vrijdag 13 juni 2014

At my sister

Tijdens de pinksterdagen zijn kind en ik altijd samen.
Manlief fietst al járen een toertocht in de Ardennen tijdens dat weekend.
Dus kind en ik stapten in de auto en reden naar Goedereede.
Daar hadden we een paar dagen vakantie,
bij mijn zus, haar lieve man en kinderen!
We ondernamen weinig, waren een beetje in en rond het huis.
De kinderen vermaakten zich in het zwembad en onder de sproeier. 
 Wij kletsten lekker en haakten af en toe een toertje aan ons haakwerk.
Mijn moeder kwam gezellig langs en verder.... deden we niks!

Kijk mee en geniet....
















Mandje met mooie haaksels van mijn zus. 

Het waren Heerlijke dagen!
(En bij thuiskomst, was mijn fietsende man er ook weer)
Home sweet Home 
F i j n   w e e k e n d
En dank je wel voor alle lieve woorden
op onze aankondiging van
Haken&Kleur, boek 2
x



21 opmerkingen:

  1. Wat een mooie foto's. En wat een heerlijke plek om zo met familie door te brengen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. J'ai fait un voyage tout à fait innoubliable chez votre soeur. Très jolies photographies!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er heerlijk en ontspannen uit!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh dat zijn echt heerlijke dagen geweest!
    En nu staat het weekend al weer voor de deur...
    Nog eventjes, toch, en dan hebben jullie al vakantie....
    Geniet van je kleurrijke uitspattingen dan lukken die laatste loodjes vast!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super gezellige foto's weer Claire!! Echt genieten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er heel fijn uit! Heerlijke dagen zo te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een fijne mooie foto's! En jouw rok op de laatste foto vind ik zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie foto's en kan niet wachten op deel 2&3 ^-^

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook ik geniet altijd met volle teugen, van je originele, leuke foto's!!
    Hartelijke groet

    Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat 'n leuke krans met die kommetjes! Heb hem meteen even gepind...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er allemaal heerlijk uit! Echt gezellig! Fijn weekend, groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heerlijk zoveel gezelligheid. Goedereede is ook erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bij het zien van het mandje van je zus, heb ik ineens weer de kriebels gekregen.
    Ik ga nu meteen de haaknaald weer oppakken....Doei!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk hoor, zo genieten met je leuke zus en haar familie.
    Heel veel succes met al je creatieve plannen, we volgen het met plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. In een woord: HEERLIJK beeld van heerlijke dagen!
    Sweet memories......
    Fijn weekend en liefs,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige foto's! Vooral die van de klaproos met dametjes onder de sproeier op de achtergrond, die vind ik echt het mooist. Hoewel die van de enorm bloeiende clematis ook mooi is, en van de haakwerkjes. En van jou met je happy dochter! EN zo kan ik nog wel even doorgaan, hihi. Leuk inkijkje in jouw weekend! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh ik zie nu dat de foto van jou met je dochter op de volgende blogpost staat en niet hier, hihi. Dat krijg je van al dat scrollen, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen