zondag 31 augustus 2014

A good day.

 
Een dagje naar mijn zus.... dat voelt regelmatig als een dagje vakantie!
Ze woont in een mooi huis met een fijne tuin, heerlijk buiten in een mooi dorp.
Ik neem een bakje wol mee, stonewashed van Scheepjeswol, voor in de auto.
(ik kan anderhalf uur haken, YEAH!)
 
 
Onze mannen maken een tochtje op de fiets en
wij maken een wandeling door het dorp met de kids. En daarbij beklimmen we ook nog even de toren, met als cadeau, een prachtig uitzicht!!





 
Nichtjes.


Wat een uitzicht....
In de verte zie je de zee!

 
 
Sisters are the best!!!!
 

 
 
 


 
En uiteindelijk belanden we in de tuin, met een haakwerkje, kop koffie en kletsen lekker bij.
 
 Ik haak aan een projectje wat ik binnenkort helemaal aan jullie
kan laten zien, iets warms en comfortabels.
Mijn zus haakt nog even snel een cadeautje,
een hoesje voor om een vaas. 

 
 
En nadat we 's avonds nog even met mijn
moeder uit eten zijn geweest, rijden we weer naar huis.
(Hoort bij 'familie ver weg'. Als we daar zijn hopen
we natuurlijk iedereen even te zien en met iedereen bij te kletsen)
 
Het was een heerlijke dag!
 

 
*Home sweet Home*
 


25 opmerkingen:

  1. Mooi, mooi! Ik Ben nog aan het nagenieten! ������

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is wel de charme van een zus ver weg he? Heb er ook zo een :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk dorp zeg, en wat heerlijk zo'n dagje familie! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi dorp! Waar is dit?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je zus woont prachtig Claire! Wat moet dat heerlijk zijn om al die ruimte om je heen te hebben. Daar kan ik als stads juffer alleen maar van dromen ;-) Leuk ook dat jullie dezelfde hobbies delen. Mooie kleur wol!

    Fijne week!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellig hoor! En zo leuk dat jullie allebei haken leuk vinden..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Claire! Prachtige foto's, zeg! Welk regio is dat? Wij zijn vandaag ook door jouw land met de auto gereden, langs 'de lange kant' en het was leuk! (En veel haak plezier in de auto, hahah!).
    Groetjes uit Belgie,
    Ingrid xx
    http://myfunkycrochet.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw zijn dat echte bloemetjes in al! die vaasjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie foto's uit Goedereede, ik zie het oude huis van een oom en tante langs de haven :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk om dit blog zulke mooie foto's van mijn eigen woonplaats tegen te komen. Maar ...eh... is wel klein maar Goedereede is toch echt een stad. Mvg Hendrina.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gezellig zo'n dagje! En wat een prachtige omgeving daar

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige foto-serie! Wij rijden ook wat af (al onze familie woont op minstens 1 1/2 uur rijden van ons vandaan). Heerlijk om al hakend om je heen te kijken!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. so beautiful pictures.
    A nice travel by pics for me...
    And I like the blue and yellow cushions.
    So nice to move but so nice to be at home.
    Miss.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb even 'meegenoten'....klinkt heerlijk allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Maravillosos paisajes que podemos disfrutar gracias a personas tan generosas que comparten esto,en mi pais Colombia tambien disfrutamos y tenemos paisajes muy lindos ,pero claro que cada pais es unico.,gracias seguire disfrutando de estas vistas tan hermosas.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige foto's van zo te zien een heerlijke dag. Door de foto's is het net of wij de dag even meebeleven.

    Fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo te zien heb je een prachtige dag gehad. Hele mooie foto's.
    Groetjes Ria xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fine along with your permission allow me to grasp your feed to stay updated with drawing close post. Thank you 1,000,000 and please carry on the gratifying work..Cccam Server

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een heerlijke blog post - fijn om zo met je mee te mogen reizen en kijken! Prachtige foto's - als altijd! Marianne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een vrolijke blogpost en de foto's zijn schitterend , wat een mooie omgeving !
    groetjes,
    trudette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. leuke legging! waar gekocht als ik vragen mag?

    BeantwoordenVerwijderen