zondag 20 oktober 2013

'Pastel' crochet



 
Even geen felle tinten, maar zoet en zacht.
 Daar had ik zin in!
 

 
 
Kleine gehaakte mandala-achtige onderzetters-kleedjes.
De patronen komen uit een haakboekje uit Peru.
Vorig jaar nam een vriendin 2 boekjes voor mij mee.
De boekjes zijn van een soort Donald Duck-achtige
kwaliteit met hele kleine patroontekeningen erin.
Nergens staan steekverwijzingen of nummers.
Het zijn dus ook een soort 'raadsels' die ik oplos!
 
 
 


Vrijdagavond heb ik me er eens even over gebogen. (met leesbril op)
En zie hier het resultaat!




 

Nou, ik duik weer in de Donald Du.. ehh..,raadsel/kruiswoord ehh...
....het haakboekje uit Peru...
 Op naar het volgende mooie patroon!

28 opmerkingen:

  1. Guten Morgen.....da passt ja alles total gut zusammen....und das Muster gefällt mir sehr....
    schönes Wochenende
    Annelie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat ziet er toch weer erg leuk uit. Dus jij lost de cryptogrammetjes op onder de haaksels( knap)
    Gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave kleurtjes, en knap om ze zo op te lossen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hihi...goed werk! Ze zien er heel mooi uit!
    Ik geniet altijd zo van je foto's...:o)

    Fijne zondag! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk die zachte kleuren. En je hebt de raadsels goed opgelost zo te zien. De onderleggers zien er heel mooi uit.

    Fijne zondag,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieve, zachte kleurtjes. En, de raadsels los je blijkbaar goed op, want ze zijn schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi hoor die zachte pastel kleuren.
    Leuk ook dat je zover komt , ook al moet je even puzzelen.

    Fijne zondag verder!
    Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig, zowel het patroon als de kleuren. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi! Ik ben ook gek op pastel, maar ik vind jou felle kleurtjes ook altijd erg geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooooooooi! Patroon en kleuren!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi patroon, maar ik vind vooral je kleurkeuze echt heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Succes met raadsels uitpluizen, ze worden erg leuk ;-)

    Groetz Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die raadsels heb jij wel heel erg mooi opgelost hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het ziet er weer prachtig uit!
    Petje af voor dit soort dingen maken zonder verwijzing van steken etc.
    Heel mooi en prachtige kleuren!
    Lieve groetjes,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb al een poosje je blog niet meer gevolgd. Even weinig tijd en andere interessante dingen te zee op het www. Maar toch, als ik jouw foto's bekijk krijg ik altijd zo'n vrolijk gevoel. Maar ook deze mooie pastel tinten passen mooi bij deze tijd van het jaar.
    Zet je misschien ook wat doily patronen op je blog? Erg mooi. Veel succes met het uit te komen boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oi amiga, adorei todas as novidades do teu blog, também trago novidades no meu blog para ti contar, confira e depois deixe um comentário para eu poder saber o que achastes,abraços do Brasil.
    http://www.titacarre.com
    http://elo7.com.br/titacarre

    BeantwoordenVerwijderen