woensdag 21 augustus 2013

Back to 'normal' life....

We zijn weer begonnen, vakantie is voorbij!
De afgelopen dagen vlogen om....


Zo racen we weer iedere morgen naar school....


Moest er nog gehaakte worden voor school. (de huishoek in mijn klas moest echt een gezellig dekentje krijgen)


Kookte we heerlijk uit het kookboek van Ottolenghi.  -  PLENTY


Genieten nog 'buiten de schooltijden' van de zon in de tuin....


Hebben nog lekker veel avonden vrij....
En zijn weer druk met 'haken'..... (o.o.o... wanneer hou ik het toch eens bij 1 project tegelijk....)


Fijne week nog!

21 opmerkingen:

  1. Wel weer wennen hé...die schooluren...haha
    Je hoes wordt erg leuk!!

    Fijne zomeravonden gewenst! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. the iPad cover is coming out beautifully!!!!
    love your colourful blog! It's always a pleasure to visit you!
    xxxxx Ale

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie cover voor je ipad!
    Veel succes in dit nieuwe schooljaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog 14 dagen en bij ons ook terug school!
    En wat gaat je I-padcover geweldig zijn!!!
    Liefs, veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Onze vakantie lijkt inmiddels eeuwen geleden in deze tweede week *zucht*
    Fijne plaatjes weer enne...moeite om aan één project tegelijk te werken heb ik ook ;-)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love the colour here every time I visit! :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet het er weer gezellig uit, al die frisse, leuke kleurtjes!
    Leuke rok / jurk heb je aan op de fiets ☺.
    Geniet nog even van die héérlijke, zomerse, inspirerende, vitaminerijke, zonnige (buiten schooltijd) momenten!
    En suc6 weer met werken!

    Lieve groet,

    Caroline.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geniet er maar lekker van hoor ook de ff lekker momentjes voor jezelf
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lekker gezellig berichtje! Tja, we moeten er allemaal weer tegenaan..
    Maar 1 haakprojectje is niet leuk hoor..., gewoon lekker doen waar je zin in hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wij hebben nog even voor dat we weer in het ritme moeten.
    Maar ook buiten de vakantie kan het gezellig zijn, dat bewijzen jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook wel weer lekker misschien weer ritme in je leven.
    Wij hebben nog vakantie...nog even genieten hier!!! Vooral maar blijven genieten van je vrije avonden!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het ziet er weer super gezellig uit! Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat klinkt ook wel lekker hoor!
    Wat een mooie foto's maak je , daar wordt ik vrolijk van .

    BeantwoordenVerwijderen
  14. He bah, wat ziet het er allemaal gezellig kleurig uit !!! ;-)
    Ik vroeg mezelf af of je ook nog een man in huis hebt ?! En jawel, volgens mij wel.... Dit moet de perfecte man zijn?! Want de meeste mannen moeten niets hebben van zoveel kleur (te vrouwelijk/meisjesachtig) Hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. dat dacht ik ook toen ikdievrolijke foto,s zag

    is dat dekentje gehaakt met acrylgaren? groetjes wilmie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jammer dat de vakantie er weer op zit voor jullie, wij hebben nog anderhalve week vrij van school.
    Maar... zo te zien genieten jullie van alle vrije en zonnige uurtje.
    Fijn om te zien dat ook jij het niet kunt laten aan meerdere haakprojectjen te werken, bij mij is dat ook altijd zo. Het is gewoon te leuk om aan iets nieuws te beginnen.
    En zo is mijn haakmand dus altijd vol en wissel ik af.
    Groetjes, Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Blij dat je weer terug bent. Ik heb je blogs gemist. Ik heb ook altijd meerdere projecten op de naald.. Ik hou nu eenmaal van afwisseling ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh heerlijk!!! Ik kijk er ook echt weer naar uit! Hier ook nog anderhalve week vakantie.. Hier ook nog 3 projecten liggen :$

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Such beautiful colour everywhere, I adore your ipad cover cant wait to see the finished item

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ziet er mooi uit allemaal, zo herkenbaar.........ik ben ook 5 haakprojekten tegelijk aan het maken!
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen