zaterdag 2 november 2013

Nijhof signeer sessie!

Het was een super gezellige dag vandaag bij Nijhof!!!


Samen met Saskia signeren... en ook onze kinderen zette af en toe een handtekening!

Onwijs leuk om bekende en 'oude' bekende te zien en te spreken. Zo leuk om blog en/of instagram volgers nu in het echt te zien!! Zoveel bloemen als we kregen en lieve kleine handgemaakte cadeautjes.... echt ongelofelijk!!


Dank je wel allemaal, die het boek
nu al besteld heeft,
er al iets van aan het haken is, of er nog op wacht!
Heel veel Haakplezier!!!

39 opmerkingen:

  1. Ontzettend leuk om mee te maken. Het ziet er gezellig uit!

    Fijn weekend,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het staat op mijn lijstje....maar ik weet niet of ik nog tot mijn verjaardag ga wacheten....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was heel erg leuk..! Jullie mogen trots zijn op jullie prachtige boek..♥
    En wat een geweldige foto van jou samen met Kind, met op de achtergrond die kast vol heerlijke bollen wol.
    Nu fijn nagenieten, XMir

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vandaag het boek ontvangen! Het is alleen al een feest om het in te kijken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooooh, ik heb jullie boek vandaag op de kreadoe gekocht, maar hij moet eigenlijk nog ingepakt blijven tot mijn verjaardag.......oooooohhhhhhh:)
    Het ziet er echt fantastisch uit!!!!!!
    Jullie, het feestje bij Nijhof én het boek!
    Geniet ervan!
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het was gezellig en leuk om gesigneerd exemplaar te hebben! Thuis meteen met boek op de bank, met welk project zal ik beginnen?
    Jullie genieten vast lekker na. Top boek meiden.
    Liefs Lidy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schade dass ich nicht da war.... Dein Buch würde mir gefallen!!
    Und so ein schönes Foto von dir und deiner Tochter!
    Herzlichst
    yase

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super om al wat foto's te zien. Jullie zien er super stralend uit! Helaas kon ik vandaag niet naar Nijhof. Het boek is besteld, dus afwachten maar....... Hoop dat hij volgende week komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met jullie boek,ik kon het boek vandaag ophalen bij de boekwinkel..
    en heb het al minstens 3 keer helemaal bekeken..super mooi.Echt eentje die je moet hebben!!!enneh...op de foto zie ik allemaal bollen wol...is dat te koop bij Nijhof?
    Geniet van jullie succes.
    Laura.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig boek met mooie patronen. Heerlijk om te zien met welke vrolijkheid jullie iedereen enthousiast maken voor haakwerk en voor jullie boek.

    Succes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd! Ik heb jullie boek vandaag ontvangen en ik weet van gekkigheid niet waar ik zal beginnen haha. Alles is leuk en zo heerlijk kleurrijk. Helemaal blij mee. Echt een super boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. reaktie heb ik al gegeven op bol en instagram, maaarrrrrr......zie ik daar nou wol op de achtergrond? gaan jullie nu toch wol verkopen via webwinkel? was toch even sprake van?

    groetjes, jehanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had een reactie geplaatst omdat ik niet kon vinden waar ik je boek kon bestellen. Toen ik hem geplaatst had zag ik hem gewoon bij Bol.com. Beetje dom! Dus had ik de reactie weggehaald maar dat lijkt ook weer zo raar....
      In ieder geval ik krijg je boek! Joepie!

      Verwijderen
  14. Ik kan niet wachten tot ik het boek in mijn handen heb!
    Wat super om te lezen dat deze dag zo geslaagd was en jeetje! uitverkocht!?
    Jammer dat ik niet kon komen, hopelijk zien we elkaar een volgende keer.

    Geniet maar lekker na, liefs
    Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk hoor!!!Ik hoop hem gauw aan te treffen in de boekhandel om er eens in te kunnen bladeren en wie weet vervolgens mee naar huis te nemen.....ben zeeeer benieuwd.Gelukkig is er in de gemeente waar ik werk een boekhandel die mega veel haakboeken hebben en ook de nieuwste telkens!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hartelijk dank, voor het maken van zo'n geweldig boek. Je bent vanaf het begin mijn inspiratiebron geweest, en het voelt als goud jullie boek nu in huis te hebben. Ik heb vanmiddag wol gehaald voor het eerste project! Het boek ademt vanaf het begin tot het eind de sfeer van je blog. Heel knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteert jullie beidjes, ben zo benieuwd hoe het eruit ziet, maar vooral voor jullie ben ik blij dat het zo gesmeerd loopt, kan ook niet anders;-)
    Groetjes Willemina.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. gostaria muito de comprar o livro mas estou muito longe...
    deve ser muito bonito
    amei seu blog
    beijocas
    Nilda
    http://meucantin5.blogspot.com.br/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Cool!!! Zo zou het wenselijk zijn om te bezoeken en je krijgt een boek met uw handtekening !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtig boek is het toch...kreeg hem vandaag binnen..echt super leuk!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Echt een boek om super trots op te zijn!! Wat een prachtig boek. Heb het gisteren ook mogen ontvangen en is echt een aanwinst. Wat een leuke patronen en vol met vrolijke kleurrijke foto's.
    Groetjes, Liane

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik word nu toch ook wel nieuwsgierig naar je boek. Leuk zo moeder en dochter samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Het boek lijkt me erg leuk om van de Sint te vragen en die jurk die jij daar draagt vind ik helemaal geweldig!

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hey, ook ik heb het boek gisteren ontvangen. Wat genieten om ht door te bladeren, de ideeen, de prachtige foto's, echt super! Verheug me op 10 november!
    Gezellige dag, groetjes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ich werde mir das buch auch kaufen, mit hilfe einer niederländisch / deutsch übersetzung klappt das bestimmt!
    ein wundervolles buch!!!
    lg pami

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik heb je boek besteld en hij wordt morgen bezorgt, kan niet wachten! Mijn zus heeft hem al ontvangen en is reuze enthousiast

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een goede timing; jullie boek kwam uit op onze verjaardag, van ons dochtertje en mij, en wij kregen het cadeau van onze vriendin!
    Gezellig dat jullie met de kleine meisjes hebben gesigneerd en dat het een fijne dag is geweest. X

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hij staat op mijn verlanglijstje hoor ☺.
    Helaas.............nog even wachten, tot ik jarig ben.
    En wat een leuke foto's zeg.
    Zo te zien heb je genoten van de signeersessie.
    Leuk dat jullie dochters ook al handtekeningen uitdelen ☺ ☺ ☺.
    En wat een gaaf jurkje heb je aan zeg!
    (Mag ik vragen waar je dat gekocht hebt??)

    Fijne zondag gewenst.
    Jij geniet vast nog helemaal na van zo'n gezellige dag.


    Lieve groet, Caroline.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Superrr, leuk om te lezen, net of je jullie blogs leest. En boordevol met inspiratie. En handige tips, geniet van het succes.
    Grtz,
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuk, ik heb het boek ook al!! Echt een heerlijk boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Van harte gefeliciteerd met het verschijnen van jullie boek en dit succes! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. hallo ! Ik ben frans marr getrouwd met een nederlander en ik volg je blog heel regelmatig. Ik ben blij want ik heb jouw boek bestelt via Internet ! ben heel benieuwd. proficiat alvast
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Jaaaaaa, ook ik heb jullie boek inmiddels in huis! Ik blijf het maar doorbladeren..... niet wetend waar ik moet beginnen bij het zien van zoveel moois! Echt een HEERLIJK haakboek! Ben vooral ook superblij met alle "rand-ideeën" die er in staan, ik kom zelf namelijk vaak niet verder dan een simpel schulprandje en dan houdt m'n inspiratie wel op....
    Maar om een lang verhaal kort te maken: onwijs BEDANKT voor dit gave boek! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. j'aime beaucoup ton travail; ce que tu fais est vraiment très beau; dommage que ton livre ne soit pas traduit en français; à bientôt

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik ben zo blij met jullie boek, ik ga vanavond shoppen voor wol en dan aan de deken beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hallo,
    ik wil het boek graag bestellen, maarrrr ik kan (nog) niet haken, wil het wel heel graag leren. Is dit boek dan ook iets voor mij of kan ik beter eerst leren haken? Of kan ik dat ook uit dit boek leren? Tips zijn zeer welkom......

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik heb het boek ook in huis! Gekregen voor mijn verjaardag en wat ben ik daar blij mee!! Wat een super mooi boek is het geworden. Ik moet nog een aantal haakprojecten afmaken, maar nu ik jullie boek heb zal het moeilijk worden om niet ergens aan te beginnen.... ;)

    BeantwoordenVerwijderen