bij Wolplein en zaterdag bij Forte uitgevers.


Fijn weekend!
 

10 opmerkingen:

  1. Wat ziet het er weer gezellig uit..ik ga zeker omslagponcho maken..prachtige kleuren..!!groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gezellig, Claire, je vermaakt je wel! Fijne avond..

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Claire.... those colors are gorgeous! :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijke kleuren...laat zo de herfst (en winter) maar komen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi patroon!! Echt prachtig in al die vrolijke kleuren. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's,. en wat een leuke vrolijke gehaakte kleuren,.!*

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijke foto's heb je weer gemaakt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er gezellig bij je uit Claire! Leuke foto's! Fijne avond,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen