zondag 6 oktober 2013

Crochet...

Wat 'haakgeluk' momenten van de afgelopen week....

Haken in de zon in de tuin.

Haken met een kopje thee.

Haken op de bank, haakpatronen bekijken en genieten van een tijdschrift.

Haken en draadjes afwerken ónder een gehaakt kleedje.

Haken aan de keukentafel, met dik of met dun draad, allebei leuk!

En....
...waar haak jij zo al?

30 opmerkingen:

  1. Ziet er gezellig uit! Ik haak voornamelijk op de bank, met allerlei troep naast mij. En er staat een tafeltje voor de bank met alles wat ik verder nog nodig heb. En natuurlijk een kopje thee erbij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier ook vooral op de bank, met een enorme berg garen in een tas naast mij.... En dat hoekje van de bank zal ook nooit leeg worden....Er ligt altijd al een nieuw projectje te wachten. Fijn weekend nog!

    Handmadenl.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik haak vaak in een stoel naast de (ongebruikte) open haard. De haakspullen en mijn lees- en inspiratieboeken liggen ernaast, een gezellig en kleurig rommeltje. Een kop koffie zet ik vaak aan de andere kant neer, om te voorkomen dat ik 'm omstoot als ik gedachteloos mijn schaar pak. ;-) Mijn man vraagt af en toe of ik het op wil ruimen... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik haak vooral op mijn stoel, zo ook vanmiddag. Laptop binnen handbereik om alles te kunnen volgen op bloggebied, en ondertussen haken met muziek op de achtergrond. Een kopje thee erbij, wat wil een mens nog meer! Heerlijk genieten.

    Fijne zondag verder!
    Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er heerlijk uit...
    Ik haak op mijn eigen luie stoel, mand met wolletjes ernaast, laptop in de buurt..met voor mij een hele grote salontafel met uitzicht op mijn gehaakte vakantie herinnering ;-)
    Echt genieten dus !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik haak voor de tv, in de trein, als bijrijder in de auto, als omaatje zittend i bed. Eigenlijk overal waar ik kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heerlijke momenten...IK ben helemaal blij met mijn eerste poncho die ik gister af heb gekregen ha ha
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Voor de tv, in het hoekje van de bank.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik haak momenteel aan 4 projecten ... een paarse col sjaal ... een roze stola ... een roze/wit/grijs babydekentje en vandaag ben ik begonnen aan het Japanse patroon van een hele mooie omslag sjaal die maak ik van de beroemde Jenna wol van de Wibra ...

    Fijne avond .... gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo, net waar ik ben, in de tuin, in de tuin, op de bank, in de auto als ik niet hoef te rijden. Wat wordt dat ronde wat je aan het haken bent? Dat ziet er echt heel leuk uit!!! Hoe ben je aan het patroon gekomen? Gr Merel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik haakte in de tuin en savonds haak ik op de bank, als ik op visite ben..in de pauze op het werk.. kortom overal!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wonderful, sitting in the sun, drinking tea and hooking, nothing better! :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het liefste 's avonds op de bank, voor de tv. Nu het weer herfst is ben ik weer volop aan het haken, in de zomer doe ik het minder.
    Wat een mooi lepeltje in de thee!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Meestal ben ik met meerdere projecten bezig, op dit moment een vest aan het breien en pannenlappen aan het haken. En dan liggen er altijd mog wel wat dingetjes te wachten om afgemaakt te worden. Lekker bezig dus.
    Groetjes, Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een heerlijke plaatjes weer ♥ it!!!
    Ik haak ook overal...maakt niet uit waar....morgen mag/moet ik weer een middagje ziekenhuis...heerlijk haakwerkje mee, ik vermaak me wel!!! :o)

    Fijne week alvast! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  16. lekker toch dat je eigenlijk heerlijk overal je makkelijk voelt om te haken. Ik meestal op de bank thuis
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig al die kleurtjes!
    Ik haak op de bank, aan de eettafel of in de tuin op de tuinbank.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. mooie fotos!! welk boek heb je daar opengeslagen liggen, met die onderzetter?

    ik haak vnl in bed en op de bank, wegens langdurige ziekte,

    groet, jehanne/goldenstardustx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hahaha ik haak met het zonnetje mee, dat betekent; ik begin achterin de tuin vervolgens schuif ik op naar het terras bij de keukendeur en wissel dan van stoel/bank/ligbed van het keukendeurterras of het verhoogde terras(dijkwoning). Verder haak ik op de bank, of in de auto als ik tenminste niet aan de brei ben. Op het moment zit ik in de 5 dec sfeer.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het liefst zit ik met mijn haakwerk buiten, net als afgelopen weekend, want dat was hier nog zeer goed te doen :)
    Daarnaast zit ik graag op de bank, met een dienblad met mijn haakspulletjes en een lekkere kop thee erbij en als er niemand verder thuis is, de tv lekker uit en de radio op de achtergrond.
    En natuurlijk ook regelmatig in de keuken, vooral nu het kouder wordt, want daar hebben we een openhaard... zooooo gezellig.

    Groetjes van Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  21. In een rustig moment in mijn nachtdienst op het werk, tot mijn pieper afgaat en ik weer iemand mag helpen, verzorgen of geruststellen....................

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het liefst overal, maar meestal op de bank, in de auto en soms zelfs tijdens het koken. Groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heerlijke vrolijke foto's met al die kleur erin...ik haak op mijn nieuwe hobby/zolderkamer sinds kort(zoooo blij met mijn eigen stekkie),op de bank,in de tuin,in de auto(bij lange ritten bijv. in de vakantie en als ik niet achter het stuur zit natuurlijk,ha,ha)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een blije foto's ! Op dit moment haak ik vierkantjes, heel veel vierkantjes en heb er al flink wat aan elkaar... dat wordt een dekentje. Gisteren heerlijk in de tuin gezeten tot ik het écht te warm kreeg (leek wel zomer zo in het zonnetje) dus verder gegaan op de bank. Lekker relaxed!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke foto's, je bent er maar druk mee! Ik haak met name op de bank eigenlijk. Lekker comfortabel voor de tv en toch nog enigszins gezellig voor manlief ;)

    Groetjes Imara
    www.projectknuf.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een supervrolijke kleuren! daar word je wel enthousiast van. en nu maar zorgen dat de nieuwe generatie ook aan de slag gaat!! want op school leren ze het niet meer, wat erg jammer is. succes en veel inspiratie gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik haak graag en veel. Met mijn 3 meisjes (6-8-10 jaar) en hun vriendinnetjes. Vorige week gaf ik met Lavendel & Papaver de eerste workshop "haken voor moeder & kind". Zeven hakende moeders en acht hakende kinderen, waarvan 1 jongen. Hij kon het ook nog eens het beste van allemaal. Vanwege het succes komt deze workshop vast in ons programma.
    Ik geef ook vrijwillig haakles op de basisschool, echt heel leuk!
    Groetjes, Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Zeer mooie haak onder de stralen van het zonlicht, toch? Alle foto's zijn mooi en spectaculaire kleuren. Ik hou van je werk! Gefeliciteerd met het blog! knuffels en kussen van Catalonië!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. totally totally gorgeous! Your blog is inspiring :O)