zaterdag 1 juni 2013

Time to relax....

 
Na 2 dagen fotograferen.....
wat echt waanzinnig leuk was om te doen....
en waar we heel tevreden over zijn.....
 
(nog maar 5 maanden en dan is het 1 oktober..... ahhhhh! )

 
 Kon ik mij weer eventjes ontspannen....
 
 
Eventjes relaxen in de zon en lekker eten....
 
 
Maar vandaag ben ik weer eventjes lekker creatief!
Ik moet nog het een en ander voorbereiden
voor morgen.....
 
De gezellig dag:
 
 
(Ik zal (niet vergeten) foto's te maken, dan kunnen jullie allemaal er van meegenieten)
 
 
 En als ik dat dan gedaan heb.....
 
 
Zit ik vanmiddag weer onderuit,
met een enorme bak bolletjes katoen...
.....en laat me inspireren....
 door de kleur !
 
 
F i j n   w e e k e n d   !
 

13 opmerkingen:

  1. Jij ook fijn weekend en ik ben zo benieuwd naar jullie boek. Ben in oktober jarig dus ik denk dat ik mezelf dan een kadootje geef;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit maarre...in welke zon heb jij gezeten?
    Stop die zon es in dat doosje voor de post en stuur maar naar mij op ;-)

    xx fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben benieuwd????

    goed weekend,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooooh!
    Enjoy!!!
    Liefs Theetje
    ps: ik kijk ook al uit naar oktober;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben zooo nieuwsgierig naar jullie boek! Super om steeds meer naar het eindresultaat toe te werken! Verder heerlijke plaatjes, veel plezier morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oktober, dat schiet al op. Spannend hoor.
    Veel plezier morgen.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Happy Sunday to you too and thanks for these amazing and colorful spots!
    Olympia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb ik genoten vandaag... , inspiratie, kleurtjes, kleurrijke mensen, prachtig weer, toplocatie, en toporganisatie !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog iemand die heeft genoten! Een top organisatie! Wat fijn om zoveel creatieve mensen te ontmoeten! Dank jullie wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nu ben ik toch je naam weer kwijt....erg he?!!!! Ik wilde je bedanken voor de geweldige blogdag vandaag! Het weer, de locatie, de worshops...,jullie hebben het super georganiseerd! Ook leuj je te ontmoeten. Heel veel succes gewenst met jullie boek!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook ik heb een heerlijke dag gehad!Zo leuk om jullie allemaal te ontmoeten en met zoveel leuke mensen met de dezelfde passie lekker te haken, kletsen ( vooral kletsen!) en te genieten van heerlijk eten en een stralende zon! Dank je wel
    XMir

    BeantwoordenVerwijderen