zondag 3 augustus 2014

Holiday Summer 2014

Onze vakantie was goed.....
Een paar weken lang hebben we genoten van zon (ook regen), natuur, vrienden, eten en elkaar in Frankrijk. Dit jaar zaten we in het gebied tussen de Dordogne en de Lot, een mooie omgeving.

Kijk mee en geniet!
(een kleine selectie van de honderden foto's die ik nam)

 
Tijm groeit er in de berm.

 
 
Zo mooi de natuur.
 
 
Mooie plek bij de eerste camping, naast een waterval.
 
 
Het liefst wilde ze iedere dag paardrijden.....
 
 
Mijn tas met wol... (en projecten die nog af moesten)
 
 
Camping 2, prachtig uitzicht na een regenbui.
 
 
 
Ontbijt!
 
 

 

 
Mijn liefdes, hand in hand...
 
 
 
 
 
 
Ik hou zo van het simpele camping leven.....
 
 
Ze kwamen net overvliegen toen wij daar stonden, 3 enorme gieren!
 
 
 
 
Ons uitzicht vanaf onze plek bij camping 3, zo mooi....
 
 
 
 
Prachtige omslagdoek gehaakt door Frederick van het blog Vrederijk.
 
 
Iedere zomer hebben we feest op de camping.
Alweer 9 jaar geworden deze zomer!
 







 


 
Zo heerlijk simpel en overzichtelijk als kamperen dan is.
Een paar weken lang kan alles zo eenvoudig.
 


 
Het was een fijne tijd....
 


 E N J O Y  your S U M M E R !
 

25 opmerkingen:

  1. Het zijn simpelweg prachtfoto's !!
    Ik heb zin om onmiddellijk te vertrekken...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto's. Zaten jullie in de buurt van Sarlat? Mooie omgeving daar.
    Wij houden ook van kamperen, lekker simpel, tevreden zijn met weinig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow! What a lovely post. You look like you have had a great time and France looks beautiful.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk zeg! En nog gefeliciteerd met je dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je wel voor het delen, ik voelde me een beetje in Frankrijk, heerlijk! De foto's zijn mooi, sommige zijn mooi vertederend, vooral die van jouw twee liefdes....
    Nu lekker nagenieten van de herinneringen en proberen het franse tempo vast te houden?
    Salutations

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En bedankt. ..ik ben jaloers ;-). Hier regent het
    Wat een prachtige omgeving en foto's. Heerlijk genieten van het leven

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Woh...erg mooie foto's heb jij gemaakt! Echt genieten...wij gaan ook naar die omgeving.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Precies dat ene onderschrift verbaast mij ook elk jaar. Op vakantie kan alles zo eenvoudig, waarom hebben we thuis dan zoveel spullen nodig?
    Dank je wel voor het weer genieten van je mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo......danke für diese schönen Urlaubsbilder.......wunderschön......meine Mann hätte auch so gerne so einen Bus.....ich hoffe Ihr habt Euch gut erholt......dein neues Buch habe ich schon vorbestellt......und deine App ist klasse.....ich habe schon die Tablet Tasche gehäkelt....und gleich meiner Freundin gezeigt.....die hat sie sich auch gleich bestellt....bis bald Annelie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige foto's van jullie vakantie. Fijn dat je zo genoten hebt.
    Nu nog lekker genieten van het mooie weer in Nederland.
    Groetjes, Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een fantastische foto's, ik heb genoten, ha ha ondanks dat morgen mijn eerste werkdag is na de vakantie. Jij inspireert mij ook weer meer het fototoestel te pakken, gewoon prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, prachtige foto's. Volgens mij heb je het heerlijk gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zier er uit als een heerlijke vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige foto's. En dat jullie genoten hebben is heel goed zichtbaar. Heerlijk! En nu thuis lekker verder genieten ...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heerlijk om zo mee te genieten door jouw sprekende foto's! Precies de vakantie zoals ik hem het liefste heb. Zo dichtbij de natuur en alle overtollige rompslomp achter je laten. Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat ziet dat er heerlijk uit!!!! Gezellig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige foto's. En wat een heerlijke campingplekjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat zag jou vakantie er kleurrijk uit, super leuk om mee te mogen genieten!

    Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gaaaaaf...en wat een prachtige kiekjes. Heerlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heerlijke zomerse foto's Claire! Fijn dat jullie het zo goed hebben gehad.

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een heerlijke foto's weer! Ik krijg direct zin om mijn koffers te pakken....

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige foto's en een heerlijke dromerige impressie van jullie vakantie. Mooie streek daar trouwens. Wij hebben een paar jaar geleden daar een fietsvakantie gedaan met onze drie jongens. Heerlijke herinneringen.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een heerlijke vakantie, en wat lijkt me dat een heerlijke camping. Waar hebben jullie gekampeerd?

    BeantwoordenVerwijderen