woensdag 26 februari 2014

Spring Holiday

Voorjaarsvakantie!

 
Die begon goed voor ons....
 
 
Met prachtig weer!
 
 
In een prachtig huis in Zuid-Limburg.
 
 
 
Samen met mijn moeder,
zus en broertje logeerden we hier
met onze gezinnen.
 Het was ter gelegenheid van de verjaardag van ons moeder.
Mijn zus en ik haakte allebei een
granny square kussen voor op haar tuinbanken.
En ze kreeg een mooi blauw geblokt tafelkleed
waarop wij allemaal, in een blokje,
een tekening maakte.
Een soort 'tegeltjes' tekeningen familie-tafelkleed is het geworden.
Een paar weken geleden hadden we een familie (gezinnen) foto-shoot.
Die foto's kreeg ze ook.
Voor haar een echte verrassing!

 
 
 

 
Wandelen, zon, familie om je heen,... wat haken...
Ja, echt vakantie!  
 
Mannen zeer tevreden met hun fietsen, heuvels, modder....
 
 
Een fijn familiehuis.
Zo wil ik ieder jaar wel mijn moeders verjaardag vieren!!
 
 
 
Bij thuiskomst was het tijd voor verse bloemen...
en nog wat bloemen om te haken!
 Zo vieren we thuis nog een paar dagen vakantie...
 
(sta iedere dag met een kwast of plamuurmes in mijn handen, 
kluskleren aan, verf in mijn haar, overal stof en zooi....
de bovenverdieping wordt verbouwd...
Maar daarover binnenkort meer....)
 
X











22 opmerkingen:

  1. Wow, dat moet heerlijk zijn geweest! Echt geluk met het weer...Groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zeg, Zuid Limburg is en blijft super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh, dat ziet er echt heeeeeerlijk uit allemaal (oké, behalve de fietsen dan;)
    Gefeliciteerd met je moeders verjaardag, dat wad dit keer een dag om nooit meer te vergeten zo te zien! Ik ga eens gauw het linkje naar info over het huis aanklikken. Doeidoei!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat een prachtige foto's! Mooie omgeving hè? Ik kom er ook graag.
    Wat een superleuk idee trouwens, van dat tafelkleed :D
    Liefs,
    Lola

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's en wat een prachtig haakwerkje op de laatste foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie foto's en wat een heerlijke vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Enjoy de laatste dagen van de vakantie!
    Heerlijke foto's en prachtige kleuren voor de kussens!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hayhay!
    Dat klinkt en ziet er super uit!
    Wat genieten en wat een mooie cadeaus :-)
    Ik geniet ook heerlijk van de voorjaarsvakantie.
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zag er heel relaxt uit Claire, nu kluskleren weer aan dus. Succes met klussen.Die kussens waren erg mooi geworden je moeder wase r vast blij mee.

    Gr Bernardette

    www.meidendejong.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhh een heerlijke springholiday!!!Het is daar ook zo mooi in die omgeving!Jullie verblijf was ook prachtig zo te zien,fijn dat jullie allen zo genoten hebben en de kado's voor jullie moeder zijn geweldig leuk bedacht!Wat zal ze daar blij mee zijn geweest.....



    lieve groetjes en alvast een fijn weekend!
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lekker genieten van familie, vakantie en leuke dingen!
    Heerlijk, dat tafelkleed vind ik een prachtig idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk idee dat tafelkleed! Mag ik vragen wat voor pennen jullie daarvoor gebruikten?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ja ja en als je dan thuis komt en meteen weer aan klus moet is dan ook niet zo leuk, Je hebt het in ieder geval naar je zin gehad

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow... wat zul jij/jullie een fijne vakantie hebben gehad!!
    Heerlijk om op terug te kijken!
    En onvergetelijk voor je moeder!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heerlijk zeg! Limburg is inderdaad erg mooi, we zijn er ook een keertje op vakantie geweest en willen zeker nog eens terug..

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een mooie foto's allemaal! en de bloemen die je haakte zijn leuk!! komen die uit je boek? Mijn handen jeuken!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fijn dat jullie het zo gezellig hebben gehad!
    Ik geniet van de mooie foto's ☺.

    En suc6 met de bovenverdieping!
    Ben benieuwd....

    Fijne dag toegewenst.


    Lieve groet, Caroline.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat ziet er heerlijk en gezellig uit!
    Gr, Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat hebben jullie geboft met het weer Claire! Het huisje ziet er heel sfeervol uit.

    Mooi je kussen!

    Fijne week,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen