zondag 13 oktober 2013

It's a rainy day.....

 
Soms heb je van die dagen.....
Dan blijf je net wat langer in bed liggen....
 

 
Want dan regent het de hele dag....
 

 
Op van die dagen belanden we vaak allemaal rondom de tafel.
Ik meestal met een haakwerkje of een tijdschrift.
Pot thee, wat lekkers, muziekje..... family-time!
 
 
Mijn nieuwste aanwinst, een haakboek,
met leuke 'nieuwe' (voor mij) technieken!
Ik kocht het bij Nijhof in Baarn.
Maar ook te verkrijgen via bol.com: zie hier
 

Een mooie 'voorjaarsbloem' op deze Herfstachtige dag !


F i j n e   z o n d a g !

17 opmerkingen:

  1. Ik op de bank met een haakwerkje...;-)Geniet ervan zou ik zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij gaan zo een stukje lopen. Hier in 't Noorden is het droog, de buien gaan er precies onder langs. Geniet van je binnen-dagje, mooi boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er gezellig uit bij jou hoor! Vandaag ook lekker aan het rommelen en af en toe het breiwerk erbij, we komen deze dag wel door!

    Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super! I love your creativity....always! :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het wel wat hebben zo een hele dag regen (als je er niet uit hoeft) en dan lekker de hele dag op de bank. Wat haken en computeren. Doe ik dus vandaag ook.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een weer he! Komt geen einde aan de regen hier, maar goed excuus om lekker gezellig bij elkaar te kruipen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi en wat een gezelligheid!
    Liefs Danielle
    divadaan.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ahhh, ik wilde ook een foto maken van de regendruppels op het raam, kreeg het maar niet voor elkaar. De camera bleef zich maar focussen op de dingen achter de regendruppels ;-)
    Mooie foto's.

    Groetjes,
    Eef

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo´n dagje verplicht binnen zitten is soms helemaal geen straf, dat ziet er gezellig uit! Dat boek lijkt ook erg mooi trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk boek! Ik heb m ook. Groetjes Carol

    handmadenl.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oi amiga, adorei todas as novidades do teu blog, também trago novidades no meu blog para ti contar, confira e depois deixe um comentário para eu poder saber o que achastes,beijokas.
    http://www.titacarre.com
    http://www.agulhaetricot.com
    http://elo7.com.br/titacarre

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat ziet er heel gezellig uit bij jullie aan tafel.
    Mooie bloem.

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk blogbericht weer!
    Ondanks de regen toch n heerlijk dag.
    Ziet er weer oer gezellig uit.
    Hier ook genoten van home sweet home en haakwerkje.
    Lieve groetjes,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Als het van dat prutweer is, kun je het maar beter in huis gezellig maken...dat heeft altijd wel wat hoor, daar kan ik ook echt van genieten! Leuk boek, ik heb hem ook en wat grappig ik woon in Baarn:-) Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. I like rainy days! because where I live it does not rain very often,
    then the raining day is great for me if I can enjoy at home
    or in the village of my parents, I like to see how it rains!
    His works are beautiful! really! very, very beautiful always!
    I hope you make nice works of your new book!
    Thanks for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hee, dat is een leuk boek ja, van die bloemblokken. Die heb ik ook (en ik heb met driehoeken uit dat boek een vlaggenslinger gemaakt). Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen