zaterdag 8 juni 2013

Weekend.

 
Zo.... mijn weekend is begonnen....
 
Fijn weekend allemaal !!

17 opmerkingen:

  1. Dus wens ik jou ook een fijn en zonnig weekend. Zo te zien, genoeg te doen.

    Groetjes van Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er gezellig uit!

    Fijn weekend!

    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk! Geniet ervan. Van je haakwerk en het zonnetje.
    Lieve groetjes Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk hoor, dat zonnetje!
    Wij werken in de tuin. De meisjes zitten in hun zelfgebouwde tent, krijgen daar visite van de kippen (!) en eten fruitsalade.
    Fijn aan het genieten.
    Nog een heel gezellig, zonnig weekend gewenst.
    Groetjes, Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En wat voor weekend!!!! Heerlijk!!!
    Van mij mag het tot december nog wel zo blijven!
    Prachtige haakwerken!!
    Jij ook een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij ook een fijn weekend! Moet met dit weer kunnen lukken, toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik word helemaal blij en vrolijk van die prachtige kleurtjes, ik ga zelf ook gauw weer aan de gang! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk weekend! Even met family naar de Albert Cuypmarkt geweest, koffie bij de Bazar en daarna heerlijk haken in de tuin in de zon!! Life is good.!.Jouw haakwerk ziet er ook weer heerlijk uit.
    ♥Mir

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij natuurlijk ook een heel fijn weekend! We hebben prachtig weer, dus dat komt wel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijk blog heb je toch. Zooooo inspirerend. Eén nadeel... ik weet nooit wat ik aan zal beginnen. Gevolg dat ik met drie dingen bezig ben. Mag ik vragen waar jij meestal mee haakt?

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hai Claire, ik volg je blog eigenlijk al jáááren! Het ziet er altijd zo vrolijk en kleurrijk uit met al die kleurtjes en haaksels van jou! :D
    Fijn weekend en haakze! (:

    Liefs, Marjolein
    http://www.leinzcreations.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoop dat jullie week einde zonnig is en wens je veel plezier met haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat ziet er heel aantrekkelijk uit Claire!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This is beautiful. I love the bright and cheery colors that are shown in this picture. Have a wonderful weekend.

    http://online-phd-uk.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen