donderdag 17 oktober 2013

Happiness.

 
Ik word nog steeds zo blij van deze 2 haakprojecten.
Het ronde kussen blijft favoriet en de doily, die ik een paar weken geleden haakte, past er zo mooi bij...
 
hmmmm.... lekker plaatje....

Net zoals mijn nieuwe koekvormpjes die ik kocht bij de A.H.
Ook zo'n kleine blije aanwinst.


En die 'hand-made' koekjes eet je op onder het genot
van een heerlijke kop 'herfstthee'!
 

 
Tussen de buien door een rondje door de tuin.
En ik vond daar nog wat kleur!
 
 
 
En mijn haaknaalden krijgen spontaan vleugeltjes van de super leuke 'haakopdrachten' die hier komen binnenwaaien!!
 
oeh... zo leuk!!!
 
 
Binnenkort meer daarover....
 
 
 
 
Wish you a Happy day !
 
-x-

18 opmerkingen:

  1. Hallo, Ik vind uw site echt heel leuk en ga zeker jullie boek kopen. Dat ronde kussen dat u gemaakt heeft vind ik erg leuk. Mijn oudste zus wordt binnenkort 27 en zou het leuk vinden om zo'n kussen voor haar te maken. Zou het u patroon eventueel willen delen? Ik zou het graag van u kopen.

    Met vriendelijke groet Merel Uijtenbroek

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Merel, ik heb van het ronde kussen helaas geen patroon. Ik heb het een tijd terug gehaakt, uit mijn hoofd. Ik ben nu ook niet in de gelegenheid om het patroon op korte termijn uit te schrijven.... sorry! Veel succes, groeten,Claire

      Verwijderen
  2. Lekker hé die herfstthee!! Hier ook favoriet op het moment :)
    Je haaksels zijn geweldig! Heerlijke kleurtjes...
    Ben benieuwd wat je nog meer aan het haken bent...klinkt goed!

    X Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh wat ziet mijn oog?!?!De haaknaalden uit de Simply haken volgens mij.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellige koekjes! En het kussen en kleedje word ik óók blij van! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellig bericht. Mooi haakwerk, aantrekkelijke koekjes, heerlijk kopje thee.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er gezellig uit en de koekjes lijken heerlijk. Ik ben zelf bezig met het babydekentje waarvan ik het patroon hier vond, het wordt zó mooi en ben er helemaal blij mee. Hopelijk is het over een paar dagen af en dan gauw een foto op mijn blog. Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zeer mooi!!! Servetten zijn prachtig! Ik vond afdrukken, zou ze hebben mij ook handig))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het ziet er weer prachtig uit! Denk dat ik bij de AH ook maar eens op zoek moet naar de koekjes stempel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. erg leuk allemaal en een mooie combi
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ziet het er weer gezellig uit!
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo...oh...was verführerische Leckereien.....und die schönen Häkelnadeln...
    liebe Grüße
    Annelie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oe oe wat een heerlijke haaksels!!!
    En haaknaalden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige haaksels en wat een mooie gezellige foto's!
    Fijn weekend!
    Liefs Danielle
    divadaan.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die doily vind ik zó mooi. En precies de beste kleuren. Dat kan een mens blij maken. Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige creaties en wat een prachtige kleuren

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen