maandag 10 juni 2013

Green love....

Nog even nagenieten van een zonnig weekend!
(Prachtige armband komt van: silly old suitcase)
 

Onze tuin is lekker groen! We hebben het een en ander verschoven in de tuin.... Nu zitten we tot laat in de zon!



En ik kocht nieuwe wol, prachtige mohair, lekker groen kleurtje en zo zacht!
Ik haak een vestje! Voor mijzelf dit keer, niet voor kind. (wol: lana grossa: mohair Babykid)




Het was een heerlijk weekend.
Nu gaan we door naar hopelijk net zo'n fijne week...
 
X
 

22 opmerkingen:

  1. What a bunch of happy colours,great!!
    I like your arm bracelet so much.
    happy greetings from germany,
    Ulli

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love these colors! So nice pics and so nice things :) Have a great week! Jolana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Guten Morgen...
    danke für die tollen Bilder...traumhaft schön...deine Farben....
    glg
    Annelie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw dat armbandje is echt super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet dat er fijn uit! en wat een prachtig mohair garen.
    Als je daar iets van maakt wordt het altijd mooi!
    Leuke armband ook ;-)

    dankjewel en fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Maar....eerst nog een fijne week te gaan!!!!
    Lekker zachte mohair dus ben ik benieuwd naar het eindresultaat.

    Gr. |Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie foto's weer!
    En zon?... jij bent een bofkont!
    Hier was het het hele weekend grijs en grauw.

    Mooi garen heb je gekocht zeg!
    Ik ben benieuwd naar je vestje.

    Succes!

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat wordt ik altijd vrolijk van jouw site!
    Prachtige foto's.....leuke inspiratie voorbeelden.....goede werkbeschrijvingen, die écht uitnodigen.....héérlijk!
    Je geeft mij er het 'zonnetje' door in mijn hart, hoop dat je dat zelf ook zo mag ervaren!
    Fijne week gewenst.

    Een lieve groet,

    Caroline.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Green ! ...wauw ! Love it !
    Ben curieus naar je vestje Claire.
    Steeds mooie kleurrijke foto's te zien hier !
    Ne mens wordt hier gewoon vrolijk van :-)
    Nog veel haakplezier !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Elke keer weer een genot om je posten te lezen, heerlijk al die vrolijke kleurtjes en gezellige foto's! Fijne week gewenst, hartelijke groetjes, Joyce.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lovely "Green" color that looks truly very soft and fuzzy. Lovely blog..and wonderful photos. Hugs Judy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is altijd weer een cadeautje als jij weer wat foto's plaatst, met al die mooie kleuren! Dank je wel! ;) En dan ook nog zo creatief, met haakideeën! Daar word ik weer blij van. en geeft mij weer ideeën! :D Groetjes Geeske (http://creatievesien.blogspot.nl/)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat zijn je foto`s weer mooi.
    Wordt er altijd blij van als ik ze zie.
    Fijne dag.
    Groetjes Sandracreaties.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi groen is niet lelijk. Heerlijk he die zachte mohair.
    Mooie foto's weer!

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb ook die kleur groen aan. Heerlijk vernieuwend. Veel.plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Volgens mij heb je een héérlijke tuin!! En je vestje wordt prachtig!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat ziet jullie tuin er gezellig uit Claire. Helemaal perfect...in de tuin...tussen het groen...en een haakwerkje erbij :-)

    Fijne week!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ziet er weer prachtig uit .
    Ik kijk er altijd naar uit als je weer wat nieuws op je blog zet , door jouw inspiratie ben ik begonnen met haken en kan je vertellen het werkt verslavend , ik wil je bedanken dat je patroontjes met ons wil delen waar ik als beginnende haakster dankbaar gebruik van heb gemaakt kijk maar op mijn beginnende blog , ik kan ook niet wachten om jullie boek te kopen x Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldig mooie foto's en ik ben zeer benieuwd naar je vestje,mooie kleur groen overigens en ehhh wel even showen dan he?!;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie foto's! En de tuin ziet er leuk uit! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oi amiga adoro teu blog sempre tem coisas lindas por aqui,beijokas...
    http://www.titacarre.com
    http://vitrine.elo7.com.br/titacarre

    BeantwoordenVerwijderen