maandag 4 november 2013

Scheepjeswol project.

Na het 'hieperdepiep' weekend omtrent het boek, nu weer over tot de orde van de dag.....
 
Van de wol die ik vorige week ontving van scheepjeswol.nl,
ben ik heerlijk aan het haken!
 


En.... het wordt een kindersjaal!
(kind heeft écht nog niet genoeg...haha..)
 
In eerste instantie begin je met een 'gewone' granny.
Die in de laatste toer eindigt als een soort bloem.
Deze zet ik aan elkaar tijdens het haken.


 
Ik vind het garen erg prettig werken.
Het garen heet Softfun (klik) en is erg 'funny' om mee te werken....
Ik haak het met naald 4.




H a v e   ' f u n '   !

21 opmerkingen:

  1. it looks so soft!!! Love the colours, too!!!!
    xxxxx Ale

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ist das Material schön! So ein Schal würde ich auch nehmen ;)
    Herzlichst
    yase

    BeantwoordenVerwijderen
  3. It looks so lovely! Your crochet crafts are fantastic and I also love their shades.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er heerlijk zacht uit...leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er super leuk uit al, ook mooie frisse kleuren zeg! Ik ken de wol niet maar ga toch eens op zoek!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk en wat een mooie kleurtjes
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ow, dat ziet er zacht uit en die kleurtjes bij elkaar.... super !
    En sjaals heb je nooit genoeg hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke gekleurde banner heb je boven je blog
    Om vrolijk van te worden.
    Net als van de sjaal.
    Fijne week.
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het ziet er heerlijk zacht uit!
    En het haakwerk is ook mooi, het blijft ook leuk hé om die grannys te haken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er mooi uit, ben benieuwd naar het eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er erg mooi uit, en wat lijkt het garen zacht! Is het ook elastisch?
    Groetjes Carol

    *http://handmadenl.blogspot.nl*

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Viel Spaß!
    Ich freue mich, auf das fertige Werk!
    Tolle Farben.
    Liebe Grüße,*Manja*

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er uit als fijn garen. Ik ga het ook eens proberen.

    Veel plezier met het verder haken, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk garen is het, heb er zelf een poncho van, haakt heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh, het garen ziet er zo aaibaar uit, geweldig! Ben benieuwd naar de foto's van het eindresultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wat een mooi garen ! Succes met de sjaal ! Het Boek is idd geweldig!!
    Tineke
    www.hippekippetjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nog super gefeliciteerd met je/ jullie boek.
    Dat moet echt super zijn om je eigen boek in de winkel te zien liggen.
    Ondanks dat ik niet zo van de felle kleurtjes ben, krijg ik altijd veel inspiratie van je foto's en projecten.

    Fijne week nog.

    Groetjes,

    Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb jullie boek ontvangen. Helemaal blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Bright colors, awesome design, amazing crochet! I love this scarf! I am so happy to see it! Your crochet always makes me feel so happy! It's hard to pick just one of your crochet projects as a favorite. They are ALL a favorite to me! Congratulations on your new book! Is it only available in Dutch? Oh, I have to buy a copy, because I may not speak Dutch, but I am learning how to speak "crochet". ��:-D

    BeantwoordenVerwijderen