maandag 11 november 2013

Gehaakte kindersjaal - Crochet children's scarf

Hij is af, de kindersjaal.
Het is een echte Herfstsjaal geworden.
 


Een gehaakte sjaal op basis van granny squares, een paar mooie randen daarom heen, in verschillende kleuren. En een klein toefje geel, alsof het kleine gele 'herfstblaadjes' zijn.

Een vrolijke en lekker warme sjaal, gehaakt van scheepjeswol garens - softfun.


 

Van   bol   wol  -  tot   sjaal 
 
Op dit moment druk bezig met het maken van een tutorial...
 
 Binnenkort dus het patroon
van deze sjaal
met kleurnummers
van de garens,
hoe je dit haakt,..
welke naald...
 enz....
enz...

X
 
 

24 opmerkingen:

  1. Heel mooi claire. Prachtige kleuren en patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige, kleurige sjaal! Helemaal in de stijl van jullie boek. Ik ontving het afgelopen weekend en ben er zo blij mee! Ik haak al heeeeel lang, heb inmiddels dus ook 'een huis vol geluk' met naast veel haakwerk, ook veel haakboeken. Maar ik kan, zonder te overdrijven, zeggen dat dit de allerleukste uit m'n collectie is! Er is eerlijk waar niets in het boek, dat ik niet zou willen maken! Het inspireert me zelfs om mijn 'verlaten' blog weer nieuw leven in te blazen... Dus: dank jullie wel! Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor!!! Jij blijft verrassen met mooie patronen! Morgen ben ik jarig en mag ik EINDELIJK jullie boek uitpakken ( ligt al een week in de kast.......zucht......ben heeeeeeel sterk geweest, heb er alleen 1 keer doorgebladerd :) Succes met het patroon. Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke vrolijke sjaal! Mooie kleurtjes heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke sjaal heb je gemaakt! Zo leuk nog even die gele accentjes :-).
    Ik ben ook vol bewondering voor je foto's. Prachtig gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk hoor!Past zo bij jullie stijl,jullie boek is echt pracxhtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geniet enorm van jullie boek! Het eerste haakwerkje is klaar - de filet gehaakte sjaal. Vanochtend was het moeilijk kiezen wie van de drie meisjes de sjaal om mocht naar school. De zusjes losten het gelukkig zelf op: omdat de jongste dit weekend haar zwemdiploma A heeft gehaald was zij het eerst aan de beurt!
    En ik... ik werk hard aan nog een paar van deze geweldig leuke sjaaltjes!
    x
    Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie sjaal in lekkere vrolijke kleuren.

    Veel succes met het uitwerken van de tutorial, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt een vrolijk meisjes sjaal geworden, laat ik er nou net 1 moeten maken voor het beste vriendinnetje van m'n zoontje... Ik wacht het patroontje af:p groetjes, Susan
    creatieinspotlight.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo'n leuk vrolijk sjaaltje! Van deze kleurtjes wordt iedereen toch vrolijk van :-)
    Groetjes, Liane

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige fleurige sjaal heb je maakt!
    Echt top!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig!! Kleurtjes materiaal & patroon. Ik hou ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig en wat een mooie kleuren combi

    Liefs, ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Love those colors and love your blog, so full of ideas!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooie sjaal na het mooie vrolijke gezellige "haken en kleur"-boek. Tot in detail genieten...haken, lezen met een leesbril wiegend in een schommelstoel!!

    Een hartelijke groet van een moeder van 6 kinderen die nu ook steeds vaker haar leesbril even durft op te zetten

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hello, I´m Susi, from Spain. I need your book! Could you send it to Seville? thanks!

    BeantwoordenVerwijderen