zaterdag 21 juni 2014

In the garden.

Ik zit graag in de tuin.
Ik geniet van de bloemen en de vogels die fluiten.
En hoewel ik niet echt 'groene vingers' heb staat er af en toe best wat leuks in bloei. Zo zaaide ik wat....


En hangen we allemaal graag rond onze picknick tafel.
Ik haak wat, drinken een kop thee, kind kleurt, lezen er een krantje.
En natuurlijk eten we er.
En we werken, als het weer het toelaat, er ook aan! 
 Er staat een appelboompje in de tuin en die zit dit jaar vol appels!
 Lavendel... hmmmm


En zelfs de uitgebloeide roos is mooi.


 
Genieten, van een klein maar fijn tuintje.
 
Gezellig weekend!

13 opmerkingen:

  1. Heerlijk stekkie! Groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Les photographies sont si belles qu'on s'y croirait presque! Vive l'été!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijk genieten van wat je hebt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi - en super gezellig, zo te zien !
    Fijn weekend !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk zulke zomerse beelden van het groen en de bloemen.
    Zo samen van alles doen is super gezellig. Geniet er lekker van.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heeeerlijk...
    Weet jij toevallig de naam van de roos die je in je tuin hebt? Ik had 'm ook, maar hij is doodgevroren een paar jaar geleden. Ik vond het zo mooi hoe de knop langzaam verkleurde naar een prachtige bloem. Ik zou 'm graag weer kopen!
    Geniet van de zomer!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, I love your garden. It's the perfect place to spend a summer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto's! Fijn weekend!

    Groetjes,
    Francis

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh my dear,
    wonderful garden pictures you show us!!! Yes, living outside is wonderful!!! Have a sunny and happy time
    Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I have happy memories of zomer in Nederland when I was a child. I miss the very long evenings.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind de papaver zooooo mooi, alle foto's trouwens, maar die wel extra bijzonder! X Vrederijk

    BeantwoordenVerwijderen