woensdag 10 april 2013

Zus aan de haak IV


We waren een dagje bij mijn zus....


Samen met vrienden genoten we van het verrukkelijke eten dat mijn zus voor ons had gemaakt....

Mijn zus haakt ook en af en toe staat ze met haar prachtige haaksels op mijn blog centraal. Meer 'zus aan de haak' zie hier.


Wij dames; mijn zus, ik en onze vriendin, haken alle 3. Wij hebben altijd genoeg te kletsen en te haken tijdens zo'n gezellige middag.
En naast haken hebben we alle 3 nog een zelfde sport die we leuk vinden en dat is fietsen!


Deze zomer staan we met de 3 gezinnen een paar dagen samen op een camping in zuid Frankrijk in de buurt van de Mont Ventoux. Wij hebben ons zelf als 'sportief' doel gesteld deze berg te beklimmen op de race fiets!

Door mij en mijn zus eerder gedaan, lees hier....

Eén dag gaan onze mannen deze berg op de fiets beklimmen en één dag de vrouwen! Stoer hé!!

Dus naast het haken moet ik nu toch ook echt beginnen met trainen... de andere 2 zitten nu al zeeer regelmatig op de fiets.... en ik nog helemaal niet!!!




(Nou ja, van fietsen komt vandaag ook niet veel.
misschien dit weekend - ik ben wel een 'mooi weer' fietser...
en dat schijnt het dit weekend te worden!!   YEAH !!!)
 
 
Alle mooie haaksels en foto's
zijn van mijn zus!!
 
G e n i e t !!
 

21 opmerkingen:

  1. Poeh wat een moed. Ik vind fietsen ook leuk maar dan op zo'n fiets met een mandje voorop en al fietsend uitgebreid de omgeving bewonderen. Ik zal aan je denken als ik van de zomer op een camping in Zuid-Frankrijk zit (letterlijk). Veel Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat fijn, dat was zeker genieten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes met trainen! Stoer hoor!
    Ja haken en kletsen gaan heerlijk samen he... altijd goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn zo!
    Prachtige haaksels zeg! Vindt het kussen? op foto 3&4 erg mooi. Leuk patroon!!!
    Ook het witte haaksel ziet er gaaf uit!!! Heel mooi!

    Succes met trainen! Het is niet zonnig maar ook zeker niet koud nu...:o) Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat gezellig dat jullie gezamenlijk dingen kunnen ondernemen, zo kan er heel wat gehaakt en bijgepraat worden. Wat een mooie foto's staan er weer op je blog en wat een mooie haaksels, supergezellig, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie foto's! Is er toevallig ook patroon van het kussen op foto 2 en 3? (Wit met kleurtjes). Enne succes met trainen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, ik maak een diepe buiging. Respect!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, dat zijn echt mooie foto's met supermooie haaksels! Vooral dat patroon met dat 'hartje' is zo mooi..!
    Knap!!

    Groetjes,
    Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik ben helemaal gek van het patroon met de hartjes!! echt leuk, zag het ook op instagram al!xx
    anders kom je maandag met de fiets naar me toe ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaa, goeie!! Met een karretje erachter met al mijn spullen ;)))))

      Verwijderen
  10. Wat leuk om te zien! heb ook de oude blogspost met haaksels van je zus eens bekeken...en dan is het leuk om te zien dat jullie allebei andere kleuren gebruiken... blogt ze ook? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het blog van je zus is mijn favoriete blog wat haken betreft. Wat goed van jullie om de berg te gaan fietsen. Wel trainen hoor anders red je het niet.

    Groetjes van Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I am a new follower from Utah, USA... I love to hook and I cycle too! Love the hill climbing... on the way up I think about how much fun I am going to have going down! Such excitment for this 55 year old lady! Your blog is amazing and I totally love it! Love the color, the creativity and the glimpse into your lovely life. Here's to lots more hooking and lots more cycling!
    Julie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a perfect day, good food, good company and a crochet hook x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hello,

    I love your blog.I'am from germany and want to ask where I can buy the wonderful wool you take for making crochet

    Much greeting from Düsseldorf
    Christiane

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Sorry I've forgotten my mail-adress

    kimwillmes@aol.de

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige, vrolijke plaatjes. Zelf woon ik aan de kust, daar is van buiten zitten nog geen sprake. We waaien hier weg. Dus heerlijk binnen haken aan een zomerse omslagdoek.
    Prachtig blog heb je, kijk ik iedere keer weer naar uit. Zo heerlijk om inspiratie op te doen.
    Ben erg benieuwd naar jullie boek. Groetjes Gerdina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen