maandag 28 oktober 2013

Scheepjes wol - new yarn

Nieuw garen!
van: www.scheepjeswol.nl
 
Ik ontving zulke mooie bollen wol!
 


Het garen is een katoen/acryl mix: 60 x 40%
Het voelt lekker zacht aan, comfortabel.
 
In zulke bollen moet ik dan altijd even knijpen,
voelen en mooi op kleur leggen...
 
Het garen is: Scheepjes / softfun
 
 

 
 
Tja.... en wat er nu van te gaan maken??
Ideeën genoeg! Ga ik iets voor mijzelf maken: sjaal, handwarmers...
Of toch iets voor kind?... nóg een poncho??
Ben er nog niet helemaal uit... 


Maar dat het lekker bollen wol zijn is zeker!!
  
 
 
Hmmmmmm.... 
Je zou er toch zo een hap uit nemen!


22 opmerkingen:

  1. Was für schönes Material!! Und was du wohl damit zauberst? Ich freue mich darauf!
    Herzlichst
    yase

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ze ook maar dan de gemeleerde, haakt inderdaad heerlijk weg
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Zo veel kwijl liep naar beneden!)))) Zoals een lekkere garen!!!! Succes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van mooie bollen wordt je inderdaad helemaal blij. Fijne dag, Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige bollen wol!
    en mooikleurtjes ook!
    Heel veel handwerk plezier ermee!

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wunderschöne Farben hast du ausgesucht...
    glg
    Annelie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kleuren, heel moeilijk om te beslissen wat je er van gaat maken. Zoveel mogelijkheden ; )
    Succes met het beslissen !!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kleurtjes! Ben benieuwd wat voor moois je er weer van gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er zacht en mooi uit. We wachten af wat je er mee gaat maken. En hopen het snel op je blog te mogen bewonderen.

    Groetjes Carol

    *handmadenl.blogspot.nl*

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ben benieuwd wat het gaat worden, ziet er zeker uit als heerlijke wol!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Softfun haakt heerlijk weg - het is ook ver weg mijn favoriet! Daar ga je dus zeker plezier van hebben.

    Ik kwam er kortgeleden achter dat Annell Miami trouwens bijna/precies(?) hetzelfde is en ook heel veel leuke kleuren heeft.

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het ziet er ook gewoon zo heerlijk uit...lekker zacht...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gelukkig ben ik dus niet de enige die kan genieten van een nieuwe zending garen!! Ik begon al eens aan mezelf te twijfelen als ik zo verliefd naar nieuw garen zat te staren... En ja, dat voelen.... oh, ik ken het.
    Trouwens de softfun is er al wel een poosje hoor. Ik heb er ook nog een voorraadje van liggen (wilde ik ooit een dekentje van haken, ben begonnen, maar het lig ter nog steeds. ik weet eigenlijk niet waarom...) Heb het ooit bij de breiboerderij.nl besteld.
    Het is heel fijn garen om mee te werken vind ik. Ben benieuwd wat jouw creatie weer gaat worden!!
    Succes emee.
    Lieve groet,
    Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kleurtjes Claire! Nog bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog.

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Er gewoon naar kijken is ook al leuk toch?

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kleuren! Heerlijk hé. Die appelbol vind ik erg grappig.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wat een prachtige kleuren! Je zou ze bijna neerzetten en er niks mee doen.. Maar daar zien ze toch iets te zacht voor uit. Ben benieuwd wat je er mee maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige bollen! krijg er zoveel leuke reacties op in de webwinkel en nu hoor ik net ook nog dat jullie boek maandag binnenkomt!! Super ga ze direct online zetten, ben zooo benieuwd, gefeliciteerd nog!

    BeantwoordenVerwijderen