zaterdag 12 juli 2014

byClaire nu te koop in de app-store!

 
 Na maanden van haken, fotograferen,
patronen uitwerken, correcties doorvoeren,
checken, dubbel checken, vertalen.... is het zover.
 
 
- De Zomereditie -
*patronen App*
 van byClaire
       is nu te koop in de app-store.
(klik op icoon en je komt in de App Store)


http://appsto.re/nl/t1Eq1.i

 
 

 Vier keer per jaar zal er een editie uitkomen.
Met patronen, werkbeschrijvingen, tutorials en patroontekeningen.
Allemaal in de sfeer zoals mijn blog, met fijne inspiratie foto's.

 

 
In deze eerste zomereditie zijn 3 patronen opgenomen:
1. Een romantische omslagdoek.
2. Een zomerse vrolijke tas.
3. Een stoere tabletcover.
 
De App is interactief.
Dat betekent dat je er op een snelle manier doorheen kunt 'swipen', dat je in 'stappen' met het patroon kunt werken en dat je in 'pop-ups' informatie of weetjes vindt over het garen of het patroon.

Er staan patroontekeningen in, patroonbeschrijvingen én
fototutorials waarmee je stap voor stap door het patroon werkt.

 





 
 
In deze editie dus 3 verschillende patronen:
 
*Een omslagdoek is altijd fijn om te hebben.
Voor een koele zomeravond, voor in de tuin of
op de camping of tijdens een strandwandeling onmisbaar.
 
*Een tas, tja... ik heb er nooit genoeg van.....
 
*En een tabletcover beschermhoes, die is gewoon tof omdat het je tablet beschermt en ook nog eens heel hip staat!
 
In de app zit een leuke actie:
Koop de app en doe mee!!
Dan kun je kans maken op een wolpakketje én je kunt met je
gehaakte tablet hoes in de volgende editie komen!
(lees in de app de voorwaarden)
 
 
Nog even wat info voor geen Apple gebruikers.
De app is gemaakt voor het gebruik op de iPad en is te koop in de App Store.
Hoewel ik het natuurlijk ook graag had uitgebracht voor Android heb ik er
 voor gekozen om nu eerst alleen voor deze versie te gaan.
Sorry, alle android gebruikers,
op basis van gebruikers ervaringen is hier toe besloten.
Wie weet komt er ooit nog een android versie.
 



Nu dus te koop!
De zomereditie byClaire 
de eerste 6 weken verkrijgbaar voor de speciale prijs van €3.69

En mocht je al beginnen aan je eerste creaties,
deel ze op facebook en instagram.
Ik kom graag kijken!


33 opmerkingen:

  1. Ik ben er nu al blij mee! Fijn om offline patronen mee te nemen op de iPad. Helemaal klaar voor de vakantie zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. How wonderful Claire...I will go and have a look in the Apple store right now...as always beautiful colours and stylish photos.
    Wishing you well, Heike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat super! Ik ga hem downloaden :)
    Dan zul je binnenkort zeker de creaties op mijn blog/fb/insta terug zien!

    Fijn weekend!
    Groetjes Angel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zijn deze patronen ook "gewoon" als pdf-patroon te koop, voor de niet-tablet gebruikers??

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi, ik ben sinds twee maanden aan het haken en heb jullie boek toen gekocht.
    Door de duidelijke uitleg en de heldere foto,s zijn al een aantal projecten hieruit gelukt.
    De patronen via de AppStore zijn super mooie en duidelijk thks voor je creativiteit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De Ipad gaat mee op vakantie, zeer leuke app!!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey,

    Komt de app ook voor android???????

    groetjes Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk voor je dat dit allemaal gelukt is . Maar niet iedereen heeft een tablet. kan het dan via android ???

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb de app gekocht, wat ziet het er gaaf uit. Zag alleen zo snel niet de afmeting van de sjaal, klopt dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw de kleuren springen zo van het scherm. Prachtige foto's! Veel succes met de verkoop van de app.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, clair wat een gaaf idee, heb gelijk de app. gekocht en ziet er erg mooi en verzorgd uit. S6 met de verkoop van je app. ( gaat vast goed komen :-) ) ik ga gelijk iets leuks bedenken voor mijn nieuwe iPad
    Gr. Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel jammer dat je niet ook voor Android hebt gekozen, er zijn namelijk ongeveer 70 % Android gebruikers tegen 39% Iphone gebruikers. Dat is dus een gemiste kans!
    Een teleurgestelde Samsung Smartphone gebruiker

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Me too, echt heel erg jammer dat je het niet uitgebracht heb in Android. Ik vind het ook een gemiste kans.
    Ook een terleurgestelde Samsung Smartphone gebruiker.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Met pijn en moeite maar het is gelukt om hem er op te krijgen! Het ziet er echt heel mooi uit! Kijk uit naar de volgende!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind het zo knap dat je iedere keer een zeer aantrekkelijk ontwerp bedenkt en dan die sfeer foto's! Jummie! Het maakt me zeer nieuwsgierig naar deze app. Ik ga de Ipad van mijn ouders lenen. Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi! Helaas kan ik er geen gebruik van maken... de Ipad die wij hebben is te oud.... Hij kan jou app niet "draaien".... Ik wacht gewoon geduldig op je nieuwe boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Is het in de toekomst ook mogelijk om de app met Android te gebruiken want ik heb geen Ipad? Ik ben al erg blij met jullie eerste boek (bijna de gaatjes sjaal af) en erg nieuwsgierig naar het tweede boek, maar een app zou erg welkom zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldig Claire, wat een werk en wat prachtig, ik ben FAN.
    Complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Teleurgestelde iPhone bezitster zonder iPad :-(( Jammer!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jammer ik heb alleen een Android telefoon en een Android tablet... snik.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Pdf bestandje bij je kopen, kan dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Echt prachtig Claire,zal een heel werk geweest zijn !

    groet Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dat ziet er geweldig uit Claire! Jammer, dat ik alleen android heb, maar het zal voor jou een weloverwogen beslissing zijn geweest... Je hebt me in ieder geval met de prachtige foto's hierboven wel op een idee gebracht voor een leuke tas. Thanx, voor het geweldige kleuridee :))

    Groetjes, Shirley :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Claire, ik heb je app geïnstalleerd, wat leuk zeg, ben er blij mee, succes verder, groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  26. HayHay!
    Super leuk!
    Helaas hier ook geen Apple.
    Hopelijk komt er ooit een Android versie want jouw creaties zijn zo leuk!
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Jammer dat je niet gekozen hebt voor Android
    Gr van Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een geweldig idee en echt super leuk. jammer dat het niet voor Android is.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooie app, ben er weg van. De foto's zijn prachtig! Ik wil dan ook heel graag de sjaal maken maar kan geen afmeting vinden. Hoeveel blokken horizontaal en verticaal te haken?

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Kan je wellicht even een aanvulling doen op je blog voor de info die mist in de app?

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hallo Claire,
    Ontzettend gaaf deze app. Ik ben alleen erg benieuwd of en zo ja, wanneer hij voor android uitkomt.
    Ik heb namelijk ook geen I pad. Graag hoor ik van je, ik zie namelijk dat je niet reageert op de berichtjes.
    Of kunnen we dat niet zien?
    In ieder geval heel veel succes met deze app en alles wa er komen gaat.
    Veel liefs Sjoerdtje

    BeantwoordenVerwijderen
  32. help na update os 8 kan ik app niet meer openen

    BeantwoordenVerwijderen