maandag 16 december 2013

Een rustig dagje....


 
Af en toe een dagje "éven niks" is zo lekker....
 
 
Lekker relaxen....
 
 
Wat haken aan de omslagdoek van Scheepjeswol....

 
Genieten van een gezellig boompje...
 
 
Gezond eten... en af en toe ook ongezond...

 
Nog weer een paar toeren haken...
 
 
En dan gaan we weer door...
want rest van de week wordt het druk!
Veel racen en doorgaan....
 
...en ongetwijfeld wordt het
hartstikke gezellig en 'Kerst-ig'...
Met aan het eind van de
week de start van de Kerstvakantie!
 
*Doe rustig aan en geniet*
(probeer ik ook...)
 

12 opmerkingen:

  1. Heerlijk af en toe zo'n dagje tussendoor! Vooral lekker van genieten.

    Kom je snel een keertje buurten?

    X Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ow, en zo zag mijn dagje er ook uit! Heerlijk hè :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zo'n dagje. Succes de rest van de week!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ...en ik geniet van jullie boek...
    Vorige week heb ik 'm mezelf cadeau gedaan, en ik word van het plaatjes kijken alleen al blij! Binnenkort lekker aan de slag... :)
    Groetjes van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. We doen morgen ook gewoon rustig aan;) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Happy to see that you are preparing peacefully for the holidays! Merry Christmas :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook ik had vandaag een rustige dag. De rest van de week ook hectisch! Blogje gemaakt. Veel blogjes gelezen, heerlijk! (En wat word je nieuwe omslagdoek prachtig!)
    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk nog een paar dagen en dan inderdaad vakantie!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, ik had gisteren ook zo'n dag...lekker rustig aan...
    Verder druk druk druk....man wat ben ik toe aan een echte niks-doe-vakantie!!!
    Fijne week! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gezellige foto's weer, heerlijk zo'n dagje. Wat zat er op het gezonde broodje, ziet er heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen