zondag 30 maart 2014

Time flies

De tijd vliegt...
En soms valt alles tegelijk en ren je van afspraak naar afspraak, van gezelligheid naar nog meer gezelligheid
Dat was hier zo de afgelopen 2 weken....

 
We genieten van het mooie voorjaarsweer...
in eigen dorp.
 
 
 
 
Een vrije woensdagmiddag werd nuttig besteed.
(en die step, is géén step, maar een paard met teugels)
 


Van mijn hardloopochtend-halfuurtje naar good-food....
En op een avond met een vriendin eten aan het stand.
 

 
Afreizen naar mijn zus in Goedereede voor een kappersafspraak....
en op dezelfde dag door naar Amsterdam.
 
 


Waar we afspraken met al mijn broers en zussen.
(totaal zijn we met 7 kids...)
 
 We genoten van de zon op het dakterras bij mijn zusje,
een wandeling maakte door het vondelpark
een gezellig etentje hadden,
en een 'late night' drankje hadden bij mijn andere zusje.
 
 

 

 

En tussen het schrijven van rapporten, voeren van oudergesprekken, auto reparaties, boodschappen doen, lekke fietsband plakken, wassen draaien, racen tussen school en huis, kind van school halen en brengen....en af en toe ook nog eens een bezem door het huis halen... lukte het me zelfs om nog een paar toeren te haken en te werken met een paar prachtige bollen merino wol...

De komende week gaat nog ongeveer zoals de afgelopen weken maar vandaag niet! En ben ik alléén thuis met deze verleidelijke granny squares...
 
x
 


12 opmerkingen:

  1. Wat is werken in het onderwijs toch heerlijk hectisch af en toe hè! Vandaag heb is
    dezelfde afspraak als jij, een flink aantal grannies haken! Al zijn die van mij voor de kinderponcho uit Haken en Kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker druk! Mooie plaatjes! Fijne zondag! Groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie balans tussen moeten en mogen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello! I just found your blog and Im so glad that I did. Very colorful and inspiring. I will have to have a good look a round.

    Love the granny squares!
    -Birgitta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je hebt het er maar druk mee gehad en dam toch nog af en toe even genieten van het mooie weer

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank dat ik 'mee' mocht dmv al je mooie foto's. Enne ...cool paard! Je granny squares zijn veelbelovend en die wol is prachtig.
    Groetjes
    Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi je foto's ,heb zo mee kunnen genieten een beetje! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker druk...Wat een mooie foto's heb je gemaakt!
    xxx Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige foto's maak jij! Ik vind jouw outfit op de eerste foto heel mooi en die sjaal: heb je daarvoor het patroon van de omslagdoek in de zijbalk gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je afgelopen twee weken klinken gezellig Claire! Succes met haken :-)

    Fijne avond!

    Madelief x

    Leuke rok trouwens!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige foto's maak je toch!!
    Geniet van je geweldige leven, ik ben best een beetje jaloers ;-)

    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen