maandag 9 december 2013

Omslagdoek - Scheepjeswol


 
 
 
Het starten van een nieuw project, altijd fijn!
Ik heb een idee in mijn hoofd, en kan soms niet 
wachten om te beginnen....  
 De wol had ik al, dan nog de juiste haaknaald,
de juiste steken...
Ik probeer wat steken uit, haal het een paar keer uit,
begin opnieuw, verander het weer, en dan..........
 
...dan pakt het goed uit!
 YEAH!
 
Het idee wat ik in mijn hoofd had lukt!

 


Ik haak nog een paar toeren verder,
en eet ondertussen de laatste pepernoten op....
 
***
Haaknaald: 5
Patroon: eigen ontwerp - binnenkort op het blog!

36 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige kleurencombi! Ik ben héél benieuwd naar het resultaat. Haak-ze!
    Groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er prachtig uit!
    Mooie kleurencombinatie ook :-)

    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, gezellige foto's.
    Ben benieuwd naar het patroon!

    Warme, gezellige dag toegewenst.


    Lieve groet, Caroline.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, dit is een andere kleurencombi als ik van jou verwacht en toch zie ik duidelijk jouw stijl. Wat ik nu zie vind ik al heel mooi, dus ik ben uiteraard nieuwsgierig naar het eindresultaat. Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kleuren!!
    Veel haakplezier!
    Groetjes van Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De kleuren zijn echt prachtig! Ik haakte net een omslagdoek uit je boek maar denk dat ik deze straks ook ga uitproberen! Het uitzoeken van de garen en de kleuren is al een leuke bezigheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So schön! So farbig! Und so kuschelig.....
    Herzlichst
    yase

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ziet er helemaal leuk uit met al die heldere kleuren, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kleuren bij elkaar! Ben weer benieuwd naar het eindresultaat en patroon. Succes nog even!
    Groetjes, Liane

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi patroon en een bijzondere kleurencombinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben benieuwd Claire. Je hebt altijd verrassende kleurencombinaties, ook deze keer weer. Het ziet er in ieder geval weer leuk uit!
    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig! Wat een mooie combinatie zeg! Ik wil je niet onder druk zetten hoor, maar neem je de omslagdoek zaterdag mee? Ik ben van plan om naar Echt-studio te komen en dan kan ik 'm live bewonderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kleuren! Ik kreeg van Sint jullie boek en ben begonnen aan het blauwe sjaaltje voor mijn zus.
    Wat hebben jullie een prachtig boek gemaakt! Zulke fijne projecten!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. again & again... lovely pattern & colours! how are you doing that???
    awesome!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. I can not wait to see your new project! I say again: your blog is a refined and exquisite taste and his photographs are works of art! Congratulations and many kisses from Catalonia!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig! Ik kijk uit naar het eindresultaat. Ben altijd weer onder de indruk van je kleurencombinaties, je ontwerpen en je prachtige sfeerplaatjes. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat ziet er een leuk patroon uit. Fijn dat het in werkelijkheid wordt zoals je het in je hoofd had.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ziet er wel weer heel erg fleurig uit

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat ziet het er nu al prachtig uit! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat. Ik wordt zo vrolijk van al die kleurtjes! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Genieten! Elke keer weer als ik je blog/Instagram lees/zie.En wat een fijn materiaal die soft fun,heerlijk!! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat,succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige kleuren! Ben benieuwd naar het vervolg...

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow superleuke kleuren! Dat ziet er uit als een hele fijne omslagdoek. Ben benieuwd naar het resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oei, dat wordt weer een supermooie omslagdoek! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie omslag doek gaat dat worden zeg!!!

    Verder wilde ik nog even kwijt dat jullie een GEWELDIG boek hebben uitgebracht! Ik heb hem gister voor mijn verjaardag gekregen <3

    Lieve groetjes Henrike

    www.eendraadjelos.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Thanks for the colours and for the inspiration!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. beautiful colors! my sister brang to me from Westkapelle the same bisquits!!!
    Isabella

    BeantwoordenVerwijderen
  28. I love this color combination and the pattern too. This is going to be really cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauw, mooi!
    Ik ben ook erg blij met jullie boek wat de Sint mij bracht!
    Dochterlief heeft er ook al verlekkerd in gebladerd en ik ben begonnen aan het patroon voor een deken van IJslandse wol, om een lieve vriendin te bedanken!
    Ik geniet van je heerlijke berichten vol haken en kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een mooie kleuren! Ik ben zeer benieuwd naar het eindresultaat! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wacht met spanning op je patroon! Mooie kleurcombinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hello there, I discovered your blog via Google while looking for a comparable matter, your web site got here up, it appears to be like good. I have bookmarked it in my google bookmarks. pretty practical stuff, overall I consider this is worthy of a bookmark, thanks..

    Cccam Server

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Super leuk! die kleuren ook!!! echt heel leuk.... ik ga binnenkort uit jullie boek aan de slag.

    Groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen