zondag 16 februari 2014

In love.....

Ik hou van....

 
Ik hou van....
Mooie haakwerken, fijne schulprandjes, details....
 
 
Ik hou van.....
Handgemaakte Valentijns kaarten
(voor mijn 8 jarige dochter, van lief vriendje) 
 
 
Ik hou van....
Stippen, geborduurde bloemen, kleur....
 
 
Ik hou van.....
Het gehaakte detailrandje aan de mouwen van
mijn jasje.
(Haakte ik in de kerstvakantie eraan)
 

Ik hou van....
De kleuren combi: Roze, rood oranje!

 
Ik hou van....
Glans en glitter kralen!
(o...o...o... ik wou dat ik het jullie
kon laten zien wat ik hiermee
 aan het maken ben....nog een
paar maanden geduld ;))

 
Ik hou van...
Mijn mooie nieuwe vaas!
(verlaat verjaardagscadeau van een lief vriendinnetje)
 
En natuurlijk hou ik van 'bloggen'...
en  vandaag eindelijk weer eens tijd
om een paar van jullie blogs
te lezen!
 
x
 

26 opmerkingen:

  1. Wat laat je weer een mooie dingen zien. Vooral het aan je jasje gehaakte randje vind ik prachtig. De kleuren die je gekozen hebt zouden niet bij mij opgekomen zijn (eerder de kleuren van het jasje ~~ saai~~) en juist dat maakt het zoo leuk!!
    Wat je met die kralen gaat doen is erg intrigerend, en dat we daar maanden op moeten wachten.....
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow ziet er super uit! Dat jasje is top! En betekent dat met die kralen dat er nog een boek aankomt?? ;-) spannend hoor! Fijne zondag! Groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo.....so eine tolle Idee.....liebe Grüße
    Annelie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. su blog es maravilloso,me encanta su crochet, sus colores,siempre estoy impaciente por ver sus trabajos muchos saludos y felicidades por sus trabajos tan lindo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. That is an awesome vase, and some pretty tulips, too! Your jacket is very charming. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo leuk om te zien wat voor moois jij nu weer hebt gemaakt! Groetjes Rennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. your jacket is absolutely gorgeous!!!!
    xxxxxx Ale

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Claire,

    Wat leuk om weer een blogbericht van jou te lezen en wat een leuke foto's weer!

    Groetjes Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik geloof dat ik jouw 'liefdes' deel! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sinds ik jullie blog volg ga ik de hardere en felle kleuren steeds meer waarderen.Ik volg jullie en het boek is heerlijk!Hopelijk neem je ook eens een kjjkje bij min,na jaren een berenblog te hebben gehad door Jullie aan de haak.groetjes en f
    Een fijne week,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie foto's! En lekker kleurrijk ook ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  12. lekker hoor als je zoveel heerlijke dingen kan gaan waarderen, laat dingen gewoon gebeuren zoals ze gebeuren moeten etc

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Everything in your blog is wonderful and picturesque, congratulations, ania

    BeantwoordenVerwijderen
  14. en ik hou van ... jou heerlijke blog! #bedankt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk je nieuwe vaas Claire! Van zo'n post als die van jou word je helemaal vrolijk :-)

    Fijne week!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh, such bliss :) I love your gorgeous, colourful blog :) So glad I found it today. I will come back often :)
    Feel free to visit my amigurumifilled blog filled with softness, colours, vintage and cuteness :)
    Greetings from Norway :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gave vaas en mooie foto's! En wat lief van die kaart, hihi! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. I'm in love too....great detail on the cuff! Thanks for sharing.
    Sheila
    http://sheilazachariae.blogspot.com/2014/02/knit-socks-on-straight-needles-and.html

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat n n ontzettend leuk vestje!!!! Vind het nog steeds n genoegen om bij je te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Rood roze en oranje ....helemaal super! Je randjes aan je stippeljas vind ik ook erg mooi en je vaas een gaaf cadeautje. Ik geniet van je blog en begon vorige week, na een lange tijd weer met haken....aangestoken denk ik.
    Groetjes
    Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo liebe Claire,Du sprichst mir aus dem Herzen.... ich liebe auch PINK,ORANGE,ROT...dein Mantel ist der Hammer,ich habe so einen noch unfertig bei mir rumliegen,allerdings Walk rot mit pinken Dots und bin mit der Kragenlösung nicht ganz zufrieden..leider kann ich auf Deinen Bildern nicht sehen,was für einen Kragen Du gemacht hast...und Dein Blog wunderschön..mach bitte immer weiter so.....liebste Grüße aus Deutschland,Bayern,Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh wat een vrolijkheid! Ik krijg een glimlach op mijn gezicht van al deze foto's. Ik kan zeggen... Ik hou van... kleurrijke foto's van mooie eigengemaakte spullen <3
    bymascha.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi daar,
    Wat geniet ik toch altijd van je mooie blog, echt mijn favoriet hoor!
    Kom ook eens bij mij komen,dat zou ik leuk vinden?
    Groetjes Anita
    http://zeeuwsdna.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen