zondag 26 januari 2014

My creative workplace

De afgelopen dagen heb ik mijn werkplek 'her-ingericht'...

Een paar jaar terug is ons 'fietsenschuurtje' verbouwd. Alles geïsoleerd, elektra aangebracht, goeie verlichting boven mijn werktafel, lekker behangetje tegen de muur, een grote tafel neer gezet, planken voor al mijn crea-boeken, kisten voor bollen wol, een kast voor al mijn lappen enz....  Het zou mijn 'atelier' worden!

Erg mooi en prachtig was het.... maar....ik zat er nooit!

Tot een tijdje terug....
Ons hele huis leek af en toe wel op één groot atelier....
Kratten met wol naast de bank, haakboeken op tafel, naalden en haaknaalden slingerend tussen de kussens op de bank, patroon tekeningen op de keukentafel, half afgehaakte probeersels op de vensterbank enz, enz....
Manlief vindt een hoop goed.... maar mijn 'creatieve rommel' was af en toe wel wat teveel.

Het werd echt tijd om mijn atelier nieuw leven in te blazen.
En ik ben er helemaal blij mee!

Kijk maar even mee naar mijn klein maar fijn, vrolijk,
gezellig en bont gekleurde huisje in de tuin!




 





 
 


Mocht je me zoeken?
Je weet me nu te vinden.....
 
x

42 opmerkingen:

  1. Ziet er te gek uit! Echt gezellig! geniet ervan..Groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezelligheid, veel fijne haakuurtjes toegewenst daar! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De kleurtjes spatten van het scherm af, heerlijk hoor. Genieten maar.
    Liefs, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dat toch met die creatieve werkplekken van ons he?
    Nu genieten...fantastisch gedaan..helemaal vrolijk!!
    Liefs..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi zeg!! Veel plezier in je nieuwe stekkie :D

    Groetjes, Leinz Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk werkplek!
    Nu maar hopen dat je toch niet steeds iets mee naar binnen neemt...
    Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat heerlijk een eigen werkplek!! het ziet er geweldig uit, lijkt me heerlijk om daar te zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige ruimte daar ga je zeker plezier aan beleven.
    Lieve groet Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heerlijk!! Ik heb zelf ook een hobbyzolder, maar moet eerlijk bekennen dat ik toch het liefste beneden zit, tussen mijn huisgenootjes, (lees hondjes, kindjes)
    Maar je eigen terug trekken tussen al je mooie gemaakte spulletjes is ook heeeeerlijk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. en zit je er dan ook? want bij mij is dat gelijk bij de kinderen: ge maakt daar een prachtige kamer /speelruimte voor...prachtig ingericht...en waar spelen ze??? onder de keukentafel....zelf werk ik toch ook liefst in de "woon"kamer......maar uw plek ziet er wel mooi uit! al is het maar om daar al het werk op te bergen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WAUW, wat een heerlijk plekje heb je...
    X Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  12. OHhhhh dit is machtig.....ben jaloers op je hoor...
    Wat heb je het leuk ingericht...zo heerlijk vrolijk...veel creatieve werkuurtjes in je nieuwe plekje..

    hart,gr Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoewel ik een paar foto's niet te zien krijg, zie ik wel een hele blije fijne plek.
    Dat is geluk, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De eerste en laatste foto krijgen we niet te zien,maar het ziet er ondanks dat knu en gezellig uit

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow dit is voor veel van ons denk ik een droom, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig. Ik hoop dat ik na de zolderverbouwing deze zomer ook zoveel inspiratie heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijk zo'n eigen plek, die je helemaal kunt inrichten zoals jij het wil. En idd, de 1e en laatste foto zijn er 'niet' :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zie ik daar een voor liefde voor VW, het busje op de plank! Mooie kamer heb je daar, hier kan ik er alleen maar van dromen. Als de kids groot genoeg zijn, zal ik wel hun kamer inpalmen, maar dat duurt nog jaren, vrees ik!
    Groetjes Sofie, ik ben ondertussen klaar met mijn luchtige felroze omslagsjaal uit jullie boek http://lekkerbekkenmaar.blogspot.be/2014/01/luchtige-felroze-omslagdoek.html

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een geweldige kleurrijke werkplek zeg! Dat ziet er heel gezellig uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo,
    Nu, dat ziet er heel gezellig en fleurig uit.
    Het moet heerlijk zijn om daar te werken.
    Groetjes, Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh zeg, wat een gezellige en kleurige ruimte is dit! En leuk, het linker punnikpopje stond deze week ook op mijn blog... gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Waw, om jaloers op te zijn, zo'n eigen plekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Quel endroit sympa, plein de couleur. J'adore!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. gaaf! enne, dat zeil op die stoelll...daar ben ik naar op zoekk....

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Zelf heb ik ook een apart bureautje voor mijn crea-spullen, maar ik zit er ook nooit. Ik hoop dat het je gaat lukken om je daar te ztten, het is in elk geval een heerlijk plekje zo te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mag ik bij jou komen? Zo veel gezelliger dan mijn eigen "hokje". Dat ligt nu helemaal overhoop omdat manlief "mijn" vorige ruimte ingepikt heeft (ook wel terecht stiekem...) en ik nu heel veel puin moet ruimen voordat het weer gezellig is... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gaaf! Echt een super werkplek.
    Zelf ben ik met de zolder bezig. Dat word straks mijn hobbyzolder...

    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Super hoor, hoe gezellig dat er uitziet! Een paar foto's laden bij mij ook niet...

    BeantwoordenVerwijderen
  29. instant...geluksgevoel, daar kan je alleen maar blij worden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Nu kun je aanrommelen zoveel je wilt, mooi hoor!

    Gr. Willemina.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Oh, dat ziet er heel leuk uit! Lijkt me super, zo'n eigen plek. Ik moet alles hier "bewaken", voor je 't weet zijn de kleintjes stilletjes en vol vreugde mijn nieuwste project aan het uithalen. ;-)

    Groetjes, Miep

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ook je mooie werkplek is boorden vol inspiratie! Dank voor het delen! Het is zo te zien super leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Bofkont!!
    Leuk hoor, zo'n eigen plekje.
    Je bent bevoorrecht ☺.
    Geniet er lekker van.

    Veel haakplezier gewenst en een gezellige dag.


    Lieve groet, Caroline.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Heerlijke kleurrijjke foto's Claire! Sterkte met je duim. Wat zal het moeilijk voor je zijn om niet te kunnen haken.

    Fijn weekend!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen