dinsdag 26 november 2013

Knitting - Breien.....



 

Een uitstapje naar de breinaalden.
Gewoon recht toe recht aan, alleen maar 'rechte' breien,
dan krijg je zo'n leuke ribbel.
Die ribbel voelt zo fijn!
 
Natuurlijk wel
met een gehaakt randje!
In een kleur die ik zelden gebruik: ZWART.
Ik maakte 2 polswarmers...,
echt voor om je pols, zonder duimen.
(Ik krijg altijd zo'n koude duim)
Lekker warm zo en met zwart ook nog stoer.
 
Er komt nu geen kou via mijn mouwen mijn jas in,
en ik draag ze straks met mijn handschoenen eronder!
 
  
 

 Fijne dag !
 
Let op:
*Aanstaande donderdag
'doily-time' hier!
Met wol van wolplein.nl...
....zie je donderdag!*


 




19 opmerkingen:

  1. Suuuper leuk!
    Ik gebruik ook bijna nooit zwart, maar het komt mooi tot zijn recht bij deze polswarmers!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk!
    Ik vind ze echt super!

    Dus je breit gewoon een recht lapje?
    En haakt er een randje omheen.
    En dan een opening vrijlaten voor de duim?

    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, inderdaad! Ik heb dus geen opening voor de duim gemaakt, maar dat kan natuurlijk heel goed! Bij het opzetten van de steken heb ik even zitten puzzelen om de juiste breedte te bepalen. Zodat het lapje wel om je pols kan. Succes!!

      Verwijderen
  3. Leuk weer!
    Tja, polswarmers... ik zie het nog niet zo.... heb altijd koude vingers en duim! Maar als je er je handschoenen onder doet is het wel lekker warm en heel leuk om te zien. Want ik vind de polswarmers wel heel erg leuk!!
    Wie weet, doe ik het ook nog wel... Die van jou zien er in ieder geval vrolijk uit! En dat zwarte randje is juist super man!
    Groetjes,
    Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke polswarmers

    Liefs, Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die zijn gaaf zeg! En idd stoer met een zwart gehaakt randje!!

    Groetjes Henrike

    www.eendraadjelos.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je eens een uitstapje naar het breien maakt....
    mooie kleurtjes en dan die stoere afwerking met zwart....mooi hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk ! toffe kleurtjes ook ! ik ben nu ook aan het breien geweest, zo af en toe is dat gewoon leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel stoer!!!!! En toch met roze! Lekker lijkt me idd met de duim gewoon er lekker bij!moet ik onthouden!groetjes Susan,
    creatieinspotlight.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zien ze er leuk uit! Mooie kleuren heb je gebruikt, het garen ziet er ook dik en warm uit!

    Groetjes,
    Hanneke maakt

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi gemaakt! Zeker handig! Mijn armen zijn vaak te lang voor de mouwen van mijn jas. Een goede oplossing! Je brengt me op een idee! x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa, heb ik ook vaak!! Te lange armen hahaaaa!

      Verwijderen
  11. Super gaaf geworden, leuk zo met die kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk! Ik heb ze laatst ook al gemaakt, héérlijk als het buiten dan zo koud is!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oooooh, die zijn LEUK! En lekker warm!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een heerlijke sfeervolle foto's! Je polswarmers zijn ook erg gaaf geworden =)

    BeantwoordenVerwijderen