vrijdag 12 september 2014

byClaire ACTIE - Doe mee en win!!!!!

Wil je ook nog even na-zomeren?

 '
 
Dat kan!
en wel heel binnenkort,
samen met mij bij EchtStudio.


Doe mee met deze leuke actie en
win een 'Meet & Greet' !
 
Je wint (samen met een vriendin of vriend) een gezellige haak middag met high tea. 
Waar we omringd zijn door bollen wol, we haken, we kletsen, we eten en drinken en we hebben een heerlijke 'na-zomerse' middag.
(datum gaat in overleg)
 
 Laat hier een reactie achter en/of op Facebook: like de actie, share de actie en.... win! 
 
Wie weet zien wij elkaar binnenkort
op een 'nazomers' middag bij EchtStudio.  


Wil je nu al na-zomeren met de byClaire App, dat kan!
Het patroon van de 'romantische omslagdoek' haakte ik
met katoen garen, geschikt voor naald 3-3,5.
 
Het wordt een fijn, fris en mooi haakwerkje. En zo anders
dan de gehaakte omslagdoek.
Erg mooi voor een kussenhoes dacht ik zo...
Dus als je de omslagdoek al gemaakt hebt, kun je er nu weer
mee aan de slag, maar dan voor een kussen!?
 
Haak volgens het patroon de eerste 3 toeren,
haak in toer 4 de granny's aan elkaar en kijk
wat een mooi effect!
 
 
Heb je de App nog niet? Koop hem hier.
https://itunes.apple.com/nl/app/byclaire/id893513043?mt=8
(klik op logo)
 
 
En voor de niet Apple gebruikers, ik heb jullie gehoord hoor.
 Binnenkort, zijn de patronen in pdf te koop en
kan iedereen 'na-zomeren' met de
eerste Editie en patronen van byClaire.
Ik hou jullie op de hoogte!
 
* * * * * * * * 
En met de 'Meet & Greet' actie kan iedereen meedoen,
Apple én android gebruikers!
 
 



109 opmerkingen:

  1. Nazomeren, heerlijk! Ik doe graag met deze leuke actie! En hoop dan samen met een vriendin te kunnen genieten.

    Ik wens je een fijn weekend!
    Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HaHa vergeet m'n naam! J. Hoekstra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super Claire dat de patronen in pdf komen. Ik denk dat je hiermee een hoop android gebruikers blij maakt. En ja ik wil graag met je haken. Groet, catootje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Claire, wat leuk!!!
    Ook ik wil best met jou nazomeren..
    Lijkt me super gezellig.
    Fijne zomerse avond!

    Laura Borgers.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke actie. Heb het even opgezocht, een uurtje rijden, dus prima te doen! Dus bij deze doe ik graag mee aan deze actie, lijkt me super leuk!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat leuk!! Lijkt me heel gezellig!! En wat fijn dat je patronen straks ook verkrijgbaar zijn voor niet Apple mensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, ik wil heel graag met jou nazomeren in wolwalhalla Echtstudio. Ik ben gek van je patronen, kijk uit naar het nieuwe boek van jou en saskia en naar de nieuwe patronen op je app. Kom maar op met die nazomer

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezellige actie! Na een fantastische zomer, weet ik wel wie ik mee zou nemen om met jou genieten van de nazomer. Op de camping hebben we al samen gehaakt, wat zou dit een leuk vervolg zijn. En mocht iemand anders de gelukkige zijn, spreken wij toch wat anders af;-)
    Claire ik zie uit naar jullie boek, gelukkig ben ik in oktober jarig!
    Groetjes, Rennie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jaaa, graag lijkt mij enig je te ontmoeten. Graag, ik doe mee. Groetjes Karin van der Beek

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Whow, dat zou geweldig zijn!!
    én... als toetje jou live te ontmoeten!!
    Ik wacht met spanning af....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat lijkt me echt super leuk en ik weet al, als ik win, iemand die ik heel erg ga verrassen dat ze mee mag!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lijkt me gezellig om samen met mijn zus te doen. Normaal doen we dat in België waar ze woont, dus in Nederland zou een leuke afwisseling zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik doe graag met deze leuke actie! En hoop dan samen met een vriendin te kunnen genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je boek en app heb ik al en vaak gebruikt! Lijkt me erg gezellig je ook eens te ontmoeten onder het genot van een high tea. Dan kan ik ook echtstudio eens van binnen zien. Dat staat ook op mijn lijstje! Heb er al veel gekocht, maar altijd via internet.
    Kortom: ik maak heel graag kans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ooooh!!! Lijkt me fantastisch!!!
    Doe graag mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Was für eine wundervolle Aktion - vielleicht habe ich ja Glück ?
    Viele Grüße aus der Windmühle
    Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke actie zeg!! En wat een mooie foto's weer!
    Ik doe erg graag mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. nou ik wil wel samen met jou nazomeren in een garen walhalla! lijkt me reuze gezellig. Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lijkt me te gek! Garen, gezelligheid, tips and tricks en lekker haken! Dat is alles wat een mens nodig heeft ;-) Gaaf, dat ik straks ook de patronen kan kopen in PDF. Kijk er naar uit! Lieve groet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Fijn dat de patronen ook in pdf komen! Enne... een meet & greet lijkt mij geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat lijkt me dat leuk! Een meet&greet, lekker haken, thee drinken en me laten inspireren. Nog nooit bij echt studio geweest maar staat al heel lang op mijn lijstje. Mag ik dan mijn zusje meenemen? Gezellig!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Woh ik doe hier heeeeel graag aan mee....... Wat een leuk idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Geweldig, Mijn zus en ik zijn grote fans en een meet en greet zou een leuke zussendagidee zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik waag ook een poging want een meet and greet winnen met jou bij Echtstudio, dat vind ik Echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een droomprijs! Ik doe heeeel erg graag mee!!
    Groetjes,
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dat is wel übergezellig !! Haken & kletsen met jou in de leukste wolwinkel die ik ken !
    ByClaire & Echtstudio....wat een goeie combi ! ��������

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ooh, daar steek ik met plezier de de grens voor over.
    En daar bovenop genieten van een high-tea.
    Dat is een zalige namiddag ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Bedankt voor deze super leuke kans
    Groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een enorm leuk idee, ik zou jou heel graag willen ontmoeten! Doe dus graag mee!
    Lijkt me super om samen met jou en een vriendin te High Thea-en, te snuffelen tussen al het garen bij Echt Studio, te kletsen en natuurlijk te haken!

    Liefs Joelle

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Met een paar moeders van school zijn we eind 2013 een haakgroepje begonnen. Eens in de maand afspreken, een app groep aangemaakt die overuren maakt. . Maar vooral vanuit het haken nu zeer goede vriendinnen die voor elkaar klaar staan. Daarom zou ik heel erg graag een meet en haak winnen. .. voor de Stickbitches! Al zijn we wel met zn 5en....

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wow dat lijkt me wel wat, kan ik een haakmaatje mee verrassen.
    Grtz
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wow. Wat super leuk. Ik doe graag mee. Ik zou mijn moeder of mijn schoonzusje graag meenemen. Mijn moeder heeft mij geleerd om te haken, heel speciaal dus om haar hiermee te verrassen. En mijn schoonzusje (of bijna dan) heeft een zware tijd gehad en had niet veel om uit te geven aan een hobby. Maar gelukkig heb je voor haken niet veel nodig en heb ik haar leren haken. Dus mijn moeder en mijn schoonzusje zou ik willen verrassen. Hen zou ik hier graag mee willen verrassen. Een hele fijne avond.

    Lieve haakgroetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Lijkt me erg leuk. Heb zoveel plezier van je eerste boek en kan ook erg genieten van je blog. Echt inspiratie voor me. Wie weet tot gauw. Groetjes Lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  34. O wat gaaf, jou boek is mijn haakbijbel. Wat zou het leuk zijn om je te ontmoeten en dan ook nog met mijn vriendinnen op een locatie waar ik heel nieuwsgierig naar ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Oooo leuk ik ben fan...Dus wil graag meehaken. .. Groetjes marika

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik doe mee! Lijkt me heel erg leuk! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een feestje lijkt me dat: mèt Claire haken bij Echtstudio.....alsof je in de haakhemel bent..... Ik doe graag mee aan deze wedstrijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Lijkt me heerlijk een middag alleen maar haken ☺️. Gezellig met gelijkgestemden! Fijn weekend groetjes regina

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Het lijkt met super om met mijn vriendin samen te geniieten van het haken de kleuren bij echtstudio en doe dan ook graag mee met deze te gekke wedstrijd

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wil heel graag samen met mijn zusje een middag komen nazomer-haken bij jullie in de Echtstudio.
    Wat een leuk initiatief.
    Fijn weekend met mooi weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. EchtLeuk, meet&greet, haken en high tea bij EchtStudio!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Geweldig! En ik weet al wie! Iemand die het verdiend!
    Super actie!

    Dank je wel!
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een leuke actie. Daar doe ik graag aan mee. Lijkt me erg gezellig om samen met m'n zusje met jou te komen haken.
    Gr Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat lijkt me dat fantastisch om dit samen met mijn zus te doen, samen met jullie haken, praten over haken, inspiratie opdoen..... En dat ook nog in de echtstudio tussen al die mooie wolletjes en garen, onder het genot van een heerlijke high tea! Dat zijn gewoon meerder cadeautjes!,
    Groetjes Jessica Visser

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Kei leuk! Heerlijk om de 'haakkneepjes' van het vak te leren! Lekker haken, kletsen, smikkelen....
    Ik doe graag mee! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat een leuk idee. Als ik win wil ik samen met Paula van der Zwaan komen haken. Ik ken haar van het bloggen. Ik heb haar ontmoet op de opendag van de handwerkopleiding van de Hogeschool Leiden. Zo leuk!! Morgen heb ik mijn eerste les van de 2jarige opleiding. Lijkt mij een leuk cadeau voor haar als ik uitgekozen zou worden. Alle mededingsters veel geluk;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ja!! Ik wil heel graag na-zomeren! Wat een ontzettend leuke actie. Ik doe dan ook graag mee! Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  48. ♥♥♥♥ what a great idea♥♥♥♥ I love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Nooit geweten dat ik haken zo leuk zou vinden, maar sinds maart aan de haak geslagen. Het heeft me geholpen met stoppen met roken! En was een inspirerend tijdverdrijf toen ik ziek thuis zat!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Hoi Claire,
    Nazomeren heerlijk, zou ik graag met jou en mijn vriendin doen.... Ze heeft een nare hoogzomer gehad... Overlijden in de familie, man is werkeloos, omscholen is bedrijf failliet, ga zo maar door. Nu zetten ze zorg om in kansen.. Daarom zou ik graag willen nazomeren met haar bij jou!!! Heeft ze verdiend! Groet Conchita

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Mijn collegaatje start net met een cursus haken. Dus eindelijk heb ik iemand in mijn omgeving met dezelfde hobby. Lijkt me erg leuk om haar mee te nemen en je te ontmoeten. Heerlijk gezellig dagje uit!!!

    Gr. Rianne Odink

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Hier word je toch vrolijk van, kleurtjes, haken, nazomer. Een mooie reden om het te vieren. Wat een mooie kans om op het feestje erbij te mogen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Fijn dat er ook wat void Android gebruikers komt! Super! We wachten geduldig af :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Lijkt me super zo'n haak middag met een vriendin!!!!
    We worden altijd zo vrolijk van jouw werk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Nazomeren lijkt me heerlijk en al helemaal met jou, een goede vriendin en een high tea. Ik waag erg graag een kans daarop. Veel groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Nazomer en wie wil dat nu niet? Ik doe heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Leuk idee. Ik kan niet haken. Maar wil het zo graag leren. Ik doe dus heel graag mee. Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  58. how cool is that?! i was at Saskia in June, i miss to see you too... ;o)) (like last year in Amsterdam)
    i hope to be the lucky winner♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Wat een leuke actie! Ik doe graag mee. Want ik zou wel heeeel graag een tijdje met jou door willen brengen in een wollige omgeving en allerlei handige tips krijgen.

    En wat een leuke metamorfose van de granny van de omslagdoek! Ziet er heel vrolijk uit. Ben nu bezig met de omslagdoek, maar ga deze kleurenbom ook zeker een keer maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  60. iets voor me handwekr club in het verzorgingshuis

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wat een leuke actie. Ik heb het gedeeld op facebook, maar waag ook hier een gokje.

    BeantwoordenVerwijderen
  62. O ja, heerlijk!! Lekker nazomeren en dat met deze heerlijke, vrolijke kleurtjes! Ik ben van de partij! Lieve groetjes, want nu moet ik nog even naar FB.. Tot bij de high tea, groetjes, Caroline van M

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Wie wil zoiets nu niet winnen? Ik wel en zo te zien een helebooel haakfanaten met mij. Maar ja, dan het heikele punt: Facebook. Gaat hem dus niet worden. Succes voor alle anderen die nog wel Facebooken.

    Groetjes en fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Hoi Claire, graag win ik je haakworkshop om samen met mijn vriendin, bij je te komen haken!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Wat een leuke actie! Ik doe graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  66. O Claire, dat is nog eens een leuk idee ;-)! Ik ben zo vrij mij ook aan te melden voor de actie... Het zou twee vliegen in 1 klap betekenen; mijn meet & greet met jou ;-) én Kim eindelijk weer eens ontmoeten in haar prachtige vernieuwde zaak, want dat voornemen ligt al veel te lang stoffig te worden op de plank (ze stond aan de wieg van mijn haakworkshops). In het iedergeval wens ik jullie heel veel plezier met deze actie en veel succes met de komende boekpromoties! Zonnige groet, Laura Dam (Basic Lodge)

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Wat een leuk idee deze give-away en ik doe graag mee! Ik kom denk ik sowieso wel even naar Alphen maar met een HighTea en een meet en greet is het dubbel feest! groetjes en fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Een meet & greet met jou in de 'snoepwinkel' in Alphen aan den Rijn, wat een super vooruitzicht en ik ken iemand die ik hier reuze blij mee maak!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Hoi Claire,
    Wat een gaaf idee een meet & greet dat lijkt me helemaal geweldig om een middag met jou te haken.
    Ik heb al heel wat projecten uit het eerste boek gemaakt ben ook zo benieuwd naar het nieuw boek.
    Ik doe heel graag mee met deze actie ja ik wil heel graag met jou haken.
    Groetjes Astrid van as

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Haken en ......... high tea, kletsen en EchtStudio. Lijkt met super leuk.
    groet Jikke

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Perfecte combi....halen en high tea

    Groet Esmée

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Als ik naar jou blog kijk, zit ik het hele jaar in de zomer, wordt zo vrolijk van de kleuren..
    zou heel graag met je willen haken, kletsen en natuurlijk genieten van de high tea...

    BeantwoordenVerwijderen
  73. High tea en haken, dat klinkt als de ideale combinatie! Ik zou heel graag eens kennis met je willen maken en van je leren.

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Wat leuk een nazomerse haak tea en ik zou het leuk vinden erbij te zijn. Joked

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Oh, wat lijkt me dat een heerlijk inspirerend middagje. Ik waag een kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Ik doe ook graag mee! Om samen met mijn vriendinnen bij jullie te mogen haken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Wat een ontzettend leuk blog heb je. En ik zou graag een keer komen haken, leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Ik zou heel graag aan willen haken!! Lijkt me gezellig !!

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Wat een ontzettend leuk idee. En ook nog eens een combinatie van twee van mijn favorieten. Ik zou er heel graag een vriendin mee willen verrassen die net een verdrietige periode achter de rug heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Wat een heerlijke nazomeractie!!! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Ik ken maar één haakverslaafde net als ik en dat is mijn zus. Wij zouden het ontzettend leuk vinden jou te ontmoeten en een bezoekje te komen brengen aan Echtstudio.

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Oh, dit gun ik mijn vriendin... Zij heeft een flinke last te dragen en is enorm geïnspireerd door jouw blog. Ik ben het die haar erop gewezen heb en heb al jaren zin om es n pot thee met je te drinken...

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Wat een leuke actie Claire! Ik gun dit mijn moeder heel erg
    Omdat ze zoveel voor me doet mijn kleine en ook nu ik weer zwanger ben.
    En de vermissing van onze kat. Ik hoef maar wat te zeggen en ze staat voor me klaar! Ik weet zeker dat ze dit heel erg zal waarderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Wat een leuke actie! Ben dol op nazomeren met een haaknaald in mn hand. Samen met een vriendin zouden wij het heel leuk vinden om je te leren kennen en gezellig te haken. Wat heb je toch een heerlijke haakblog. Fijne haakzondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Ook ik doe graag mee met je actie! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Dat lijkt me zo geweldig!
    Meteen weer eenkeer op bezoek in Nederland en ik weet al helemaal wie ik mee zou nemen.xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Wat een leuke win-actie! Ik waag graag een kansje voor zo'n leuke middag!

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Rosanne van de Peppelmaandag, 15 september, 2014

    Wat een superleuke actie! Ook ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Wat een leuke opzet, nazomeren , jouw workshop en high tea en het wolplein. Ook ik zou graag van de party zijn. Nu maar duimen dat ik geluk heb.
    Liefs Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Ik doe mee!! Wat een leuke actie!!! een haakmiddag, lijkt me supergaaf!! Ik haak nu een klein jaartje en ik heb al veel geleerd, maar ik kan denk ik nog genoeg bijleren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Ja graag! Lekker bijkletsen en haken met een vriendin in t zonnetje!
    Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  92. aan deze aktie doe ik graag mee. Lijkt me super!
    groeten

    Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Wat een ontzettend leuke actie!! Ik haak altijd in mijn eentje omdat er in mijn buurt niemand haakt, maar het lijkt me heerlijk om met meiden die ook graag haken samen te haken en te leren van elkaar!! Liefs, Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Het lijkt me zeer leuk om jou in het echt te ontmoeten en te praten over haken. Heerlijk lijkt me dat! En dan zou ik mijn grote zus meenemen want we haken allebei maar eigenlijk nooit samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Van alleen het idee al word ik al helemaal blij :) Ik doe ook graag mee! Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Ik doe ook heel graag mee! Sinds ik deze blog heb ontdekt ben ik helemaal into het haken! Groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Als echte haken en meer fan doe ik graag mee met de actie. Groet Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg graag!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Wat een leuke aktie Claire!! Ik ben ontzettend fan van je patronen en ontwerpen. Je boek en app.. ik kan er geen genoeg van krijgen! En wat word ik altijd vrolijk van jouw mooie kleurencombi's. Ik volg je vooral op Instagram, en ik vind jouw foto's altijd top!! Je bent voor mij een kunstenaar met hoofletter "K". En wat zou ik je graag eens in het "echie" willen ontmoeten! Alphen is bij mij niet ver vandaan, dussss.... Zal ik bij deze de afspraak maar vast in mijn agenda zetten?? Haha... Nee hoor, grapje ;-))
    Ik wens je heel veel succes met het voortzetten van je app en je nieuwe boek!! Ik kijk er met veel ongeduld naar uit...

    Groetjes,

    Esther Vink-Versteeg ��

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Hmmmm, dat lijkt me heeeel erg leuk!! Jullie boek wordt nog steeds dagelijks geopend ter inspiratie.
    Alles ziet er altijd zo gezellig en aantrekkelijk uit. Je MOET gewoon haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Oh, leuk! Nog even heerlijk positieve energie ophalen met vrolijke mensen. Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen