vrijdag 4 juli 2014

Holiday

Het was een week van uitersten.
De week begon met mijn afscheid op school.
En om gepast afscheid te nemen haakte ik diverse afscheid cadeautjes.


Een doily - multifunctioneel kleedje.
 
 
Voor de kinderen uit mijn klas haakte
ik hangertjes met een klein gehaakt roosje.
 
 
Mooie grote doily's, 11 stuks, voor mijn collega's.
 
 
Mijn afscheid was een hele feestelijke en gezellige middag.
Ik ben waanzinnig verwend met mooi bloemen, lieve kaarten,
schattige kindertekeningen en mooie cadeautjes.
 
 
Later die week had ik een gezellige date met Saskia.
We hadden nog een hoop te bespreken en te bekijken voor onze boeken.
We spraken af bij de theetuin in Eemnes.
Alleen die tuin zorgt al voor inspiratie!
 

 


 

  En weer wat later in de week stond Haken&Kleur in de krant!!
In de wooneditie van de Telegraaf een foto van het vliegengordijn en een leuk tekstje over onze boeken.


 
En tijdens deze week las ik steeds weer een nieuw lief berichtje
die jullie achter lieten op mijn vorige blog bericht.
Hartverwarmend en zo lief.
Heel erg dank je wel voor al jullie lieve woorden en steun.
 
Bij deze een virtueel bloemetje als dank.

  
 
En zo aan het einde gekomen van deze week begint onze vakantie,
(en ook een beetje mijn nieuwe baan/leven....)
Dus ergens in de komende weken trekken we er
nog op uit in ons busje.
 
Maar nu eerst,
rustig aan,
thuis,
relaxen.....
 
x
 
 

28 opmerkingen:

  1. Elke einde is ook weer een nieuw begin. Heel veel succes maar eerst natuurlijk fijne vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk geniet ervan! Je zal er wel aan toe zijn! Groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat n mooi afscheid!
    Nu bijkomen en relaxen, want zoiets is best enerverend!
    En erna lekker weg met jullie gave busje!
    Wat n heerlijk vooruitzicht!
    Geniet ervan.....
    Liefs,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie afscheidscadeautjes!
    Nu eerst lekker gaan genieten van de vakantie om straks fris en fruitig te beginnen aan die nieuwe start.
    Je kunt het!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk en fleurig afscheid. Een mooie afsluiting zo! Heerĺijk genieten nu van de vakantie....en komt vast goed met je nieuwe baan! X Joelle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Enjoy. ..een welverdiende rust en mooie tijd samen toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijne vakantie en laat je nieuwe leven maar heerlijk over je heen komen, het komt zeker goed!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijne vakantie!!!! Geniet er lekker van en veel plezier!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Congratulations on your mention in the newspaper!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geniet van je vakantie, samen met je gezin en geniet daarna vooral van alle nieuwe uitdagingen die op je pad gaan komen...

    Groetjes, Shirley :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een leuke kadootjes heb je gemaakt.
    Lekker genieten met je gezin van de vakantie.

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk om zo je werkplek te verlaten, alleen maar leuke en mooie dingen, wat wil een mens nog meer! Fijne vakantie alvast en dan..... een nieuwe uitdaging, veel succes, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk zeg!!! Ik ben ook bezig met afscheidscadeautjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Enjoy ! I love your blog because i love colours, like you !
    Françoise Alexine
    http://carlavivi.canalblog.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat fijn dat je het zo mocht afsluiten. Mooie cadeautjes haakte je! En de laatste foto! Die straalt de perfecte rust uit en zo zou ik een vakantie het liefst vieren! Fijne vakantie gewenst! Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijne vakantie! Lekker bijkomen van alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een fijne afsluiting van je werk als juf.
    En nu lekker genieten en rusten.
    X Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo,
    was für eine wundervolle Idee! Viel Spaß im Urlaub!
    Manu

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Liebe Grüße und schöne Ferien....
    glg
    Annelie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo...ich hätte soooo gerne das neue Buch....wo kann ich das denn bestellen?
    glg
    Annelie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Claire,
    Ik las je één na laatste berichtje en ik snap heel goed dat je keuzes moet maken en dat die niet altijd even gemakkelijk zijn, zeker niet als je er veel plezier aan beleefd. Je blog bezoek ik regelmatig en mijn complimenten voor de mooie dingen die je maakt en deze ook zo prachtig op de foto zet. Het is altijd een klein feestje even bij je te mogen kijken. Ik wens je veel succes met alle nieuwe dingen, zoals je app en je boeken en hoop nog veel moois op je blog te zien. Fijne vakantie, groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Fijne vakantie, en heel veel geluk met je "nieuwe leven". Heel dapper om zo te veranderen, het zal vast een hoop nieuw geluk brengen! Ik hoop dat je blog onderdeel blijft van dat nieuwe leven, en dat we op deze manier mee kunnen blijven genieten van de mooie en kleurrijke dingen die jullie maken. Vast bedankt daarvoor!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Fijne vakantie Claire en ik weet zeker dat je de juiste keuze gemaakt hebt. Geniet van al de kleine dingen in het leven en ga lekker doen wat je zin in hebt. Geluk zit niet in geld maar in die kleine en onvervangbare dingen in het leven.
    Groetjes, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Met veel plezier lees ik nu alweer een tijdje je blog. Heb volgens mij nog nooit een reactie geplaatst. Dus dat werd wel een keertje tijd vond ik. Ik geniet zo van je mooie foto's en haakpatronen. Je hebt me echt aangezet tot haken en heb nu al een paar projectjes gemaakt! Wat een dapper beslissing heb je gemaakt . Ontzettend veel plezier en vertrouwen van deze keuze wens ik je ! Fijne vacantie. .gr.Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik las per toeval dit ietwat gedateerde artikel, maar hopelijk gaat alles goed nadat je een andere wending in je leven hebt genomen.

    BeantwoordenVerwijderen