maandag 6 januari 2014

Gehaakte omslagdoek van Scheepjeswol


 
De omslagdoek van het Scheepjeswol garen: Softfun is klaar.
 
Gehaakt in 8 prachtige kleuren,
 iedere toer een andere kleur.
Het geeft een speels, wollig effect.
 




 
De omslagdoek hou ik samen met een satijnen lint.
Zo draag je hem snel,
glijdt niet af en hoef je geen knoop te maken.
Nu valt ie losjes om je heen, niet te koud en niet te warm.....
Perfect voor binnen!

 
Deze omslagdoek zal ik veel dragen!
 
Volgende week voor jullie het patroon, met
alle wol kleurnummers en steken om zelf
aan de gang te gaan....
met dank aan Scheepjeswol!!
 
 

47 opmerkingen:

  1. Prachtig! Zowel ontwerp als kleurencombinatie. Veel draagplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat mooi geworden. En wat lief dat je alle in en outs met ons wil delen. Ik ga het zeker aan mijn to do list voor dit jaar toevoegen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hééél mooi!
    Ik kijk al uit naar het patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat een prachtige kleuren! Ben bang dat dit weer een nieuw project gaat worden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een goed idee, dat lint. Ik loop elke keer te hannisen met mijn omslagdoek... Dus, ik ga er ook lint aan maken.
    Mooie kleuren!
    Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Joepie die is mooi geworden , super

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Héél moooooooooiiii!!! Ik vraag me af hoe je dat gedaan hebt met die kleine witte picotjes in de buitenste groene rand. Ik kom uiteraard weer terugpiepen voor het patroon! :) En ik wil je nog een goed 2014 toewensen. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jaaaa....daar is ie! Ik was toch zo benieuwd naar het eindresultaat. De omslagdoek is prachtig geworden en zo te zien draagt het erg fijn. Leuk dat gestrikte lint. Ikzelf ben dol op strikken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super mooie.. vooral de kleuren! echt prachtig. ik ben benieuwd naar t patroon! prachtige kleur lint ook!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi zeg! En al lezende denk ik: dat patroon zou ik ook wel willen hebben en ja hoor!! Leuk!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. A happy new year! A wonderful poncho....
    Greetings, Charly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Aah, slim bedacht die sluiting met een lintje! Dat ga ik ook eens proberen bij een omslagdoek. Ik vind je kleurencombinatie ook erg mooi, net als het patroon!

    Groetjes,
    Hanneke maakt

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg mooi!!! Het maakt je outfit ook meteen helemaal af met zo'n prachtige kleurrijke omslagdoek. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi! En wat fijn dat je het patroon met ons gaat delen! Ik kijk er naar uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful colours! I love this poncho!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig! Wat een goed idee het satijnen lint

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel erg mooi! Zoals alle andere dingen die op deze blog voorbij komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi hoor en ook mooie kleuren bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ....Very very nice :-) .
    Greetings from Tatjana

    BeantwoordenVerwijderen
  20. prachtig!
    Leuke steekcombinatie
    (heb zelf net een zalige omhullende poncho van alpaca&silk gehaakt, gewoon in de grannystripe. zooooo warm! Lees maar ns wat een omslagdoek kan betekenen: http://estreachikitu.blogspot.nl/2013/12/aaahhhh-poncho-mijn-omslagdoek.html)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat mooi! Ik hou het patroon in de gaten. Leuke oplossing met het lint ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige kleuren koos je! Erg mooi geworden! Ik geloof meteen dat dit een favoriet kledingstuk is! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat is hij mooi! Hele mooie kleuren combinatie! Ik kijk uit naar het patroon, deze wil ik graag maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. O wat mooi!! Scheepjeswol is heerlijk garen ja.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie omslagdoek. Handig om hem met een lintje bijeen te houden. Mooi al die blauwe tinten met die afstekende kleur ertussen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  26. This is so, so lovely, really a wonderful design. Quite simple, but so delightfully interesting with the different colours. Beautifully feminine and the ribbon is genius. So effective, I can't wait for the pattern! :)

    S x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. WAUW! Schitterende kleuren!
    Knap hoor.
    Kan niet wachten tot het patroon op je blog komt ☺.

    Lieve groet,

    Caroline.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Divino!!! muy alegre colores fantásticos y bien abrigadito ♥ besos.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. HayHay!
    Ik ben verliefd! Wat een prachtige omslagdoek :-)
    Ik kijk erg uit naar het patroon!
    Liefs Danielle
    ahappymess.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuk en vrolijk!! Is deze ook om in het voorjaar en de zomer te dragen? Door katoenen wol te gebruiken? Alvast hartelijk dank voor je patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. echt geweldig Claire! Mooie steken, mooie kleuren, weer een prachtig haakwerk. Daar zul je idd veel plezier van hebben. xo

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hi,
    I love your blog and the shawl to win!! I hope I will be lucky.
    Have a nice day!
    Alexandra
    sosenka@hotmail.fr

    BeantwoordenVerwijderen