maandag 9 juni 2014

Haken & Kleur - Boek II & boek III




 

Wat wij het liefst doen is....
Haken, ontwerpen en werken met kleur!

 

En zo maakten Saskia en ik samen het boek
 
Over haken, met veel kleur en met projecten waarmee je het
liefst gelijk wil beginnen.
Een boek ook vol versiering voor jezelf en je omgeving.
Het bracht alles wat wij mooi vinden samen.
 


Maar klaar waren wij bij lange na niet!

De ideeën bleven borrelen, er was geen stoppen aan!

Al snel zaten wij weer bij de uitgever om tafel met onze
 ideeën voor boek nummer 2. ( YEAH! )

 


En inmiddels is alles gehaakt voor boek 2.
Met prachtige garens die we van Wolplein mochten gebruiken.
 
 
 
Brachten een dag door in Amsterdam en Haarlem.
 
 
En leenden we mooie kleding en accessoires.
 
 
Moesten we de nodige voorbereidingen treffen...
 
 
Versleepten van alles naar een mooie locatie voor de foto-shoot.
 Brachten we een ochtend door in een fotostudio voor handige tutorial's en hebben we alweer flink wat uren achter de pc doorgebracht met het schrijven van patronen en teksten.
 
 
En... wat voor boek wordt ons 2de boek?
Wij hopen natuurlijk weer net zo mooi als de eerste.
Met inspirerende patronen en projecten waar je meteen zin in hebt om aan te beginnen.
 
En na het zien van de foto's weten we inmiddels
dat het weer een echt Haken & Kleur sfeer zal krijgen. 
En we weten ook al dat het een 'ander' boek wordt dan de eerste.
Hoe anders? Dat zien jullie in september!!
 
 

Wat we verder nog kunnen vertellen is dat we de uitgever
nóg een keer spraken. Dit keer over boek 3.
En ja,... daarvoor zijn we inmiddels druk aan het haken. (nog een keer YEAH!)


Het duurt nog even voor de boeken in de winkels liggen:

in het najaar van 2014 en in het voorjaar van 2015 zijn

ze te koop, maar September is het natuurlijk zo ; )

 

Het is nog even geduld hebben....

En dus zullen we op ons blog af en toe een

tipje van de sluier lichten.

(En haak nog maar rustig door aan dat leuke projectje uit boek 1...; )))

 
Liefs












37 opmerkingen:

  1. So lovely to hear Claire! I hope you are well, and I love coming here for a huge hit of colour to lift my spirits!

    Take care

    Vanessa xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja, daar worden we natuurlijk wel weer erg nieuwsgierig van.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. YEAH!!!!! kan niet wachten...kijk er echt naar uit, en ik ga ook meteen je app kopen! Hou ons op de hoogte! Groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk!! Ik kijk er naar uit, want het eerste boek is ook super! Gr Marijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk voor jullie en voor ons:-)
    Ik heb net inspiratie opgedaan uit jullie eerste boek, voor een vliegengordijn.
    Wat een werk die slierten.
    Grtz,
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuke! Boek 1 was een verjaardagscadeautje en ik zet boek 2 alvast op mijn verlanglijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk! Boek 1 alleen nog maar tasje en deken van gehaakt,maar vind de sfeer van het boek geweldig!
    Boek 2 en 3....zullen ook zeker gekocht worden :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk nieuws! Ik heb genoten van boek 1, nog lang niet alles eruit gehaakt (wel van plan!), maar kijk toch al uit naar de volgende boeken en de app! Nog 1 verzoekje.....schrijven jullie ook een keer een boek waaruit je extra haaktijd kunt halen? �� die kom ik namelijk altijd te kort!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jaaaaaaaa!! Geweldig!!! Die komen absoluut in mijn boekenkast te staan :)

    Laatst jullie filet gehaakte sjaaltje gemaakt,geweldig is ie! Jullie kunnen hem als je wilt bewonderen op mijn blog ;)

    Ga zo door meiden!!

    Groetjes Henrike

    www.eendraadjelos.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk,kan niet wachten!! Ik hoop dat jullie dan weer komen signeren bij Echtstudio,want mijn boek Haken en Kleur (deel1) is mij zoveel waard met jullie lieve woorden erin!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jippie!!! Wat gaaf. Ik heb bijna alle projecten gemaakt uit boek 1, dus in september ben ik wel toe aan boek twee. Grote fan en alvast heel erg bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jaaaaaa!!! Geweldig! Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat gaaaaaaffff! Wat een cadeautje nog twee boeken, top hoor!
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ontzettend leuk!
    Jullie mogen trots zijn op dit fantastische feit!
    We wachten in sanning af!
    Liefs,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ongelooflijk wat zijn jullie goed bezig zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jullie hebben de smaak uh, kleur goed te pakken. Spannend allemaal om zelf aan twee boeken te werken.
    Dat lijkt me fantastisch om te doen.
    Ik ben benieuwd wat jullie voor de nieuwe boeken hebben bedacht.

    Succes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gaaff..ben benieuwd. Ik heb je 1e boek bij een give-away gewonnen. Ik sta op het punt om te beginnen...aan een lekkere warme sjaal :) Nu nog de juiste temperatuur dan

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ohhh ik ben zeer benieuwd en hoop dan ook dat de boeken deel 2 en deel 3 even succesvol en mooi zullen zijn als het eerste deel,want je moet er toch het aantrekkelijke in weten te houden en nieuw en inspirerend wat er is al zoveel gehaakt wereldwijd,maar ik denk dat dat jullie wel op het lijf geschreven is!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk dat jullie boordevol ideeën zitten en ze met ons wilt delen! Goed bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jaaaaa, wat een super vooruitzicht :) Helemaal geweldig!!!
    Maar voor nu moeten we geduldig afwachten en laat geduld nou niet altijd
    mijn sterkste punt zijn ;) Tot die tijd ga ik gezellig aan de slag met projecten
    uit jullie eerste boek. Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  21. yeehaa! wat leuk weer
    nog een boek! ik kijk er naar uit enneh gefeliciteerd hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow! Wat geweldig! Ik ga snel verder haken uit boek 1, anders mag ik natuurlijk geen boek 2... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuk nieuws! gefeliciteerd! Jullie eerste boek is een bron van inspiratie voor mij. Ik wacht ongeduldig op september.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat fijn dat Haken & Kleur zo'n groot succes is. En erg leuk dat er nog meer haakboeken komen. Veel succes met de voorbereidingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ook al boek 3?? Jullie zijn goed bezig! ik kan niet wachten en kijk al erg uit naar boek 2 maar
    dat wordt vast mooi ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat ontzettend leuk! Nu proberen geduldig af te wachten tot september ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh, leuk zeg!
    Groeten Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk, dat wordt een 'after-holiday-present'
      Succes!

      Verwijderen
  29. Gefeliciteerd, wat geweldig leuk voor jullie! Ik hoopdat de volgende 2 boeken net zo'n succes worden als het eerste!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Super !!! Ik kijk naar jullie volgende boeken uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Kan nu al niet wachten tot het september is!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
    Zo leuk!!!
    Jullie gaan heeeeeeeel veeeeeeeeel mensen blij maken waaronder ik natuurlijk :-)
    Gefeliciteerd!
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen