zondag 15 december 2013

Echt Studio - signeren

Wat was het een ontzettend gezellige dag -
onze signeersessie bij Echt Studio was TOP !


De winkel Echt Studio is een super winkel om te bezoeken, een soort 'wol hemel' waar je echt niet de deur uit kan zonder geïnspireerd te raken! Ben je er nog ooit geweest? Ik zou zeker een keertje gaan!


Kim had voor ons een echte 'Haken&kleur' tafel gemaakt waar Sas en ik gezellig met iedereen een praatje konden maken en onze naam in de boeken konden zetten.... We hebben genoten!!

 
Dank je wel iedereen die even langs kwam!
Zo leuk om jullie te ontmoeten!!
 

14 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat jullie zo genoten hebben!! Ik vond het ook super om jullie een keertje te ontmoeten!!! En het is inderdaad een super winkel Echtstudio!! Ik ben blij dat ik in Alphen woon, ben er zo!! Fijne zondag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was ook zó leuk om jullie te ontmoeten! En al jullie kleurrijke haaksels te bewonderen! Totaal geen spijt dat we helemaal vanuit Nijmegen gekomen zijn! En natuurlijk met een tas vol materialen en inspiratie weer naar huis! Dankjewel voor de gezellige dag en ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was een heerlijk dagje, VOL inspiratie! ��

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dat er leuk uit! Jammer genoeg is 't voor mij heel ver weg, maar wie weet komt het er nog een keer van. Jullie boek heb ik, al is het dan geen gesigneerd exemplaar! Wie weet komen jullie nog een keer ergens in 't Noorden?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook ik kwam gister vanuit Zwolle naar jullie toe.. Echtstudio is een wol walhalla..je kunt niet de deur uit zonder een tas vol om mee te nemen en na te genieten..
    Een hele leuke bijkomstigheid was jullie aanwezigheid..Heel leuk met jullie gekletst te hebben..wellicht tot ziens..Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het was ook heel leuk om jullie 'in het echt' te ontmoeten. Ik ben blij dat het zo'n succes was. Wat een geluk dat ik in Alphen woon!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Met veel plezier kwam ik uit Ede rijden en met nog veel meer plezier, inspiratie en een tas vol garen ging ik weer terug! Leuk jullie gesproken te hebben en bedankt voor het mooie inspirerende boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet dat er gezellig uit! Heerlijk.... fijn dat het zon leuke dag was! Ik vind de echt studio winkel ook top!! Ik word er heel hebberig van... hihi...

    Fijne zondag nog, groetjes Lisanne
    www.draadenpraat.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh wat gezellig ziet dat er weer allemaal uit!Jammer dat het zo ver weg was anders was ik zeker even langs gekomen,maar jullie mooie boek staat al in mijn kast een tijdje en daar geniet ik ook volop van ;-)

    grtzzz
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Salve sono una fan del vostro blog...i vostri lavori sono meravigliosi...vorrei acquistare il libro...c è la versione italiana? Grazie!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. superleuk toch, dat is weer een bekroning en eer van je werk

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vond het ook erg leuk om jullie te ontmoeten en jullie haaksels live te zien! Vind jullie boek no steeds zoooo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Feliz Natal...e muitas esperanças para 2014. Abraços.

    BeantwoordenVerwijderen