zaterdag 27 september 2014

Haken&Kleur, Feest vanaf nu in de winkel!


 
Hij is er, ons tweede boek.
Haken & Kleur, Feest !
 
Beetje onwerkelijk staat het hier in mijn kast.....
maar ik ben super trots!
 
 
Wij bladeren er dit weekend af en toe nog even doorheen en genieten ervan....
(Staat toch erg leuk zo mijn boek in mijn man zijn handen.)
 

Het boek is nu al via bol.com te verkrijgen en zal
 spoedig in de winkels liggen.
 
Je kunt natuurlijk ook een gesigneerd exemplaar kopen!
Volgende week zijn Saskia en ik bij wolplein (zie hier) en
signeren daar ons boek.
Ook komen we 22 november naar de Rits-in in Zwolle (zie hier) .
 
Dus hou de data vrij en tot dan!
 
 
 



21 opmerkingen:

  1. Ik had heb besteld via bol.com en kreeg hem vandaag in de brievenbus hij ziet er weer heel leuk en kleurig uit, zo nog even mijn boodschappen opruimen en dan in het zonnetje met een kopje thee erbij het boek door lezen. jullie ook een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met alweer een prachtig boek!! (Denk ik) Ik hoop hem snel te hebben/krijgen ;-) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Top! Gefeliciteerd!! Zaltbommel is te ver weg, maar als hij hier in de boekhandel ligt, koop ik 'm zeker!
    x Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb hem vandaag net gekregen via de post.
    Helemaal blij mee!

    Gr. Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik rij nu naar huis en Bol berichtte mij dat het boek verstuurd is. Kan ik straks lekker bladeren!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd!!! Leuk hoor, ziet er mooi uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb het bij onze dorpsboekhandel besteld, ik ben benieuwd of zij het ook al de komende week binnen hebben.....
    Geniet van het bladeren in je eigen boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijk boek!!! Dank jullie wel!! Heel nieuwsgierig naar deel 3.... waar halen jullie de inspiratie vandaan... Super!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd meiden! Ziet er weer schitterend uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hier kwam het ook vanochtend door de brievenbus…heerlijk kijken en genieten dit weekend! Merci...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd! Het ziet er erg mooi en vrolijk uit! Reden voor feest. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. The page sounds good!
    I like it very much!
    ______________________
    If you want to Buy FIFA 15 Coins
    Place open http://www.fifa15online.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met jullie tweede boek! Je trots is vast heel terecht....ik zal het komende week kunnen zien als mijn exemplaar hier aankomt. Fijne zondag! Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gisteren ging de deurbel en had de bol.com meneer een leuk pakje in zijn handen voor mij :-D! Bedankt voor jullie super leuke boek, hier ga ik weer veel plezier aan beleven!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super, ik ga het zeker kopen, jullie eerste is hier een topper, zelfs om er zo maar in te kijken naar de hele mooie foto's!
    groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook jij van harte gefeliciteerd! Ik heb al zo genoten van jullie eerste boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Van harte met jullie boek! Ik ga hem vanavond bestellen bij bol.com. Enne als we elkaar de 11de zien bij Echt Studio, wil je hem dan signeren? Jammer dat Saskia er dan niet bij is.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw..zaterdag in de bus.en k ben al aan t twijfelen waar k t eerst aan ga beginnen!! Echt een heel mooi kleurrijk boek vol met leuke patronen ideeen...op naar nmr 3!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Vanmiddag als ik thuis kom op mijn deurmat, kan niet meer wachten!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd met jullie nieuwe boek :-))
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen