vrijdag 15 augustus 2014

Last week....

De afgelopen week....

 
Een mooie Hortensia, uit de tuin.
(voor naast mijn bed)


Vakantie cakejes bakken.
Helemaal alleen gebakken samen met een vriendinnetje.
 

 
Nog meer bloemen uit de tuin. Kijk nou hoe mooi!


Een heerlijke mand vol Stylcraft garen.
 
 
Tussen de buien door nog genieten van de zon.
 


En s 'avonds eten bij het water, voelt meteen weer als vakantie.
 

Werken met dit prachtige lint.


Zo blij zijn met mijn nieuwe gipsy style shirt.

 
Naar de boeklancering van Maaike van de blog Crejjtion geweest.
Een mooi boek vol prachtige haakwerken en patronen!
 


 
En in de tuin zit ook dit ieniemienie slakje, zo mooooi!
 
Enjoy your weekend
*

6 opmerkingen:

  1. amai, je hortensia ziet er nog mooi uit ! Die van mij zijn al hard verkleurd helaas... En heb je mamaslak al gevonden ? ( ik had namelijk onlangs ook zo'n kleine slakjes in mijn tuin en vond er wat later 1 die zo groot was als een ei :), kijk maar eens op mijn blog als je dat wil zien : ik plaatste er een paar weken geleden wat foto's en filmpjes van ... )
    Mooie armband trouwens en die shirt lijkt me geweldig !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto's, dat was een fijne week zo te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. столько позитива и яркости)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie rok, prachtig shirt! En dat lint.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Querida Claire, tienes un blog precioso, todos tus trabajos son realmente deliciosos, eres mi inspiracion. Un abrazo desde Zamora (España).

    BeantwoordenVerwijderen