maandag 20 mei 2013

Work to do.....


Ineens is het dan bijna zover.... na maanden haken, haken en nog eens haken zijn we nu bezig met de laatste stuks afwerken..... Volgende week wordt alles gefotografeerd voor ons boek. Mijn huis staat op zijn kop, (het wordt gebruikt voor de fotoshoot), ben omringt door haaksels en mooie spullen, Sas zie ik nu bijna iedere dag (wat natuurlijk heel gezellig is) en dan is het nog zaak dat dat wat we in ons hoofd hebben ook zo op de foto gaat...... We zijn er heerlijk druk mee!!

Dus... even geen gezellige plaatjes.... 

Hopelijk na volgende week weer!!

X

18 opmerkingen:

  1. Ben benieuwd!! Weet nu al dat ik het boek wil hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, ben zo benieuwd. Zal een geweldig vrolijk boek worden met al dat moois van jullie. Succes nog met de laatste loodjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij wordt t een super gaaf boek! Dat wordt rennen naar de boekhandel binnenkort!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben heel benieuwd naar je boek. Ik ga het kopen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel succes met de laatste details!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vindt het zooo gaaf!!! Succes meiden!
    Ben echt heel benieuwd! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Spannend! Ik ben zo ontzettend benieuwd!
    groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Succes ermee!
    ps: dt foutje in je tekst geslopen... Snel wissen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zal dat een gezellige drukte geven bij jullie thuis! Heel veel plezier & succes gewenst.
    Groetjes,
    Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Spannend! Ik ben zoooo benieuwd! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke blog heb je! En ook je FB pagina.

    Misschien een leuke tip:

    Nieuw Forum over Breien, Haken en Spinnen.
    www.indewol.com
    Er zijn wel een aantal fora op het internet te vinden maar geen combinatie van deze 3.
    Laten we onze kennis en kunde delen!
    Je kunt je aanmelden op www.indewol.com

    Groeten,
    Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk! En wat spannend ,ik kijk er nu al naar uit
    Ik haal zoveel inspiratie uit jullie ideen echt zo leuk
    Als beginnende haakster veel plezier hè meiden.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Na het lezen van dit inspirerende blog hebben jullie mij ook aan het haken gekregen.
    Veel succes met jullie boek

    BeantwoordenVerwijderen