maandag 30 september 2013

In the past week.....

In de afgelopen week.....


- Vierden kind en ik onze verjaardagen met een feest in de tuin.....


- Hadden we op ons feestje geluk met een zonnige en warme middag/avond....


- Kreeg ik een fijn nieuw haakboek voor mijn verjaardag....


- Haakte ik de laatste granny squares en was mijn I-pad cover klaar!


-Ging manlief een weekend zeilen en waren kind en ik samen...


...en kampeerden wij in de bus, aan het Lauwersmeer....


- Quality - time voor ons...

 
- Hadden we tijdens dit weekend alleen maar zon!
 

- Ben ik ondertussen met een nieuw haakwerk begonnen, iets warms....

 
- Geniet ik van 'thuis zijn' op mijn vrije dag...
 

- Begin ik steeds meer van het 'binnenleven' te genieten.....


En wie weet, gaat volgende week de openhaard weer aan!





F i j n e   w e  e k !
 
x

30 opmerkingen:

  1. Beautiful post! Full of colour and brightness! Happy Birthday! I am loving your ipad cover, very beautiful indeed. It's a mix of weather here, but I am actually enjoying the sharp mornings. I am longing to wear wrist warmers and scarves again!

    Take care my lovely

    Vanessa xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gefeliciteerd met jullie verjaardagen. Klinkt als een heerlijke week.

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd nog!!!!!
    Wat een heerlijke post!!!! Kleur-vol...:)
    Geniet!
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love the cover for the I-Pad! I looooooooooooove it!!!!
    nd I loove their colors always!
    Happy Birthday for your child!
    the blanket that rests on the bench is beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd voor beide meiden :-)
    En die kleuren combi blauw / groen is heel mooi, benieuwd wat het gaat worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hartelijk gefeliciteerd. Prachtige foto's en het Lauwersmeer is een prachtig plekje. Wij waren er een weekend eerder, het is niet heel ver bij ons vandaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alsnog van harte ! Ik word helemaal blij van je vrolijke foto's,wauw wat een vrolijkheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. HayHay!
    Wat een mooi bericht! Hier word ik echt blij van!
    Prachtige foto's met prachtige kleuren, zo mooi zo kleurrijk!
    Zo herkenbaar, waar je van geniet!
    Nog gefeliciteerd!
    Liefs Danielle (DivaDaan)
    divadaan.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog gefeliciteerd!! Wat een heerlijke foto's weer. Bij ons is de houtkachel al meerdere malen aangeweest, heerlijk. Nu nog even wat dekens haken voor op de bank. Liefs Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heerlijk, gefeliciteerd voor jouw en je kind, ook ik vierde mijn verjaardag, met het weer enorm getroffen, leuk dat je zo geniet, hou vast dat goeie gevoel zeg ik dan altijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Allebei nog van harte gefeliciteerd. Wat fijn toch dat mooie weer.
    En wat leuk dat jullie samen met het busje een gezellig weekendje hebben gehad.
    Hier gaat de open haard 's avonds al aan. Gisteren niet, toen was het zo lekker, dat we ge-bbq-ed hebben! Groetjes, Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Verjaardag de beste wensen voor u! Zeer mooie hoes voor de iphone! U was een geweldig weekend, ik wens je een goede week!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo...auch von mir noch alles Gute......ich mag deine wunderhübschen Farben....
    glg
    Annelie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het ziet er weer uit als een geweldige week! Met prachtige foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nog van harte gefeliciteerd en wat een prachtige foto's weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Van harte gefeliciteerd nog.
    Je nieuwe haakprojectje ziet er spannend uit met die felle kleur. Leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een gezelligheid straalt er weer van af. Zo'n busje geeft wel heel veel vrijheid he...je kan zo gaan en staan. Jij ook een fijne komende week!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een heerlijke week en een gave bus hebben jullie. Mooie kleuren gebruik je voor je haakwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Van Harte Gefeliciteerd me je verjaardag en die van je dochter/zoon :-) Jullie feestje ziet er heerlijk kleurrijk uit.

    Je Ipad cover is prachtig geworden. Helemaal in de 'Haken en meer' stijl.

    Fijne week,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd nog en wat een heerlijk vrolijke plaatjes weer,je I-pad hoes is overigens mooi en dat boek van Cecile is zo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. love your IPad cover and the colours of the new crochet project!!!!
    Happy week to you, xxxxx Ale

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zucht...wat een heerlijke foto's!!!
    Wauw...echt genieten om zomaar lekker een weekend met je prachtige bus weg te kunnen gaan....

    Je cover is geweldig! Leuk zeg!
    Oh...en jij en je mooie dochter nog van Harte Gefeliciteerd!!!

    X Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en ook de verjaardag van jullie meisje!
    Wat ziet je blogpost er weer heerlijk uit, kleurrijk, warm en vol geniet momenten.
    En dat busje.....ik heb de foto's maar niet aan mijn man laten zien.
    Wij hebben een vouwwagen maar hij vind zo'n busje HELEMAAL TOP.

    Ben zo benieuwd naar je boek......(kan bijna niet wachten :-)
    Lieve groetjes,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Nog gefeliciteerd! En wat is je hoes mooi geworden... echt gaaf! Wat een fijne kleuren komen er toch voorbij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gefeliciteerd met jullie verjaardagen! En met al die mooie haaksels zal het bij jullie iedere dag wel feest lijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Geweldig zeg, al die gezelligheid. En gefeliciteerd natuurlijk (alsnog)!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik had een vraagje over dat boek wat je hebt gekregen, het lijkt mij een leuk boek, maar het is alleen in het Frans verkrijgbaar...is het makkelijk te volgen?

    BeantwoordenVerwijderen