maandag 10 maart 2014

Working..... and sunshine!

 
Het is Lente!
De zon schijnt, de knoppen in de bomen staan op springen.
Kind speelt de hele dag buiten met de buurtkinderen.....
(liefst in korte broek en T-shirt)
Voelt als zomer!!
 

 
We genoten van de zon, maar
man en ik hadden een grote 'binnen' klus te doen.
 
In de kerstvakantie hebben we op onze bovenverdieping
2 kleine kamers doorgebroken tot 1 slaapkamer, de onze.
Toen hebben we het grootste gedeelte gedaan: breken, slopen,
isoleren, gipsen, plamuren, schuren, stukadoren.... en schilderen...
 
Tijdens de voorjaarsvakantie hebben we het 2de gedeelte afgemaakt.
Kasten gebouwd, kasten geschilderd, balken schuren.....
Dit weekend konden we de muren schilderen,
alles schoonmaken, spullen uitzoeken, alles stofvrij
maken en uiteindelijk, toch wel het leukste,
her-inrichten.
 
 
 

 
We zijn ook nog niet helemaal klaar.
De gordijnen hangen nog niet, we hebben nog geen plinten, er moet
nog ergens een stopcontact komen, een plank ophangen..enz....
Maar voor nu is het weer even goed.
We slapen heerlijk!!!
  

En dan is het weer maandag....
tijd om weer aan de slag te gaan met wat gekleurde bollen wol.
Het lijkt of ik niets doe qua haken....
het tegenovergestelde is waar.
Ik heb inmiddels heel wat haakkilometers gemaakt!
 
Er komen voor mij een aantal heel leuke dingen aan op haakgebied.
 Ik heb mijzelf in een haakavontuur gestort....
Ik hoop jullie binnenkort er meer over te vertellen!
 
Liefs
x


21 opmerkingen:

  1. Ah genieten, zowel binnen als buiten!! Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk, zon nieuwe kamer! Idd inrichten is het allerlekkerst!! En zijn dat haak/breinaalden met die eendjes er op?????? Liefs Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi ...
    I love your photos, your work and your blog. Thank you for posting such beautiful things. Kisses

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo geinspireerd door jouw kleurenpracht dat ik wol heb besteld voor mijn eerste plaid, me happy!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat was een hele klus!
    Gelukkig is het klaar.......precies op tijd ☺......nu genieten van de ZON!!! YES!!!
    Nieuw haakproject???.......nieuw boek☺???..........ben benieuwd.......


    Fijne dag, lieve groet,

    Caroline.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow slaapkamer ziet er prachtig uit..mooi de witte houten vloer! Heerlijk zo'n nieuwe kamer inrichten en stylen.. .
    Ben heel benieuwd naar je nieuwe haak-avontuur.....
    Geniet van het mooie weer en...slaap lekker! :-)
    XMir

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier auch! Sonne pur! So lieben wir es.....
    Herzlichst
    yase

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je maakt ons lekker nieuwsgierig, ik ben benieuwd! Heerlijk zo'n grote slaapkamer, en al die gehaakte spullen, super! Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo, zo, Claire, ik ben nu wel erg benieuwd naar je nieuwe haak avontuur! Mooie foto's weer hoor en genoten.... dat hebben wij ook afgelopen weekend :)
    Groetjes Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk hoor dat mooie weer! Gisteren in de (moes)tuin gewerkt en daarna lekker de bbq aan. Vandaag gingen onze drie meisjes op teenslippers naar school en ik zo naar de AH. Misschien een beetje overdreven, maar laten we er maar gelijk volop van genieten.
    Ben nieuwsgierig naar je plannen....
    Liefs, Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. So nice pics!!! Especially your coloured hooks :)
    Have a sunny time :)
    Jolana

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Klinkt erg leuk en spannend allemaal, ik ben benieuwd!
    En dat zonnetje is zeker om te genieten...

    Fijne week! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Benieuwd wat je allemaal in petto hebt! XX esther

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Thanks for sharing all the pictures of spring in your city. I love it!!! I can't wait to see what projects you have been working on :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk zeg zo'n grote slaapkamer! Verbouwen is eenmaal veel werk, doe rustig je ding en geniet lekker van dit mooie weer.. Nog een fijne week gewenst! =)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie foto's weer!
    En ik ben benieuwd naar je nieuwe spannende project!!
    groetjes, Lydia
    lilaledikant.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. This sunshine really makes the colours rock doesn't it! :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. lekker bezig geweest in huis zag ik al, moet altijd ff wat energie kosten voordat het beter word maar je inspanning is weer beloond

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hi, I am one of your followers, if you wish to visit my blog www.atolyenott.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Die kist is gaaf en dan ook door die mooie heldere gehaakte dekens erop! Nice! Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige foto's weer! En wat fijn dat jullie nieuwe slaapkamer al zo'n eind af is. Ik ben nu wel heel nieuwsgierig naar je haak-avontuur! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen