donderdag 10 juli 2014

Haken & Kleur FEEST - boek 2

Als vervolg op ons eerste boek Haken en kleur  - een huis vol geluk!
Maakten wij een vervolg...
Wij presenteren jullie vol trots ons nieuwe boek!


Een tipje van de sluier willen wij graag lichten...
 
 
Er staan verschillende projecten in, van grote tot kleine....

 
Het zijn projecten voor dagen die elk jaar weer volop worden gevierd. 

 


 

 
Of eenmaal in je leven...

 
 
 
Er staan projecten in voor feesten in de donkere dagen...
 
 
 
...en ook voor in de lichte maanden van het jaar


Kortom, een boek vol kleurrijke, feestelijke haakprojecten.
Die je het hele jaar kunt gebruiken.
Het boek zal in september 2014 in de winkel liggen!
Nog heel even geduld dus...

 
 
xxx
 

13 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met jullie nieuwe boek, superleuk. We wachten het in spanning af.

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben heel benieuwd maar ik kan de foto's helaas niet openen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier ook SUPER nieuwsgiering, maar kan de foto's helaas ook niet zien :(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als ik even dubbelklik op de foto´s dan openen ze wel ziet er weer kleurrijk uit, leuk ik kan niet wachten tot het boek te koop is.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er hier al prachtig uit!
    Gefeliciteerd hoor lieve mensen.
    Wat zullen jullie weer n werk hebben verzet!
    Kan haast niet wachten........
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super zeg, ik heb het boek al gereserveerd bij bol.com. Kan bijna niet wachten! Leuk!!!n Hopelijk staat de app snel online, bij voorkeur voordat ik op vakantie ga volgende week! Dan kan ik lekker haken tijdens de vakantie! Zou super zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een feest! Kan niet wachten......

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Inderdaad een feest! ziet er (weer) erg leuk uit! Maar gelukkig is het nog niet zover, eerst maar wat projectjes uit jullie eerste boek afmaken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met weer een mooi boek in aantocht! Om me op te verheugen voor na de vakantie. Een extra cadeautje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super zeg! Ik zag vandaag toevallig dat het boek al gereserveerd kan worden bij bol.com..... direct gedaan dus :) Kan niet wachten, maar zal nog even geduld moeten hebben. Ik ga tijdens de zomervakantie nog aan de slag met leuke projecten uit jullie 1e boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is spannend, de foto's zijn blanco.

    BeantwoordenVerwijderen