maandag 10 februari 2014

Zus aan de haak.

Mijn zus....
We wonen te ver van elkaar af om 'spontaan' bij elkaar langs te gaan.
Dus als we bij elkaar zijn, spreken we dat af, en is ons bezoek meteen een hele dag!
Onze mannen vermaken zich goed op de fiets, onze kinderen spelen heerlijk samen en wij, de zussen, hebben genoeg aan elkaar.

We kletsen uren bij over van alles, we haken wat, we bereiden samen een lekkere lunch, we drinken thee en koffie, we maken een wandeling door de tuin, we kijken een filmpje, we improviseren een heerlijk avondmaal, krijgen op zijn tijd de slappe lach.... gewoon heerlijk zo'n dag!

Gisteren was zo'n dag.....



 
 
 

 
 
 

 
En na een ontspannen zondag,
zijn we weer klaar voor de nieuwe week.
 
Fijne maandag!
 
(Alle haaksels op de foto's zijn gehaakt door mijn zus.)
(Eerder 'zus aan de haak 'zie hier,  hier, hier en hier )
(Je kunt haar ook volgen op instagram)
 

26 opmerkingen:

  1. Dit zijn de mooiste geniet momenten. Je kunt er weer tegen aan komende week. Heerlijk.
    Liefs Francoise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat ziet dat er gezellig uit! Lijkt me heerlijk om dat met mijn zus te doen.Heerlijk om weer helemaal bijgepraat te zijn! Fijne week, groetjes Lisanne

    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke post, ik krijg er rode koontjes van, wat een prachtige foto's! Ik vond het ook een erg lekkere dag en dank je wel voor je lieve cadeautjes xxxxxSimone

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk! Mooi he, de bloembolletjes die al weer op komen.
    Wat een mooie kippen ook! Echt een fijn geniet dagje gehad zo te zien :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo fijn om een lieve zus te hebben! Ik ben ook zo'n mazzelaar ;-)....
    Schitterende foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige foto's weer, ik geniet ervan. Heelijk hè zo'n zus. Ik kan je begrijpen, ik heb ook een zus, ver weg, en hakende. Fijne week. Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kijk...hier word ik nu helemaal blij en enthousiast van...wat een geweldige sfeervolle foto's en wat een gezelligheid!!
    (superleuk jurkje (?) trouwens die blauw/witte stip!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. kolory prawdziwie wiosenne:))) u mnie powstaje pled z wykorzystaniem twojego schematu
    http://aqratnie.blogspot.com/2014/02/w-pieleszach.html?showComment=1391960377081#c147184543666514103
    pozdrawiam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat herkenbaar! Ik heb 3 zussen maar met eentje (we schelen maar 1,5 jaar) kan ik lezen en schrijven (ik houdt ook van mijn andere zusjes hoor!)

    Prachtige foto's. Het lijkt wel lente met al die bloemen en die sjaal is echt prachtig!

    fijne dag!

    gr lisa (www.lisamade.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk! Ik heb de mazzel dat mijn 2 zussen vlakbij wonen. Maar ook als wij bij elkaar komen is het gezellig!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk je mooie foto's! Wat fijn dat je een zus hebt die dezelfde hobby heeft, geweldig toch.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk om je blog weer te lezen en te bekijken! Ik vind je blog erg inspirerend, zeker ook de foto's die je erbij maakt. Fotografie is tevens ook een hobby van mij. Ik ben net begonnen met haken en wil er zeker nog lang niet mee stoppen! Ben nu ook een blog begonnen en zou het leuk vinden als je me wil volgen; http://emmyhaakt.blogspot.nl.
    Beterschap met je duim!

    Groetjes,
    Emmy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het was zo te zien inderdaad een heerlijke dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Claire,

    De dag met je zus klinkt héél gezellig! Mooie foto's ook!

    Fijne week!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fijn lijkt me dat zo een zussendag. Jammer dat jullie niet bij elkaar in de buurt wonen.
    Wat een heerlijke vrolijke foto's heb je weer gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat jammer dat jullie zo ver van elkaar vandaan wonen. Mijn schoonzusje woont hier ook 2,5 uur vandaan dus ken het gevoel. Maar heerlijk als je dan zulke zussen dagen hebt.

    Groetjes Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Da's totaal compleet genieten... héérlijk!!! Jammer dat je ver uit elkaar woont, maar als je elkaar ziet is het wel supertop!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat genieten! Heel leuk!
    En wat woon je prachtig!
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh heerlijk zo bijkletsen enzo met je zus! Het ziet er ook echt supergezellig uit. Je foto's zijn weer prachtig! En wat zijn de krokussen al ver, dat heb ik hier nog niet gezien. Ik heb 2 zussen en wij spreken ook regelmatig samen af om lekker bij te kletsen, 'zussendate' noemen we dat. :) Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. It's always lovely to pop by here Claire. always such colour and beauty. I always leave your blog uplifted! Thank you! xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik ben dol op je fraaie foto's en vind je haaksels mmmmmm!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Liebe Claire,
    Ich habe heute alle deine Seiten gelesen,deine Handarbeiten sind einfach traumhaft.Bei einem anderen Blog habe ich dich undSaskia gesehen und ihr hattet sooooooo wunderschöne "Schürzen"an kann ich irgendwo die Anleitung dazu bekommen?
    Ich danke dir für diesen schönen Blogg voller Ideen.
    Einen lieben Gruss sendet dir Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik heb ook 1 zus, wij wonen ook te ver van elkaar. Zulke dagen moet je inderdaad koesteren!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. I stumbled upon your very pretty skirt for a girl,and I just Love your blog,Nice weather here today in the USA ,Ohio ,Spring is near.Thank you for sharing the skirt,I am going to make for my Granddaughter. Enjoy the sunshine!
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen