dinsdag 4 februari 2014

The past week....


Ik bezeerde mijn duim....
De punaise waarmee ik op school een
 tekening wilde ophangen schoot onder mijn nagel.
 
En daar ik zeer goed (pijn) kan 'negeren'....
kon dat op een gegeven moment niet meer.
Nu een vette ontsteking dus verplicht 'haak-time-out'.
 
 Dus in plaats van een leuk kussen haken, kocht ik er een paar....
De IKEA heeft nu zo'n mooie collectie!  

 Natuurlijk geniet ik iedere dag van een kopje cappuccino,
mijn cadeautje van de dag!
Binnenkort voor jullie ook een klein cadeautje. 
een mini Handwerk magazine uit.
Deze ligt binnenkort in de boekhandels
en is gratis te verkrijgen.
Ze promoten daarin hun handwerkboeken en
geven daarbij 8 patronen cadeau.
 
van Saskia en mij, staat er ook in met
het patroon van de vrolijk gehaakte knikkerzak.
(De knikkertijd komt er weer aan....
..dus haken maar....)


En afgelopen zondag was het zulk prachtig weer.
Een zondagse wandeling over de zandverstuiving bij
Nunspeet moest gemaakt worden!
Gelukkig ging fotograferen nog goed met mijn duim 
in het verband.



Ik doe rustig aan, met mijn duim omhoog!
 
Goeie week weer!
x
 


31 opmerkingen:

  1. Nou jeetje, rustig aan doen lijkt me voor jou een goed idee!!
    Sterkte en geniet van de mooie dingen om je heen.
    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He wat balen zeg! gelukkig zijn er ook nog leuke dingen voorbij gekomen de afgelopen week. Ik heb het forte magazine meteen gehaald, altijd weer leuk om in te neuzen! Groetjes Lisanne
    draad en praat

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach arme jij!! Verplicht niet haken!! Oei... dat doet bijna net zo zeer als die punaise onder je duim!!!
    Maar.... je kunt wel vast ideetjes ontwikkelen..... terwijl je van een cappuchino geniet.

    Trouwens... vraagje.... beetje brutaal misschien, maar heeft het een speciale bedoeling dat je het -licht-grijze lettertype gebruikt? Persoonlijk heb ik een beetje moeite met die kleur.... Mijn ogen zijn daar net iets te slecht voor vrees ik. Scroll je letters altijd naar mega, maar dan nog moet ik best turen....

    Beterschap hoor!!

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je zondag te gast was bij ons in Nunspeet! het was zeker een mooie dag voor de zandverstuiving, zelf zijn we naar landgoed Staverden geweest om te wandelen en te fotograferen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, wat erg! Ik hoop dat je niet te veel pijn hebt? Het geeft je weer de gelegenheid om andere leuke dingen te doen!
    Hartelijke groet,
    Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat vervelend zeg! En dan niet meer kunnen haken, dat is balen.Hopelijk geneest je duim snel. Beterschap!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Niet haken.... dat is vast een uitdaging. Hopelijk kun je de draad snel weer oppakken. Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beterschap hoor!!
    Hartelijke groeten van Anna.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oei, wat vervelend, die ontsteking en die pijn. Hopelijk is het gauw weer beter, anders doe je toch andere dingen? Zoals lekker eens in handwerkbladen rondneuzen, nieuwe ideetjes opdoen, dat schiet er bij mij wel eens in. Van harte beterschap hoor.
    groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aaauuiiieee! Als ik het lees van de punaise, dan voel ik het al. Zo akelig. Ik zal duimen!! Voor je dat je snel geneest.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel sterkte met je duim, zal niet meevallen de haak time-out.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Au au au...juffen hebben geen tijd om pijn te hebben hè. Hopelijk kun je genieten van de verplichte haak-rust.. Thumbs up ;> en beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. HayHay!
    Dat klinkt en ziet er heel akelig uit! Beterschap en sterkte met je haak time out!
    Wat heb je toch een heerlijk huis vol met mooie spulletjes! Love it!
    Fijn he dat mooie weertje!
    Liefs Danielle
    ahappymess.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gets! Beterschap zeg! Zo leuk en net als il boor de klas en blijkbaar ook nog in de buurt :D (kom zelf uit Harderwijk) ♧♣♧

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Punaises.... altijd wat met punaises, ik ken dat!
    Beterschap en geduld....
    ~X~

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo,
    Beterschap met je duim.
    Prachtige foto's bij Nunsppet.
    Groetjes, Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beterschap! Die ontsteking zal wel aardig pijn doen. Gelukkig wordt ik ook al blij van al die mooie plaatjes:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik zou het echt vervelend vinden als ik een tijdje niet zou kunnen haken of naaien. Hopelijk is de pijn snel over

    BeantwoordenVerwijderen
  19. gorgeous color . . . beautiful crochet . . . lovely photographs.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. great !
    Greetings from Poland :)
    Katarzyna

    www.sajuki.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ohhhh ik woon vlakbij de zandverstuiving!
    Had graag n kopje cappuccino gemaakt voor je ;-)
    Sterkte met je duim!
    Liefs,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen