vrijdag 19 september 2014

Winnaars Nazomeren met byClaire en meer....



Het is feest!
Vandaag, op mijn verjaardag, maak ik de winnaars bekend die
 de meet & Greet hebben gewonnen.
Maar als eerste, dank je wel allemaal voor het meedoen
met de byClaire actie!


De winnaars zijn

Laura Dam en VanMarit

Gefeliciteerd! jullie hebben de Meet&Greet gewonnen.

Willen jullie mij mailen?
(mail adres in profiel, links bovenin)


En er is meer....
Want zoveel reacties en zoveel mensen die graag een keertje samen willen haken, dat vraagt om meer meet&greet's.
En dat kan!
Op zaterdag 11 oktober en zaterdag 18 oktober
kun je je opgeven voor een byClaire workshop.
 byClaire's world of colors,
 haken in kleur en stijl.
Je kunt me al je haakvragen stellen, ik geef kleuradvies en tips en trics over kleurgebruik. Je kunt een nieuw project opstarten of een oude afmaken.
Het is een gezellig samenzijn in een kleurrijke byClaire wereld!
Dus neem je haakproject mee, verzamel je haakvragen en schrijf je in.
Workshop informatie:
Data:
Zaterdag 11 oktober 13.00 - 15.30 uur VOL 
Zaterdag 18 oktober  13.00 - 15.30 VOL 
Zaterdag 1 november 10.30 - 13.00 VOL
Locatie: winkel Echtstudio.
Kosten: € 25 p.p.
Dit is inclusief thee/koffie met home made muffins en brownies
na de workshop 10% korting op aankoop echtstudio materialen.
En wees er snel bij want er is per workshop plaats voor maximaal 8 personen per workshop.
Inschrijven: doe je via info@echtstudio.nl, betaling is na afloop van de workshop, er kan gepind worden.

Nieuwe data volgt snel, hou het in de gaten!!


Ik heb er zin in en ik hoop jou te zien bij één van de workshops.
En voor nu, een fijn weekend!!

19 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd!!! Hele fijne verjaardag gewenst!
    X Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van Harte Gefeliciteerd. Maak er een fijne dag van.

    Groetjes,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd Claire. Ik wens je een gezellige dag toe. Groetjes Petra (ben nog steeds zo blij met de pizzabakker ;) )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd voor diegene die gewonnen hebben en voor jezelf, Claire! Een mooie dag heb je alvast gekregen,..succes met de workshops.

    Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hiep hiep hoera, er is er een jarig en dat ben jij.
    Van harte gefeliciteerd.
    Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hartelijke Gefeliciteerd Claire!

    Groetjes, Shirley :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je verjaardag! en nog een hele fijne avond!
    Wat een toeval 11 Oktober ben ik in de buurt van Alphen! (woon nl in het noorden) dus ik heb me opgegeven :-) Nu hopen dat er nog plek is!

    Hopelijk tot 11 Oktober!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hai Claire,
    Van harte met je verjaardag, hoop dat je een heerlijke dag hebt.
    Liefs, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog heel veel Hieperdepiep gewenst!!
    Ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. Had graag naar een workshop gekomen, maar het is net even te ver vanuit Belgie. Fijne dag, groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk gefeliciteerd nog :-) mijn dochter was gisteren ook jarig en 14 geworden mooi sterrenbeeld
    Groetjes nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo...oh.....ich würde auch gerne an so einem Workshop teilnehmen....ist ja alles so schnell ausgebucht.
    Wunderschöne Bilder!!!
    Liebe Grüße
    Annelie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Always such a joy to visit here Claire. Your world is such a colourful one and always leaves me feeling utterly inspired! Thank you!

    Have a beautiful weekend

    Vanessa xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Claire,

    Tot mijn grote verrassing zat zojuist jullie nieuwe boek bij de post!!!
    Wat ziet het boek er weer geweldig uit. Wat een leuke en kleurrijke ideeën.
    Hartstikke bedankt weer... ik zal de komende tijd wat extra tijd vrij moeten gaan maken,
    want ik ben nog volop bezig met diverse projectjes.... maar tijd vrij maken voor de nieuwe
    ideeën uit jullie boek, doe ik natuurlijk graag.

    Vele groetjes van Shirley :)

    BeantwoordenVerwijderen